ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
چانگ کینگ اکسپرس؛ وونگ کارـ وای و ضدروایتی برامده از قطعه، فراموشی و خودْتخریبی آگاهانه
همبندی طبیعت و معماری در زیستگاه آقای آر
تراشه های کانسپچوال ـ نئولیبرالیسم؛ نظارت بر حوزه عمومی و قدرت در فهم فوکویی اش
اتووود کلاسیک ـ برج سایه ها ـ لوکوربوزیه ـ 1950 تا 1965
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
بهروز خیشابه
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
مدرسه پرواز
عنـــــــوان درس
:
پایان نامه
نـــــام استــــــاد
:
دکتر ایمان رئیسی
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد قزوین
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1389/06/28
تعــــــــداد بازدید
:
25793
محــــدوده سنی
:
22_23
نــــوع کاربـــــری
:
آموزشي
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
94
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
پرواز نقطه،خط،سطح و حجم ایده اصلی طراحی شکل و فرم بال پرندگان بود گرچه ممکن است ایده ای ابتدایی بنظر برسد اما قرار گرفتن در قالبی مدرن و تکنولوژیک بیش از آنکه آن را ابتدایی نشان دهد اصیل جلوه می دهد. پایین آمدن از پلکان ورودی اصلی ساختمانها نشانی از فروتنی و پایین آوردن خود در هر مقامی که هستیم به منظور سؤال و متعاقبا یادگیری است. استمرار و پشتکار در راه کسب مهارت و علم اندوزی با استمرار سطحی صاف و یکنواخت بعد از پلکان نشان داده شد و در نهایت بالا رفتن از پلکان فرعی تداعی کننده پیشرفت نهایی و تعالی حقیقی است. ما میخاهیم خالصانه همچون آب سر از زمین بلند کنیم و همچون شعله در آسمان زبانه بکشیم. خالصانه همچون آب = مانند حجمی خالص و ساده و بی آلایش و جوی آبی که بنا را در بر گرفته و آن را می پالاید. سر از زمین بلند کنیم = رمپی در کنار پلکان اصلی که ما را آرام و بی هیچ وسیله ای به بلندی می رساند و این پیش درآمدی است بر پرواز در ارتفاعات،این رمپ همچنین نشان از پیوستگی ارتفاعات و آسمان با زمین است و احترامی که در راه رسیدن به آسمان برای زمین قائلیم.فرم کلی بنا نیز به مانند انسانیست که سر از زمین بلند کرده و به آسمان می نگرد. همچون شعله = بکار بردن تکنولوژی پیشرفته در کنار احترام به طبیعت(شعله و آتش را می توان نمادی از پیشرفت و تکنولوژی دانست) مساویست با بنایی های تک و پایدار. آسمان = هدف نهایی،طبیعت،معنویت و تعالی روح به طور کلی اغراق آمیز نیست اگر بگویم پشت هر خطی اگر ایده ای نبود فکری محکم بود.
پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
حامد جهرمی
(
1389/06/30
) :
تبریک میگم آقای خیشابه به نظر من این پروژه یکی از بهترین پروژه هایی که روی سایت گذاشتن
الهام ساعتچی
(
1389/06/30
) :
واقعا که کار بسیار بسیار زیبایی شده من با آقای جهرمی موافقم،من به این پروژه 10 میدم
فا طمه موسوی نژاد
(
1389/06/31
) :
کار خوبی شده حس پرواز به طور کامل مشخص شاید بهتر بود به این وضوح مشخس نباشه.
