ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
موزه معصومیت: برای عشق از دست رفته
کتاب خانه اتووود ـ چشمان پوست : معماری و حس ها ـ یوهانی پالاسما
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز ـ پیتر.ال.لورنس ـ برگردان سروش خانی ـ بخش چهارم
کتابخانه اتووود ـ عکس های ساخت و سازهای کیهانی کمونیست ـ فردریک چاوبین
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
بهمن جاماسبی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
پردیس موسیقی و نمایش
عنـــــــوان درس
:
پایان نامه
نـــــام استــــــاد
:
کاوه فولادی نسب
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد تهران
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1391/02/15
تعــــــــداد بازدید
:
37390
محــــدوده سنی
:
24_25
نــــوع کاربـــــری
:
فرهنگی
همـــــکاران طرح
:
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
130
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
در پروژه حاضر، چند عامل اساسی هدایت کننده روند طراحی حجمی و مشخص کننده گرایش کلی در طراحی فضای داخلی مجموعه بوده است که در ادامه به آنها اشاره می شود. 1- موضوع پروژه و در نظر گرفتن سالنی 1000 نفری به عنوان قلب پروژه تلویحاً این نگرش را بوجود آورد که این مجتمع میبایست به صورت عنصری شاخص در شهر طراحی شود. 2- قرارگیری سایت پروژه در مجاورت و نزدیکی دو شاهراه اصلی شهر تهران (بزرگراه کردستان و همت) شکل گیری نگرش ذکرشده را مبنی بر طراحی این مجتمع به صورت عنصری شهری را تقویت می کرد. 3- بهره گیری از مبانی فکری معماری مدرن و به خصوص سبک فولدینگ شکل دهنده ی شالوده و روح فضایی حاکم بر فضای داخلی و حجم پروژه بود. 4- مطالعه آثار برجسته معماری مشابه با موضوع این پروژه سوق دهنده روند طراحی حجمی به سمت آفرینش حجمی یکپارچه، و در طراحی فضاهای داخلی القاکننده ی طراحی فضاهای باز (که دارای عملکردهای چندگانه هستند) می باشد. اصول کلی طراحی در این پروژه که برگرفته از مبانی فوق می باشند را می توان به صورت خلاصه چنین عنوان نمود: • طراحی حجمی یکپارچه و دارای وحدت که تقویت کننده جایگاه این بنا به عنوان یک عنصر شهری ( از لحاظ بصری و عملکردی) باشد. • التزام به اصول معماری فولدینگ و تلفیق آن با مفاهیم استخراج شده از بستر فرهنگی و اجتماعی پروژه • طراحی فضاهای داخلی به صورت فضاهای گسترده و منعطف که دارای تعاریف فضایی متعددی باشند. کانسپت با در نظر گرفتن موضوع پروژه و بررسی بستر ساختمان به نتایج زیر رسیدیم. 1- این مجتمع محلی است که 3 گونه مختلف از اقشار اجتماعی از آن استفاده می کنند. • مردم عامه که به طور اندک از امکانات مجتمع و بیشتر از فضای سایت (به عنوان فضای سبز و عمومی شهری) استفاده می کنند. • مخاطبان هنر که به صورت مکرر از امکانات مجتمع و برای پیگیری اخبار و وقایع هنری به مجتمع مراجعه می کنند. • هنرمندان که جهت اجرا، آموزش و یا خرید ساز به مجتمع رفت و آمد می کنند. در نتیجه این مجتمع و سایت آن محلی است برای تعامل بین 3 قشر با 3 رویکرد متفاوت به دنیای هنر. 2- عبور اتوبان کردستان از ضلع شرقی سایت و قرارگیری ساختمان های اداری بلندمرتبه در ضلع شمال غربی سایت معرف و نماد زندگی شهری است که جزء لاینفک ماهیت انسان های شهرنشین است. قرارگیری کوچه ای نسبتاً باریک با خانه هایی کم ارتفاع و به نسبت قدیمی در ضلع شمال سایت، نماد زندگی نیمه خصوصی محله ای (روح غالب تهران قدیم قبل از سیطره اتومبیل) است که در برخورد و کشمکش با زندگی کل¬گرا و بلندمرتبه شهری قراردارد. 