ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ویلای باغچای
طراح : شرکت استودیو معماران مادو
باغ ایران در نهمین اكسپوي جهاني باغ پکن 2013
طراح : محمد شماعی زاده
مجموعه توریستی رشت (رخام)
طراح : محمد شماعی زاده
مجموعه آموزشی فرهنگی دخترانه خیریه فضیلی
طراح : محمد شماعی زاده
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
هنر گفت و گو ـ صالح تسبیحی با آزاده اخلاقی
اتووود کلاسیک ـ مکدانیوم ـ جردن گلابُلوُسکسکی و ایسکرا گلابُلوُسکسکی
اتووود کلاسیک ـ ساختمان دبیرخانه چندیگار- لوکوربوزیه
مارتا نوسبام؛ نظریه عدالت، خانه، زن و یک انتزاع تاریخیِ غلط
کامنـــــــــت پــــروژه ها
شاهین فتحی در مورد پروژه فست فود نمک نوشته است:
سلام، من این کار رو بارها مرور کرده بودم و با تجوه به علاقه خاصی که به طراحی رستوران و فست فود دارم برام خیلی ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه طراحی سردر مرکز علوم مغز و اعصاب ایران نوشته است:
بیشتر شبیه برج تجاری مسکونیه..... :)
هرچقدم به زور بخوای با دیاگرام و راهرو و اینا سردر جلوه بدی نمیشه ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مسابقه خردسرای فردوسی مشهد نوشته است:
اون فرم آرامگاه فردوسی اصلا خوب نشده،
اصلا کی گفته اون فرم به فردوسی ربطی چیزی داره؟ ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه فرهنگسرا آب و هنر نوشته است:
اینجور پروژه ها با تعامل محیطش معنا پیدا میکنه، اونم یه سایت خیالی دادن...دیگه هیچ.
محوطه سازی هم به همین ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مجتمع مسکونی ۴۰۰ واحدی در شهر ارومیه نوشته است:
بهتر بود ترتیب بلوک ها و فرم مجموعهف تابع نظم خاصی باشد. مخاطب هرچی فکر میکنه نمیتونه نظمی در مجموعه متصور باش ...
محمدرضا میکائیل زاده در مورد پروژه مجتمع مسکونی نوشته است:
رندر و پرزانته خوبه، ترکیب بندی و فرمش هم خوبه،
ولی اونم نمای کشیده سرتاسری که گذاشتید، باعث شده تراس اشتر ...
شاهین فتحی در مورد پروژه کفش فرشتگان 2 نوشته است:
سلام، فرم کار من رو یاد کارهای کریم راشید می اندازه، "البته کریم راشیدی بدون رنگ" ، بسیار عالی میشد اگر از رون ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
مرتضی علی نیا مقدم
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    خانه ی مکعب
    عنـــــــوان درس : طراحي معماری 3
    نـــــام استــــــاد : پویا خزائلی پارسا
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد قزویندانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/05/24
    تعــــــــداد بازدید : 2967
    محــــدوده سنی : 22_23
    نــــوع کاربـــــری : مسكوني
    همـــــکاران طرح : خودم
    ایده های طراحی : با استفاده از جاذبه های معماری ایرانی و به طور خاص درون گرایی و حیاط مرکزی و تلفیق آن با ویزگی های معماری مدرن، سعی در احیای اعجاز از دست رفته در معماری و پاسخگویی به نیازهای انسان و معماری مدرن را داشتم.

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
م.جواد وثوقی ( 1390/05/24 ) : سلام مهندس عزیز.
تبریک میگم.کارتون خیلی عالی شده.
البته اجازه بدید یه نظر دوستانه بدم.با تعدادفیگورها یی که تو کارگذاشتین واشل اونها من شخصا حس یه خونه ازکار پیدا نکردم.وبیشتر حس یه مکان عمومی مثل تئاتر یا نمایشگاه وگالری داشتم مخصوصا اکسپوزبودن بیش ازحد قسمت ورودی وشیشه ای.
امیدوارم از انتقاد ناراحت نشده باشین ودوستان دیگه هم نظراتشون رو بگن تا چیزای بیشتری یاد بگیریم.
ممنونم که کارتون رو به نمایش گذاشتین.
آرش بصیرت "سردبیر اتووود" ( 1390/05/25 ) : وظیفه فرم غالبا ایجاد یک ظاهر زیبا و دلپسند بوده است، در مقطعی از تاریخ که زندگی در هم شکسته می شود، فرم خود را از شر این وظیفه خلاص می کند. فرم های در هم شکسته به کار رفته در هنر مدرن نیز حقایق نا اصیل و کاذب جهان و جامعه کنونی را بر ملا می کنند، این فرم ها هستند که حاوی حقیقت اند، پس هنر صرفا به شکل منفی وفاق فرد و جهان را متجلی می سازد و تحت شمول زیبایی شناسی منفی بر امده یا پی گیر امر منفی محقق می گردد، هنر فقط با نفی پدید می اید، نفی پیش انگاشت های غالبا ایده ئلژیک به ارث رسیده از قالب های فکری پیشینی، در گستره معماری این بسط های مفهومی در قالب شی منفی محقق می شود، موبیوس وارگی اسکالپچریکی که حجم کلی مکعب را مقوم ساخته، در جغرافی یایی که ان را تولید کرد محصول یک نگاه بحرانی است به دنیا که اول بار در طرح پیشنهادی ایزنمن برای مرکز برلین پیشنهاد گردید، بعدها با با سی سی تی وی کولهاس در قامت گونه شناسی جدید برج ما بعد یازدهم سپتامبری ریشه در تاریخ گرفت، جدا از ان که اصلا انتخاب یک چنین پیش نمونی برای سازمان دهی یک بنای محدود مسکونی مناسب باشد، اسطوره قالب بندی کامل، نافیِ ذات منفی صورت بندی تاریخی، چه با هدف معاصرسازی و چه بازگشت به فضای منفی معماری سنتی و زیبایی ناشی از خلا می باشد.
حمید رضا محمدپور ( 1390/05/25 ) : کار جالبی شده.خوش به احوالاتتون که همچین استادی داشتید.
مهتا میرزایی ( 1390/05/25 ) : امتیاز 5 از 5
فرشاد حاتمی ( 1390/06/23 ) : ماكت سازي شما هم خيلي خوبه ها........نمرت هم 5
مهسا فضیله ( 1390/07/14 ) : راستش منم اصلا احساس نکردم که اینجا خونس...
البته فرم کارو دوسداشتم
فرهنگ طهماسبی ( 1390/09/23 ) : دوست عزیز اینکه معماری ایرانی درون گرا بوده صرفا به معنی توجه به عناصر درونی فضا هست نه شفافیت! شفافیت در معماری سنتی ایران هیچ وقت وجود نداشته و ترکیب این دو در واقع جمع کردن مثبت با منفی است که نوعی تناقض در معماری به حساب میاد. معماری سنتی ایران برخواسته از فرهنگ ایرانی بوده و قابل ترکیب با عناصر معماری مدرن نیست.
مهسا احمدی ( 1393/02/11 ) : خیلی زیبا ولی کاش موزه بود
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group