بهروز خیشابه
(
1389/06/31
) :
ممنونم خانم موسوی نژاد بابت انتقادی که کردین
همونطور که در توضیح طرح مشاهده می کنید اومده "خالصانه همچون آب" و این بزرگترین هدف من در دستیابی به فرمی اینچنین بود.برای رسیدن به آن باید از هرگونه پیچیدگی واغتشاش پرهیز میکردم و سادگی و نظم رو رعایت.به عبارت دیگه باید رک و بی پرده سخن میگفتم و این یعنی فرمی خالص و ساده و صادق
از طرف دیگه در مواردی اینچنین که نیاری به پنهان کردن موقت کاربری بنا و انتقال تدریجی اطلاعات و کشاندن افراد در عالم مکاشفات نیست خلوص و وضوح و صداقت به همراه انتقال سریع اطلاعات از بنا به افراد(البته تا حدودی) در قالب فرمی غیر تکراری ساده اما مدرن که تا حد ممکن تمام تناسبات و مناسبات معماری رو رعایت کرده همواره و به شدت نقطه قوت طراحی بوده
حسن حسنی
(
1389/06/31
) :
سیالیت آب رو کجای طرح میشه دید؟
حسن حسنی
(
1389/06/31
) :
هرحرفی رونمیشه به هرپروژه ای چسبوند.
بهزاد ایمان زاده
(
1389/06/31
) :
ایده جالبی داشتید و معلومه که روش فکر شده.بهم حس پرواز میده.
بهروز خیشابه
(
1389/07/01
) :
ببخشید آقای حسنی من حرفی از سیالیت زدم؟
با جمله بعدیتون هم موافقم،بهتره حرفه ای برخورد کنیم
بهروز خیشابه
(
1389/07/01
) :
آقای ایمان زاده ممنون از لطف شما
ĩرمین طاهری
(
1389/07/02
) :
پروژه قابل تاملیه،حجم نویی داره،شبیهشو ندیدم یعنی تقلیدی نیست و کاملا ابتکاریه تبریک میگم
در ضمن به نظر من آقای حسنی یه پروژه دیگرو دیدن اشتباها اینجا نظر دادن
حسن حسنی
(
1389/07/03
) :
نه عزيز من وقتي شما ازيه عنصرطبيعي ايده ميگيري بايداصلي ترين خصوصيات اونوتوي طرح بياري كه نياوردي.ممنون عزيز
بهروز خیشابه
(
1389/07/04
) :
آقای حسنی اگر به کلمات و عبارات بیشتر توجه کنید شما هم عزیز ما میشید!من گفتم "خالصانه همچون آب" نگفتم "همچون آب" در واقع من خلوص حجمو به خلوص آب تشبیه کردم نه به خود آب،ساده تر گفتم که متوجه بشید.ممنون از پیگیریتون
ĩتوسا حاجی بابایی
(
1389/07/04
) :
فرم کلیتون خیلی جالبه و حیاط مرکزیو طور دیگه ای در قالب مدرن بیان کردین تنوع فضاییتون فوق العادست ویک سوال روی بام بنا یه فضای مسطح با دسترسی بوسیله رمپ در نظر گرفتین؟ اگر اینطوریه فضای خیلی نویی خلق شده
ĩتوسا حاجی بابایی
(
1389/07/04
) :
این پروژه لیاقت 5 داره
مهران مسیحا
(
1389/07/04
) :
حجم قابل بحثی داره ،پنجره ها روی نما خوب طراحی شده،المانهای به روز و مدرنی برای برقراری پیوند و انسجام فرمهای جدا استفاده کردی ، ماکتت خیلی عالی کار شده ولی 3دی رو به نظر من ضعیف کار کردی ،پلانها دارای خطوط هماهنگ و هندسه منسجمی هستن،با اینکه تو سایت بیشتره فضاتو حجمت گرفته ولی بازم سایت تونسته خیلی برجسته به چشم بیاد و یه ایراد که در ارائه شیت نداشتی و این میتونه خیلی به کارت ضربه بزنه البته شایدم داشتی ولی اینجا نذاشتی در کل کار میشه گفت عالی شده با یه کوچولو ارفاق 5
بهروز خیشابه
(
1389/07/04
) :
