ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ویلایی در همدان
طراح : امیرمهدی شاطریان
ساختمان اداری دیوار
طراح : آرش عزیزیان
رتبه سوم مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان اصفهان
طراح : آرش عزیزیان
مسابقه طراحی سردر شهرک صنفی تجاری بنکداران آمل
طراح : محمدرضا افتخاری
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
معماران وندی و هرمونتیک شبکه، ساختار و فراساختار
هنر گفت و گو ـ آرک دیلی با بیارکه اینگلس
برج هایی فرمال و هیبریدی برای منهتن؛ مفصل بندیِ فضای عمومی در ارتفاع
نمایشگاه مروری بر آثار آی وِی وی در لندن
کامنـــــــــت پــــروژه ها
سارا آرزومند در مورد پروژه چند نمونه از 3d های داخلی نوشته است:
سلام. عذر میخوام شما پسر خانم حداد هستین ؟من شاگردشونم. خیلی وقت میخوام باهشون صحبت کنم شمارشون رو گم کردم. ای ...
سارا آرزومند در مورد پروژه چند نمونه از 3d های داخلی نوشته است:
سلام. عذر میخوام شما پسر خانم حداد هستین ؟من شاگردشونم. خیلی وقت میخوام باهشون صحبت کنم شمارشون رو گم کردم. ای ...
سارا آرزومند در مورد پروژه چند نمونه از 3d های داخلی نوشته است:
سلام. عذر میخوام شما پسر خانم حداد هستین ؟من شاگردشونم. خیلی وقت میخوام باهشون صحبت کنم شمارشون رو گم کردم. ای ...
سالار سالارزهي در مورد پروژه طراحی نمایشگاه نوشته است:
سلام عنوان پروژه رو ملاحظه بفرمایید سه بعدی سازی و 3D این کار تمرین ۳دی در اون مقطع بوده از روی یکی از آث ...
پری دارایی در مورد پروژه طراحی خانه مد نوشته است:
کارتون بسیار‌عالیه موضوع طرح نهایی‌من هم خانه مد هست ولی متاسفانه نمونه موردی داخلی پیدا نکردم هر چی گشتم میتو ...
پری دارایی در مورد پروژه خانه مد شیراز نوشته است:
سلام کارتون عالیه من نمونه موردی داخلی از خانه مد میخواستم میشه لطف کنید و برای من هم ارسال کنید ممنونم
Pa ...
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
سمیه فاضل زاده
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    فضاهای موازی ـ پرتوتایپ چهار
    عنـــــــوان درس : انسان، طبیعت، معماری
    نـــــام استــــــاد : ارش بصیرت
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد مرودشت
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1390/10/10
    تعــــــــداد بازدید : 2383
    محــــدوده سنی : 20_21
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح :
    استاد : آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    ایده های طراحی : امیل سیوران در کتاب قطعات تفکر گزین گویه ای دارد با این مضمون که اگر می خواید به اشیا نزدیک شوید عمل کنید و اگر می خواهید از ان ها دور شوید فکر کنید، شرح پروژه بر دور شدن از اشیا که اینجا پاویون بارسلنای میس ون دروهه است قرار گرفت، قرار بر این شد انچنان به موازات دنیای واقعی اما در جهت عکس از شی دور شویم تا خود شی و مولفه های قوام دهنده اش را در یک فضای موازی در حالتی شبه شیزوفرنیک با وهم گره زنیم ایده ی شکل گیری این پاویون به نوع تفکر و درک شخصی من از زندگی بر می گردد در ابتدا باید یاد آور شوم که دیوارها تداعی کننده ی دنیا است نرسیدن دیوارها به هم در ابتدای ورودی حاکی از دنیای بی درد و آرام اولیه ی زندگی است پس از آن دیوارها پیچیده می شوند که نشان از بزرگ شدن انسان و پیچیدگی زندگی دارد. ورودی دیگری(شماره 2) که در این قسمت قرار گرفته است نشان از پایان دوره ی کودکی و وارد شدن به دنیای جوانی است اما دلیل وجود خروجی های متعدد این است که نحوه ی پایان زندگی افراد هر کدام به یک شکل است .

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
جعفر مقتدری ( 1390/10/11 ) : اون کجا، این کجا...؟
شیوا گل دعایی ( 1390/10/11 ) : سلام
آقای مقتدری ایده گرفتن هیچ گاه همانند سازی نیست
برعکس من فکر می کنم طرح خانم فاضل زاده از این بیشتر می توانست تفاوت داشته باشد.
محسن بدر ( 1390/10/11 ) : kheli khobe movafagh bashi
مهدی کریمی ( 1390/10/12 ) : در کل کار خوبی از اب درامده میتونست بهتر با محتوایی معمارانه تر ارائه گردد موفق باشید
سحر اردشیرنژاد ( 1390/10/17 ) : عزیزم کارت خوب بود .....برات آرزوی موفقیت می کنم.
فرزان شاماسب لو ( 1390/10/12 ) : خسته نباشید. تفکر ترسیمی و روند تبدیل عینیت به ذهنیت و از اون ذهنیت به عینیی جدید نقطه قوت کار به نظر می رسه که شاید خودش یکی از اهداف مهم این طرح باشه. در باره ی خود طرح به نظر من یک مورد هست که علی رغم اهمیت کمتر بهش پرداخته شده: با توجه به اینکه انتقال مفهوم اثر بر اساس متن شدیدا وابسته به حرکت و زمان و در نتیجه سیرکولاسیون هست هرگونه استفاده ی نا درست مخاطب از سیرکولاسیون تعریف شده به تحریف محتوا منجر میشه و با توجه به اینکه خروجی ها علی رغم هدف اصلی به علت گشودگی بیشتر دعوت کننده هم هستند احتمال این تحریف بیشتر خواهد بود. و بهتر بود سیر کولاسیون از تاکید بیشتری بواسطه حد اقل عناصر برخوردار میشد.
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group