3- پردیس موسیقی و نمایش محلی است که مختص وقایع مربوط به دو هنر موسیقی و نمایش می باشد و ترویج دهنده هنر اپرا است که از تلفیق حساب شده ی موسیقی و نمایش بدست می آید. لذا این مجتمع محلی است برای تلاقی و تعالی دو هنر نمایش و موسیقی؛ با تکیه و تاکید بر آنچه بین این دو هنر و همچنین معماری مشترک است که همانا عنصر "ریتم" می باشد. 4- مطالعه دقیق تر فضاهای شهری اطراف سایت به خصوص پارک سیدجمال الدین اسدآبادی که در ضلع جنوبی سایت قرار دارد و کوچه مماس به ضلع شمالی سایت این حقیقت را روشن کرد که در این فضاها تلاقی و تعامل بسیاری بین دو قشر نوجوان و سالمند صورت می گیرد که علت اصلی آن هم وجود خانه سالمندان و دبیرستان پسرانه در کوچه مماس به ضلع شمالی سایت می باشد. با مدنظر قرار دادن نتایج فوق مفهوم " تلاقی" به عنوان کانسپت اصلی در روند طراحی انتخاب شد. این کانسپت در نگرش حجمی تداعی کننده ی عناصر حجمی مختلفی است که از جهات گوناگون و زوایای مختلف به یکدیگر می پیوندند و در نهایت به یک عنصر واحد تبدیل شده و به تعالی می رسند و در نگرش فضایی تداعی کننده ی صفحاتی معلق و گسترده بوده که شکل دهنده ی فضاهای متنوع و منعطفی می باشند که بر روی یکدیگر لغزیده اند. علاوه بر کانسپت اصلی از مفاهیم دیگری همچون "سبکی"، "تعالی" و " گذار" نیز که از مطالعه نمونه های مشابه و بررسی مبانی فکری معماری معمارانی چون زاها حدید و فرانک گهری بدست آمد، در روند طراحی استفاده شده.
پروژه های دیگر طراح
مهدکودک
نظـــــــر اعضــــــــا
مرتضی رمضانی
(
1391/02/15
) :
کاره خوبی شده امیدوارم که موفق باشی
خانم mis
(
1391/02/16
) :
salam.man behetoon ahsant migam,vaghean kameltarin prozhei bood ke too in site dide boodam,karetoon az lahaze form modeling,render,range prozhe,entekhabe voroodiha,namahaye dakheli va.......az har lahaz vaghean ziba bood man vaghean lezzat bordam,khaste nabashid....
خانم mis
(
1391/02/16
) :
age 3d kare khoodetoone,mitoonam khahesh konam ke begid koja amoozesh didid?man donbale jaii migardam ke khoob yad bedan,
رامین کاظم زاده
(
1391/02/16
) :
سلام.
باید بگم که واقعا خسته نباشید...
پیروز باشید
ساناز رستمی
(
1391/02/16
) :
سلام .کارتون عالی بود........
زینب رنجبران
(
1391/02/16
) :
سلام .کارتون عالی بودامیدوارم که موفق باشی
بهمن جاماسبی
(
1391/02/17
) :
ممنونم دوستان ... متشکرم ازتون.
.
الناز شریفی@ : مکس رو تو مرکز معماری یاد گرفتم ، بعدش هم یه تعدادی فیلم آموزشی .
جای دیگه ای کلاس نرفتم که ببینم چطور درس می دن ولی به طور کلی مرکز معماری خوبه.