خانم حاجی بابایی ممنون بابت نقد و نگاه دقیقتون بله درست متوجه شدین در قسمت بام سطح صافی به مساحت 400 متر مربع قرار داره که دسترسیش بوسیله یه رمپ %10 و از سایت صورت میگره و به منظوره کلاسهای آشنایی با آسمان و رصد اجرام آسمانی مورد استفاده قرار میگیره و در ایام خاص به حوزه نمایشگاهی اضافه شده و به عنوان بخشی از موزه مورد استفاده قرار میگیره
بهروز خیشابه
(
1389/07/04
) :
تشکر میکنم آقای مسیحا از وقتی که گذاشتین و نقد صریح وکاملی که داشتین، تمام ایراداتی که فرمودین، بر طرح من وارده فقط در مورد شیتها باید بگم سیاست تحریره اتووود به حذف شیتها از مدارک به دلیل عدم وضوح با توجه به حجم محدود آپلود تاکید داره و بنده به این دلیل مجبور به حذف 2 شیت شلوغ ترم شدم و تنها یک شیت خدمتتون ارائه دادم
علی حجتی نژاد
(
1389/07/06
) :
خیلی عالیه واقعا آفرین! 5
سارا کریمی
(
1389/07/07
) :
عجب کار بیستی شده،حجمتون در حد کار معماران بزرگ دنیاست.واقعا قابل تحسینه تو این روزا که همه پایان نامه ها شده پروژه های آماده و کشویی یا در بهترین شرایط به طراحی حجمهای مریع و مستطیل بسنده میکنند شما دنبال نوآوری و ابتکار بودین و خودتونو درگیر کار کردین.تبریک میگم مهندس من 5 میدم بهتون
بهروز خیشابه
(
1389/07/07
) :
آقای حجتی نژاد ممنونم.
خانم کریمی سپاس از نظری که دادین باید بگم حرفتونو قبول دارم اما من فقط وظیفمو به عنوان یه دانشجو انجام دادم البته کم نیستن افرادی که دنبال کارای نو و جهانی هستند
محمودرضا حبیبی
(
1389/07/08
) :
من فقط هدف طراحی نما رو به این صورت نفهمیدم..
بهروز خیشابه
(
1389/07/08
) :
ممنون آقای حبیبی از دقتتون.باید عرض کنم خدمتون من ابتدا یکسری خطوط افقی به صورتی کاملا بی نظم روی بدنه ها قرار دادم سپس به خطوط حجم دادم تا به پنجره های مستطیل شکل افقی تبدیل بشه و در نهایت پنجره هارو با فضاهای داخلی هماهنگ کردم اما هدف من از طی این مراحل :1) استفاده از پنجره های افقی بمنظور تداعی بصری حس پرواز در حرکت و امتداد افقی خطوط طوریکه گویی خطوط به سمت آسمان فرار میکنند و برعکس. 2) قرارگیری پنجره ها در فواصل و ارتفاع های گوناگون به صورت کاملا بی نظم به منظور القای حس بی نظمی و غیر قابل پیشبینی بودن و به دنبال آن هیجان و پویایی که دو عنصر لذت بخش در پرواز هستند. من دلایل و ایده های دیگری نیز در رسیدن به اینگونه طراحی دارم که اگه علاقمند بودین میتونم خدمتتون عرض کنم
محمودرضا حبیبی
(
1389/07/08
) :
البته همون بی نظمی و غیر قابل پیش بینی بودن کاملا من رو قانع کرد..ولی خوشحال میشم بقیه ی ایده هاتون رو هم بدونم..
سحر سلیمانی
(
1389/07/09
) :
اصلا پروژه خوبی نشده!!! شوخی کردم بابا ناراحت نشین
به نظر من از کار خیلی هایی که تو این مسابقه های داخلی و خارجی مقام میارن بهتر شده آقای خیشابه اگه همینطور ادامه بدین و عمرتون به دنیا باشه(بازم شوخی کردم)یه چیزی میشین.موفق باشین
حمید ĩناهید
(
1389/07/13
) :
خسته نباشید آقای خیشابه طرحتون قابل تامل هست . فقط کنجکاو بودم عکسی از خود طراح میدیدم. نمایی که کار کردین در نوع خودش بسیار جدید در صورت امکان در مورد نماتون بیشتر توضیح بدین.....
