گالري كانتيونا اولين نمايشگاه انفرادي آي وِيْ وي را در سالن سان گيميگنانو را عرضه كرده است. اين ارائه شامل مجسمه هاي تنديسي اين هنرمند معاصر چيني، ويدئوها و آثار عكاسي وي است. اين نمايشگاه بر بي تفاوتي وي به فرهنگ و سنت چين تاكيد مي كند و توانايي هاي هنرمند را در بيان پروژه هاي مدرنيته توام با درون آگاهي اجتماعي و سياسي آشكار مي كند.
يكي از برجسته ترين قسمت هاي اين نمايشگاه، راهي ست كه در آن 760 دوچرخه نصب شده اند و در فضاي اصلي گالري قرار دارد. اين نمايش، در ادامه پروژه بحث برانگيز و خلاقانه وي به نام " وري يائو " در سال 2008 ، كه روشي براي نمايش حمل ونقل در كشور خودش بوده است، مي باشد.
دوچرخه هايي كه وي براي اين نصب استفاده كرده است، از يكي از معروف ترين سازندگان دوچرخه چين با نام فورِور گرفته شده است.
به عنوان يكي از اولين چيدمان هاي سيستماتيك صدها دوچرخه، وي توليد انبوه را به ما ياداور مي شود و مكانيسم زنجيره اي و پيوسته اي از روش ترسيم يك ماتريس از مردم را نشان مي دهد كه به عنوان نيروي كار شكل گرفته اند.
اين قطعه مي توان بازتفسيري انتزاعي باشد از يك فعاليت ، به عنوان نمايشي از جز به كل، استعاره اي از ساخت در چين.
فریبا شفیعی در مقاله آی وِی وِی؛ پاپ آرت و ماهیت زدایی شی دلالت گر از رهگذر جامعه ی مصرفی سعی کرده نگره آی وِی وِی به مفاهیم پس زمینه اثر هنری را نفسیر کند