فرهنگ طهماسبی
(
1391/02/17
) :
سلام. یه کم شبیه مرکز هنر های نمایشی زاها حدید در ابوظبی نیست؟
بهمن جاماسبی
(
1391/02/18
) :
فرهنگ طهماسبی @ :
درسته ، تا حدودی شبیه شده. البته زمان طراحی من اون کار رو ندیده بودم هنوز؛ اگه دیده بودم یه تغییراتی توی حجم کار می دادم احتمالاً.
در مرحله تبدیل کانسپت به فرم از مبانی فکری حدید بخصوص دیدگاهش نسبت به مدرنیته و اعتقادای که به یکپاچگی و سبکی حجم داره استفاده کردم و می شد پیشبینی کرد که حجم نهایی به کارهای زاها حدید شباهت داشته باشه.
نیلوفر چهاردوالی
(
1391/02/20
) :
جدا تبریک می گم کارت به شدت زیباست
بهمن جاماسبی
(
1391/02/23
) :
متشکرم.
تحريريه اتووود
(
1391/03/01
) :
-داور نخستين ماه بزرگترين مسابقه معماري كشور-
ایجاد فضاهای متنوع و منعطف - توجه به توپوگرافی و استفاده از ان در راستای اهداف پروژه - توجه به زوایای مختلف دید و پردازش افقی حجم در امتداد ان - درگیری طراح با نیرو های درونی سایت و پاسخگویی به ان
بهمن جاماسبی
(
1391/03/03
) :
تشکر می کنم از تحریریه اتود برای انتخاب این طرح.
فریبا کاویانی
(
1391/03/07
) :
واقعا خسته نباشید.کارتونو دوست داشتم....
کیمیا حقی
(
1391/03/08
) :
سلام،کارتون عالیه،میشه بگین ماکت رو با چی ساختین؟منم حجمم یکم سخته،نمیدونم ماکتو با چی درست کنم
بهمن جاماسبی
(
1391/03/08
) :
متشکرم .
ماکت را با اسفنج ساختم و روش با اسپری رنگ زدم.
البته با مِل یا گچ دندانپزشکی هم می شه ساخت که خیلی سخت تر از اسفنجه کار کردن باهاش و مهارت زیادی لازم داره.
فاطمه سادات پورهاشمی
(
1391/03/09
) :
salam
khaste nabashid kareton ali bod.
طاهره عباسیان
(
1391/03/09
) :
كارتون واقعاً عاليه
سعید حاجی ĩقابزرگی
(
1391/03/09
) :
salam vaghean moteasefam ke majbooram intor nazar bedam
in no taghlid kariha onam be sorat mahz tarahi nist shayad beshe behesh goft sakhteman vali farhang mogheiyat va tamol ba fazaye shahriye tehran va in ke in faza ta che had mitoone be in shahr sorate dar darke intor hajmaro bede chi mishe
aya tehran gharare beshe ye jaye shalam sholbai shabihe dubai ya gharare beshe arman shahri baraye zendegiye iiiiiirrrrrrraaaaannnniiiiiiha?
in nokteham haeze ahamiyate ke ye poroje bedoone fazaye dakheli va moarefiye kamel an aslan tarh be hesab nemiyad
omidvaram harfam tohin va ya bi adabi talghin nashe az kasi ke in zahmato keshide va in karo eraeee karde tashakor mikonam az in ke zamane ba arzeshesho dar rastaaye pishrafte memari gharar dade
علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
(
1391/03/09
) :
ارمانشهر ايراني؟؟؟؟؟ تهران ؟
بهمن جاماسبی
(
1391/03/09
) :
@ سعید حاجی ĩقابزرگی:
1- تهران در همین لحظه به نهایت درجه ممکن شلم شوربا هست و این نوع ساختمان ها اگر وضع را بهتر نکنند به شما اطمینان می دهم که چیزی رو هم بدتر نخواهند کرد. به نظر من تهران در حال گذار( هرچند بسیار کند و با خطاهای بسیار) به شهری مدرن با معماری بین المللی است که چنین ساختمان هایی را در آن بیشتر خواهیم دید (البته این یه نظر شخصی و غیر تخصصی هست که ممکن است کاملاً غلط باشه).