ةومن قشني
(
1389/07/17
) :
کمی خشن شده
علیرضا بابایی
(
1389/07/17
) :
کمی خشن شده یعنی بسیار هیجان انگیز شده
ثمین دانا فرد
(
1389/07/17
) :
زیاد سر در نیووردم چی به چیه! چون در مورد مدرسه پرواز اطلاعاتی ندارم کلن موضوعه خاصیم هست ولی حجمت خیلی باحاله "دعوت به پرواز"میکنه
هلن نداف
(
1389/07/18
) :
آقاي خيشابه جالبه منم توي پروژم كه شبيه موضوع شما بود ايده هايي مشابه ايده هاي شما داشتم ،كه طوري ديگر بيان كردم.معلوم ميشه حس پرواز يك چيز رو در همه القاء ميكنه.به هر حال ميدونم كه اين موضوعات كار ميبره و واقعا زحمت داره چون كمتر كسي به بحث آموزشي پرواز ميپردازه درنتيجه اطلاعات پايان نامه اي كم هست.در نهايت موفق باشيد.
فاطمه توکلی
(
1389/07/23
) :
با توجه به ايده اي كه داشتين حجم نسبتا مناسبي ساختين
اما
چون آسمان و پرواز هميشه با لطافت همراه بوده،كارشما برعكس اين احساس و منتقل ميكنه.شايد اگه از چندتا فرم كرو استفاده ميكردين از خشونتش كمتر ميشد.ديگه عكس ندارين؟؟؟
بهروز خیشابه
(
1389/07/23
) :
با تشکر از خانمها دانا فرد و نداف و آقایان آناهید، قشنی و بابایی و سپاس ویژه از خانم توکلی بابت ادامه بحث خشونت اجازه میخام این مسئله رو کمی باز کنم و نظر شخصیمو ابراز.
نمیتونم بگم همواره اما در اکثر اوقات آسمان=روحانیت=پاکی=دایره(فرمهای نرم و روان )=آرامش وسکون بوده اما این روند با وجود همه کاراییهاش در مواقعی احتیاج به تغییر مسیر پیدا میکنه،صد البته که هدف نهایی همان آرامش است اما نکته بسیار مهم اینه که انسانها اصولا بدون تنوع آرام نمی گیرند و بنده برای اینگونه موجودات این روندو تجویز میکنم آسمان=اوج گیری=پرواز=هیجان،هیجان،هیجان=آرامش آرامش بعد هیجان لذتیست غریب که برای همه مان آشناست و فرمی که این مسیرو طی کنه ناخودآگاه شکلی اینچنین پیدا میکنه اینجا هدف تجربه تنوع و هیجان و لذت بردن از آرامش بعد از اونه.
کوهها وقله هایشان با آن ظاهر خشن و البته متنوع کجای آسمانند و تپه های نرم و روان با آن ظاهر زیبا و مهربان کجا!!! و نکته آخر اینکه در معماری تفاوت سلایق نقش مهمی ایفا میکنه و باعث تفاوت عقاید هم در مواردی میشه
بازم تشکر میکنم از شما اگه مورد خاصی منظورتونه بفرمایید عکس تهیه کنم
امید ĩسمانی
(
1389/07/23
) :
VERY GOOOOOOOOOOOD
بهروز خیشابه
(
1389/07/26
) :
آقای میدانی نظر شما بسیار محترمه اما بنده ضمن تشکر از موضع گیری واضح،احساسی و البته مبتدیانه شما لازم میدونم مواردیو متذکر بشم.
1-آیا شما در معماری به دنبال مد هستید؟اگر هستید که برای معماری متاسفم اگر نیستید آیا دوره اینگونه رودندها و اینگونه فرمها به سر آمده؟ اگر به سر آمده لطفا آخرین موارد اجراییشو با ذکر تاریخ طراحی و ساخت و نام طراح بفرمایید در ضمن به ما بگید که لحظه مرگ اینگونه فرمها با ساخت کدام بنا همراه بود؟ و اگر به سر نیامده که پیشنهاد میکنم قبل از ایراد سخن بیشتر تامل فرمایید.
2-فرم بدون کانسپت = قانون جنگل،،، اینجا دو حالت وجود داره ،اول) شما از قوانین جنگل اطلاعی ندارین ،،دوم) شما اطلاع ندارین کانسپت چیه،،،،در مورد حالت اول توضیح اینکه من میگم مستطیل شما میگی دایره من میگم چرا دایره شما میگی باشه همون مستطیل.یا به عبارتی جوابی برای سوال چرا فرم اینطور شد وجود نداره.
3- معماری هنر خلق و تغییر فضاست ضمن اینکه امیدوارم معنی واژه های هنر،خلق و تغییر براتون روشن باشه به استحضارتون میرسونم که این فضا میتونه مجازی و در ذهن مخاطب باشه یا واقعی و در مقابل دیدگانش و یا هر دو.
4-صحبت از دانشگاههای دنیا کردین البته اگر منظورتون دانشگاههای همین دنیاست خدمتتون باید عرض کنم اصولا دانشگاهها از روند اکادمیک پیروی میکنند و روند آکادمیک اصرار فراوانی بر طی گام به گام و اصولی مسیر داره و این یعنی پیمودن تمام و کمال مسیر ایده>کانسپت>فرم.
5-آیا شما با دیدن این فرم و موضوع پروژه پی به رابطه ای بین آنها نبردین؟اگر نه که باز هم برای معماری متاسفم اگر بله که این همه آنچیزیست که من به دنبال آن بوده ام.
6-در یک مورد با شما موافقم ،100 صفحه که هیچ اگر 1000 صفحه هم میگفتم تصور شما این بود که من فرممو تحلیل نکردم
7-دوستانه پیشنهاد میکنم راجع به تفاوت"ایده" و "کانسپت" مطالعه بفرمایید تا قدرت تمیز آنها را داشته باشین،ایندو در طول هم قرار میگیرند نه در عرض هم.
در آخر هم از زحمت شما بابت این نوشته صمیمانه تشکر میکنم ضمنا تمام ضعف کار من متوجه خودمه و تمام ضغف نقد شما متوجه خودتون
بهروز خیشابه
(
1389/07/26
) :
آقای میدانی بسیار متاسفم که دیگه کامنت جنابعالیو رویت نمی کنم و خاهشمندم مستند متهم کنید و لطف کنید هر جای حرفام که فکر میکنید متعصبانست بفرمایید.در ضمن چیزی که تو کامنت شما که البته دیگه بین ما نیست مشخص بود موضع گیری شما بود نه بنده به هر حال امیدوارم با مطالعات بیشتر شاهد نقدهای منصفانه تر و منطقی تری از شما باشیم.
البته من هوشمندی شمارو ستایش میکنم بنده هم اگه جای شما بودم حرفامو با برداشتن کامنت پس میگرفتم.
امین علیایی
(
1389/07/27
) :
tooooop bod mohandes...moaffagh bashi
بهروز خیشابه
(
1389/07/29
) :
ممنون آقای علیایی شما هم موفق باشید
نیما قاسمی سعادتی
(
1389/08/01
) :
خوب است...!
بهروز خیشابه
(
1389/08/01
) :
ممنونم آقای سعادتی
[email protected]
haghi
(
1389/08/06
) :
man kheili khoshhalam ke inghadr shiva mitoonid az karetoon sohbat konid
vaghean shoma olgooye khoobi vase ma daneshjoo ha hastid
man baratoon arezooye movafaghiat mikonam
سعید بشارتی فر
(
1389/08/06
) :
سلام آقای خیشانه .طرحتون در عین زیبایی کمی وهمناکه _اگه میتونستید از یک زاویه بهتر رندر بگیرید شاید بهتر بود .به نظر من اگه از المان های خطی کمتر استفاده می کردین و یا حداقل المان ها تنوع بیشتر داشت طرحتون زیبا تر می شد.اینم بگم که المان باد منتقی استفاده بشه ./ ببخشید که توی کارتون فضولی کردم.