2- در مورد چیزی که شما آن را تقلید محض می دونید در کامنت نهم توضیح کمی دادم که اینجا کاملش می کنم. وقتی که یک طراح در حیطه یک سبک خاص دست به طراحی میزنه، زمانی می شه گفت در کارش موفق بوده که محصول طراحی اش قابل دسته بندی در اون سبک بخصوص باشه و نمیشه کارش را صرفاً به این دلیل که در قالب یک سبک خاص طراحی شده است، تقلید نامید. به نظر من هیچ اشکالی نداره و درستش هم همینه که یک معمار تا زمانی که به پختگی کامل نرسیده، پیرو یک یا چند سبک مشخص باشه. در حال حاضر هم معماران انگشت شماری هستند که می شه گفت طرح های آنها تولید یک سبک معماری جدید ( آن هم در دل پست مدرنیسم یا مینیمالیسم ) است که متاسفانه من جزو آنها نیستم!
3- نحوه تعامل با فضای شهری در توضیح طرح و همچنین تصویر دوم شرح داده شده است.
4- بیشتر از ارائه برنامه فیزیکی، دیاگرام های جایگذاری فضاها و دسترسی های عمودی و پله های فرار، پلان ها با ذکر فضاها، مقطع ، جزئیات سازه و دیدهای داخلی ، کار دیگه ای برای معرفی فضاهای داخلی از دست من ساخته نبود.
5- لطفاً فینگیلیش ننویسید.
6- امیدوارم توضیحاتم توهین تلّقی نشه و متشکرم برای نظراتتون.
هاجر برومند
(
1391/03/16
) :
کانسبت طرح با فرم ساختمان هم خوانی دارد و توانسته به خوبی بیان فیزیکال به خود بگیرد.
نرمی و حرکت ساختمان یک حس ارامش به ادم میدهد (تاثیری که موسیقی بر روی انسانها میگذارد).
سیالیت ساختمان به خوبی توانسته تلفیق و ادغام موسیقی و تئاتر را نشان دهد.فولدینگ و افقی گرایی در کار به خوبی مشخص
شده یک حرکت رو به جلو را نشان میدهد . در این اثر از دیدگاه های زاها حدید به خوبی استفاده شده(که این دیدگاه در فرم
کلی اثر قابل روییت است). از معماری ایکونیک توانسته پیروی کند ولی مشکلی که این کار دارد این است که نسبت به
ساختمانهای هم جوارش ترکیب نشده...
ولی در کل کار بسیار بسیار جالبی شده ....خسته نباشید.
وحید بزرگ امید
(
1391/03/21
) :
5
سمیرا مرجئی
(
1391/04/10
) :
خسته نباشید کار خوبیه فقط میشه بگید متریال ماکتتون چیه؟ من تو دراوردن حجم های مدور مشکل دارم و این مسئله باعث میشه که کارام چند ضلعی بشه ممنون میشم.. موفق باشید
بهمن جاماسبی
(
1391/04/12
) :
متشکرم .
ماکت را با اسفنج ساختم و روش با اسپری رنگ زدم.
البته با مِل یا گچ دندانپزشکی هم می شه ساخت که خیلی سخت تر از اسفنجه کار کردن باهاش و مهارت زیادی لازم داره.
مینا وفایی
(
1391/04/14
) :
سلام کاربسیابسیاربسیار خوبی شده ایشالا موفق باسید
بهمن جاماسبی
(
1391/04/17
) :
متشکرم
هادی حسینی
(
1391/04/18
) :
salam.mohandes karetun ghashang shode.chandta soal dashtam:tu karet az che sazeyi estfade kardi?age bkham in sabk tarahi konam bayad az koja shoro konam?hajmesho chtor 3d kardid?