شروین کلانتری
(
1389/08/11
) :
با خسته نباشي خدمت آقاي خيشابه.پروژه شما از هر لحاظ كه ديدم كار خوبي در اومده.از انسجام حجم - ارتباط فضاها و جلوگيري از پرتي در فضا و ......مي توان در كل پروژه خوبي براي دانشجويان كه دنبال كاري براي ايده گرفتن هستن مثال زد
بهروز خیشابه
(
1389/08/15
) :
آقای کلانتری ممنون از توجهتون
هادی طاهرخانی
(
1389/09/08
) :
با سلام و خسته نباشی
کارتون رو دیدم و خرسندم که تو دانشگاههای ما هر چند امکانات محدود هم باشه فکرها محدود نمی مونه و می شه انسان رو به حس پرواز رسوند
از دوستان انتظار می ره منصفانه نقد کنن.و مغرضانه نقد نکنند.نحوه ی پاسخ دهی آقای خیشابه نشان از تسلط کامل ایشان به طرح رو داره
محسن نعمت الهي
(
1389/10/11
) :
سلام همکار خوب . . من حس اسارت و بیشتر در طر ح شما میبینم تا حس پرواز
بهروز خیشابه
(
1389/10/11
) :
تبریک میگم شما چیزیو دیدید که کسی تا حالا ندیده بود
نرجس نجفی
(
1389/11/19
) :
khaste nabashin mohandes
.moshakhase poroje rosh fekr shode beheton tabrik migam.
hala 1 soal? ?age be ghole khodeton nagim ide begim fekr mishe begin fekre poshte on khataie siah chie??
manam ba nazare hamkare khobeton movafegham
chon to hajmeton, namahaton migni bepar ama vaghti miparmi on khataie siah
age jesarati shod ozr mikham ama hes kardam bayad beporsam ke chera?
نرجس نجفی
(
1389/11/20
) :
salam
nemidonam pm man rajebe porojatono daryaft kardin ya na ama gozashte az on man mikhastam rajebe resalaton azaton soal beporsam.chon mozoie poroje man ham dehkadeie parvaze
khastam bebinam estandardhaie parvaz NA nemone moshabeho in gheseharo tonestin khob search konin?
mamnon misham behem begin ke be ye revayati
HAMAKNON NIAZMANDE YARIE SABZETAN HASTIM MOHANDES)
tnx.
بهروز خیشابه
(
1389/11/22
) :
با تشکر از تمام دوستان خوبم ممنونم از نظرات صادقانه شما،آقای نعمت اللهی و خانم نجفی باید خدمتتون عرض کنم هر پروژه ای ممکن از زوایا و همینطور با طرز فکرهای مختلف، متفاوت به نظر برسه.اگر به همین تصویر ابتدایی توجه کنید در المانهای سیاه رنگ فرم بال پرندگانو ملاحضه میکنید تا من با کمکشون بتونم حس پروازو در زوایای بیشتری لحاظ کنم در عین حال با کمی توجه میبینیم که حجم پریده یا حداقل کمی سر بلند کرده و اون المانها حکم زمینیو دارن که همراهش کنده شدن و البته مغلوب هم.در آخر اینکه این المانها باعث وحدت و انسجام بیشتر در حجم کلی شده.
فرهاد علیخانی
(
1390/02/09
) :
lمن تازه عضو شدم رفتم تو پروژه های محبوب و برتر خداییش توی 15،16 تای اول به غیر این پروژه بقیه مفتم گرونن
مونا طبیبی
(
1390/03/16
) :
سلام ببخشید من ی سوال از خدمتتون داشتم
به نظر شما برای طراحی یک موزه در یک منطقه باستانی با ارزش معماری بالا چه هدفی برای دنبال کردن مناسبتره ؟
اگه به این سوال من پاسخ بدید واقعا ممنون می شم
حسن حسنی
(
1390/03/16
) :
سلام.من خیلی وقته منتظرم که این ساختمان پرواز کنه ولی نمی کنه.آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
حسن حسنی
(
1390/03/16
) :
بابا دست ازسر این پرواز بردارین.آخه چه قدر پرواز!!!!!!!!!یه نگاهی به سایت های خارجی بندازین.بد نمیشه به خدا.