میر حمید حمزه لو
(
1391/05/01
) :
سلام بهمن جان اینا رو تو چی مدل میکنی
بهمن جاماسبی
(
1391/05/11
) :
سلام ... حجم پروژه تو 3rd max مدل شده ... که البته با Rhino خیلی سریعتر می شد درش آورد که متاسفانه مسلط نبودم.
سازه کار هم ترکیب خرپاهای فضاکار (یا سه بعدی) با قاب پیش ساخته بتنی هست که تو تصویر 18 نشان داده شده.
رویا تاج فر
(
1391/07/11
) :
man karetoono kheily doos daram,alie,manam vaseye payannamam tasmim dashtam farhangestane moosighi ya yechi too mayehaye baghestane ava entekhab konam,kheily mozooe roohbakhshie,tarhe shomaham fogholade,dasetoon dard nakone
دنیا برهان
(
1391/07/12
) :
سلام. پروژه تون عالیه مهندس... تبریم میگم به این دقت...
خیلی دوست دارم پایان نامه تون روکامل مطالعه کنم...یک سری تحقیقات در مورد موسیقی هم کار می کنم بدم نمیاد از کارتون با ذکر منبع استفاده کنم...
اگر مایل باشید برام فایلتون رو میل کنید
[email protected]
نیلوفر نصری
(
1391/07/23
) :
slm.porozhatoon aali pish rafte.behetoon tabrik migam
mozo tarh nahaei manam shabih shomast.mamnoon misham age etelaate avalie ro dar ekhtiaram bezarid.
[email protected]
فائزه اسدپور
(
1391/08/11
) :
کار خوبیه...موفق باشید
میترا پورجنابزاده
(
1391/08/16
) :
سلام واقعا خسته نباشید کارتون عالیه. منم پایان نامم رو خانه مردم و موسیقی برداشتم اما تا حالا اطلاعات زیادی نتونستم در بیارم ممنون میشم اگه اطلاعاتتون و واسم بفرستین.
[email protected]
دنیا امیری
(
1391/08/23
) :
کار واقعا عالیه . جدا از طراحی و ارائه عالیتون من یه ایده گرفتم برای ساخت ماکتای پیچیدم که نمیخواستم از اسفنج ساده استفاده کنم ولی با اسپری خیلی عالی میشه . ممنوون و موفق باشیییید
زهره شاعری
(
1391/09/02
) :
سلام به نظر من که کارتون بسیار زیبا وفوق العاده است ..موضوع من پردیس هنرهای نمایشی است مممنون می شم که منابعتون را برام ایمیل کنید
[email protected]
زهره شاعری
(
1391/09/02
) :
ببخشید خیلی دوست دارم پایان نامه تون را کلا مطالعه کنم اگه مایلید برام فایلشو بفرستید
سها مقدم
(
1391/10/07
) :
vaghean karetun ghashang bud...
مهدی ابریشمی
(
1391/10/09
) :
آقادمت گرم خیلی باحاله دستت دردنکنه .
سوده یونسی
(
1391/12/09
) :
سلام ...کارتون خوبه.خسته نباشید .موضوع پایانامه ی من دانشکده نمایش و موسیقی ...
خوشحال می شم اطلاعاتی درباره نمایش و منابع برام بفرستید.
[email protected]
atiti es
(
1392/01/22
) :
با سلام و خسته نباشید
کار فوق العاده اییه
اگه ممکنه میشه فایل کد کارتون رو برام میل کنید . ممنون می شم .
[email protected]
باتشکر
مونا سلطان محمدی
(
1392/01/31
) :
salam.mitoonam file cade karetoon ro dashte
[email protected]
سجاد جعفری
(
1392/02/11
) :
سلام کارتون خیلی خوب شده معلومه خیلی وقت گذاشتین روش...من یه سئوال داشتم جناب آقای بهمن جاماسبی ..و اون اینه که برا مدلسازیش تو مکس از چه فرمانهایی استفاده کردین برا حجم کلیتون؟
میثم اعتمادزاده
(
1392/04/09
) :
کاوه عزیز خسته نباشید. چه خوب بود ماکت نهایی مثل روند طراحی پخته تر میشد.
ابراهیم حسینی
(
1392/07/01
) :
کاوه جان تو کارت خیلی موفق بودی امیدوارم در آینده کار بهتری ازت ببینم البته تو این کارت سنگ تمام گذاشتی
solmaz sedigh
(
1392/07/21
) :
بسیار عالی بهتون تبریک میگم میشه شماره پلان کاهاتون رو واضخ تر ببینم ؟اگه امکان داره شمارتون رو برام ایمیل کنید
[email protected]
خیلی ممنون
مهدی خاکپور
(
1392/07/26
) :
copy az kare hadid
امیر سعید خاکی
(
1392/07/27
) :
این چند مورد یعنی آلترناتیو های طراحیت و آنالیز سایت و برنامه فیزیکی طرح شما ازیست نمره بیسته
سجاد امیرابادی
(
1392/08/01
) :
سلام
پروژت حجم خوبی داره اگه میشه فایل کارت و به ایمیلم بفرست با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
[email protected]
فاطمه سهرابی فر
(
1392/08/16
) :
سلام. خوب هستید؟ کارتون فوق العاده بود. موضوع پایان نامه من موزه خاک میشه اطلاعاتی ،سایت، کتاب و ... معرفی کنید. اگه میشه فایل نقشه ها و شمارتونو میشه ایمیل کنید.با آرزوی موفقیت برای شما
[email protected]
solmaz sedigh
(
1392/08/22
) :
پلان -2 و +1 فقط تو عکسه هست چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
solmaz sedigh
(
1392/08/22
) :
سلام
ولید بغلانی
(
1392/09/23
) :
سلام/ از رنگها خوب استفاده نکردید/baghlani
خالق خسرو
(
1392/12/05
) :
فراتر از تصور
مریم کمالی
(
1393/01/14
) :
سلام.واقعا خسته نباشید.عالی بود
مریم کمالی
(
1393/01/14
) :
سلام.واقعا خسته نباشید.عالی بود
زهره چگینی
(
1393/01/21
) :
بسیار عالی بهتون تبریک میگم
یاسمن پاکتچی
(
1393/05/15
) :
سلام ,واقعا حجمتون زیباست . منم موضوع پایان نامم همینه . ممنون میشم تو این پروژه بهم کمک کنید.
محمدرضا میکائیل زاده
(
1393/05/15
) :
یک معماری برای پرندگان. ما که پرنده نیستیم، کاش به دید انسانی بیشتر توجه میکردید
مونا نصرالله زاده
(
1393/05/15
) :
سلام.کارتون عالی شده. موفق باشید...
فرزانه مومیوند
(
1393/09/01
) :
سلام خیلی عالیه
میشه لطفا فایلشو داشته باشم
امیر نوروزی
(
1393/12/04
) :
کارتون عالیه ...ممکنه فایل کدش رو برام بفرستین
[email protected]
نسرین دلجو
(
1394/08/24
) :
با سلام و عرض ادب.جناب مهندس کارتون بسیار عالی بود.درخواستی از شما داشتم من دانشجوی ارشد معماری هستم طرح این ترم من هم طراحی مرکز موسیقی است و فرمم شبیه به کارهای زاها حدید شده .با توجه به این که فضاهای داخلی رو خیلی خوب طراحی کردید برای فهم بهترشون نیاز داشتم فایل اتوکدتون رو داشته باشم اگر براتون مقدوره فایلتون رو برام ارسال کنید.اگر درخواست نابه جایی کردم عذرخواهی میکنم در غیر این صورت این ایمیل بنده است
[email protected]
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group