بهروز خیشابه
(
1390/03/16
) :
چه اسم جالبی داری
اناهیتا مهربان
(
1390/04/15
) :
سلام . ظاهرا پروژه از کانسپت خوبی بهره میبره اما به نظر نمی رسه المانهای خطی روی حجم با وجود تعدد زیاد بتونه شکاف موجود در پروژه بین دو حجم اصلی رو مرتفع کنه ضمن اینکه به ابعاد غول آسای المانهای خطی و مسئله کاربری توجهی نشده ، شاید این ساده ترین راه حفظ انسجام حجمی (اما فقط به لحاظ بصری ) است.مقطع طراحی نشده و فقط آنچه موجود بوده ترسیم شده مثلا کانسپت (سر از زمین بلند کردن ) در مقطع دیده نشده ، در واقع فضای مابین جایی که خطوط حجمی از زمین برمی خیزد و زمین ( مقطعY-Y)،فاقد کاربری و بلا تکلیف است .
برخورد با جداره های سایت از آنچه در نمای غربی پیداست یکسان است در حالیکه جداره های مذکور حائز دو خصلت متفاوت است و ...
در کنار اینها پروژه امتیاراتی داره که دوستان اشاره کردن.
حمید لطفی
(
1390/08/26
) :
بهروز جان طرحت و ایدت خیلی جالب بود مرسی عالیه.
بهروز خیشابه
(
1390/10/10
) :
ممنون حميد جان
بهروز خیشابه
(
1390/10/10
) :
خانم مهربان خوشحالم ازنكاه دقيق و سنجيده اي كه دارين
فاطمه ثالث نجار
(
1390/12/18
) :
سلام ممنون-کامل و زیبا بود
حامد اعزازی
(
1391/02/19
) :
سلام.معلومه که خیلی فکر پشت هر خطتتون بوده.خداقوت
محمد امین مستاجران
(
1391/04/22
) :
با عرض سلام خدمت شما.. و عرض خسته نباشید بسیار به خاطر کار فوق العده ی شما.. اگر رنگ مشکی صفحات رو تغییر بدهید بهتر است البته این فقط درحد پیشنهاد به شماشت چون احساس قفس محبوس شدن طرح را به بنده القا نمود..درپایان بهه شما تبریک میگویم به خاطر طراحی چنین مکان خوب و عالی
محمود اسدی زاده
(
1391/04/26
) :
سلام اقا بهروز کارت خوبه افرین ولی کاش حجم کارت میتونست باز تر باشه یعنی از ازادی بیشتری برخوردار میبود. موفق باشید
آزاده رنجبر
(
1391/05/23
) :
سلام آقا بهروز.من دانشجو ترم آخر هستم.از موضوع شما خیلی خوشم اومده.اگه امکانش هست واسه مطالعاتش میشه به من کمک کنید؟
نازنین اعتمادی
(
1391/08/28
) :
سلام آقای خیشابه طرح و ایده بسیار جالبی دادین،می شه ازتون خواهش کنم لیس ریزفضاهای یک مدرسه پرواز رو به من بدین و یا آدرس دسترسی به این اطلاعات رو،من طرحی با همین موضوع دارم اما اطلاعاتی راجه به برنامه فیزیکی اش پیدا نکردم:(
بهروز خیشابه
(
1392/07/26
) :
با تشکر از آقای صلواتی سعی میکنم اگر وقتی بود حتما در مورد این مسایل مطلبی بنویسم.ممنونم
سجاد امیرابادی
(
1392/08/01
) :
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
مجتبی احمدنژاد
(
1392/08/23
) :
salam karetoon kheyli aliyeeee...mikham ye tarh bezanam mamnoon misham age auto cade karetono baram beferestid..mikham eide begiram....
[email protected]
ساناز رمضانی
(
1394/08/26
) :
سلام.کارتون جالب بود از نظرم و از اونجا که پروژه خودمم همین موضوع ممنون میشم یه سری اطلاعات و در اختیارم بذارید.
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group