ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
پارک علم و فناوری
طراح : سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح : سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح : استدیو معماری دیسک
رویان ویلا
طراح : استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
هنر گفت و گو ـ روزنامه گاردین با دیوید هاروی ـ بخش اول
افتتاح پلازا و پارک طراحی دانگ دایمون از زاها حدید ؛ هفت سال پس از شروع پروژه
کتابخانه لارنتوس از آنتون مارکوس پسینگ؛ الاهیاتِ یک جهانِ بورخسیِ دیستوپیایی
فستیوال جهانی معماری در سنگاپور ؛ با حضور موشه سفدی و ریچارد راجرز
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه مجتمع مسکونی حیات نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه ویلا بتنی نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض در مورد پروژه خانه مادری نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    شرکت استودیو معماران مادو

  
پریسا ده بزرگی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    خانه انیمیشن
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : دکتر محمد پروا
    دانشــــــــــــگاه : حافظ شیراز
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1391/05/10
    تعــــــــداد بازدید : 2956
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : مجموعه چند عملكردي
    همـــــکاران طرح : مهندس روزبه قادری
    ایده های طراحی : اصول انیمیشن: حرکت و پویایی ، صدا 3ویژگی انیمیشن: اغراق ، تاکید ، تاخیر

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
امید کنعانی ( 1391/05/10 ) : سلام
طرح جالبیه...فقط توی اجرا فک کنم باید بیشتر فک کنی.طرح باید اجرایی باشه
ایمان زارع ( 1391/05/10 ) : kareton khobe vali az nazare man dar negahe aval moarefi konandeye animeishen nist.bishtar shabike moze ya ... . hese khobi nesbat behesh nadaram.albate nazare shakhsiye
پریسا ده بزرگی ( 1391/05/10 ) : slm
aghay kanani in tarh ka,elan ejraee hast,barrasi saze in kar hododan 2mah tool keshid
امید کنعانی ( 1391/05/11 ) : ممنون از طرح زیبات...منتظر طرحهای بعدیت هستم
محمد گرمنجانی ( 1391/05/11 ) : در ابتدا بايد خاطر نشان كنم كه 6 تصوير ارائه شده از پروژه نمي توان نقد دقيقي انجام داد و اي كاش پروسه ي طراحي يا دياگرام هاي كار نيز جز تصاوير قرار مي گرفت.
به نظر من كاري موفق محصول يك روند طراحي موفق است ، و اينجا به نظر مي آيد اين روند به خوبي طي نشده باشد كه نتيجه كمي با مشكل روبرو ست. نمي دانم تا چه اندازه به كانتكست توجه شده يا به آن پرداخته شده است، در هر صورت از نتيجه ي كار چيزي در اين مورد دريافت نمي شود. بيشتر به نظر مي آيد طراحي از حس طراح منتج شده باشد كه البته اين موضوع دليلي براي اشكال نيست ولي مهمتر آن است انديشه اصلي براي شكل گيري پروژه چه بوده است . به عنوان مثال كارها و آثار پيتر زمتور كه اكثراً با تم هستي شناسي مكان درگير هستند؛ ولي در اين پروژه ايده اي بر اين مبنا هم قابل مشاهده نيست .
اما تركيب احجام ... به نظر لغزيدن حجم ها روي هم و يا تناسبات آنها روند يا هدف خاصي را دنبال نمي كنند . پرداختن به لايه ها افقي در ساختار احجام بسيار زيباست اما كمي به لايه ها ي عمودي كم لطفي شده است . حجم گالري به نظر جذاب تر مي آيد و مرتبط تر ؛ نه به لحاظ پلاستيسيته ي فرمي بلكه به دليل اينكه افراد در آن تجربه فضايي خاصي را خواهند داشت و مي بايست زماني را براي داشتن درك درستي از آن صرف نمايند و اين جذاب است. اين فضا باعث مي شود مخاطب با محيط اطرافش درگير شود و حس تعليق خوبي را به او القا مي كند . البته در مورد پوسته پروژه بايد گفت، بهتر بود تعريفي ديگر يا جديدتر مي داشت همچون پاويون انگلستان در اكسپوي شانگهاي.
... و در مورد كاركرد احجام كه توسط پل به هم پيوسته اند ، فرم در نظر گرفته شده براي پل تجانسي با كل احجام ندارد و ارتباطي را كه از لحاظ فرمال مي بايست بين اين دو حجم برقرار مي كرد به هيچ عنوان برقرار نشده است؛ مخصوصاً زمان برخورد با گالري. و چه جذاب تر بود اگر فضاي داخلي پل طراحي مي شد چرا كه اين پل مهمترين گذر در كل پروژه مي باشد و از اهميت بالاي فضايي برخوردار است . همچنين فرم ستون ها از لحاظ طراحي داراي همان اشكالي است كه به فرم پل هم وارد بود.
طراحي فضاي سبز كه در اين پروژه بيشتر به فضاي اطراف ساختمان ها اطلاق مي شود ، شخصيتي مستقل پيدا نكرده و تجربه جديد فضايي را به مخاطب القا نمي نمايد.
در نهايت بر اين باورم اگر در اين پروژه سياليت بيشتري وجود داشت و همچون انيميشن ، عناصر معماري بيشتر در هم تنيده مي شدند ، پروژه موفق تر بود .
در آخر از اينكه پروژه را در سايت اتوود بارگذاري نموديد و نقد را به تحسين ترجيح داديد بسيار متشكرم.
محسن نظری ( 1391/05/12 ) : با سلام ودرود

با توجه به طرح مذکور میتوان مشاهده کرد که طراحی براساس یک ارگانیزم از قبل پیش بینی شده است و ایده اینگونه طرحها را در کارهای نظیر زاحا حدید مشاهده کرد و به نظر من طرح شما از نظر عملکرد فضایی بدون عیب و نقص میباشد با مشاهده عکسهای پروژه طرح طبقه پنجم استدیو میباشد و میتوان به طور واضح طراحی کرو را در نما دید و طراحی خطی را در پلان و به نظر من اینگونه طراحی موثر تر میباشد و در مورد سازه ای بودن طرح میتوان یک جمله را به خوبی مطرح کرد که غیر ممکن ............ممکن میشود.
باتشکر از دوستان
پریسا ده بزرگی ( 1391/05/12 ) : slm aghay garmanjani
ghabl az harchiz tashakor mikonam ke ba hosele be naghd in in asar pardakhtid

dar aval zekr mikonm ke be dalalel khasi ghader be bar gozari tamami ax ha nabodam
in peroje ba ravand khas pish rafte va tey barrasi mafahim animation be in hajm resid
motefavet bodan shekl zaheri pol bshtar amdi bode va daron pool kamelan ba 7 honar asli tarahi shode va az ebteday voorod be
sakhteman estudio ta lahzei ke az sakhteman galeri kharej mishavan senariyo tarif shode moror mishavad

omidvaram tozihat mara mabna da jahat tojh nagozarid,chera ke midanam hich projei ghataan bi erad nist

baz ham tashkor
حسین اسماعیل زاده ( 1391/10/22 ) : salam khaste nabashid mikhastam begam ke age animation sazi baladid dar che hadie chon khodam animatoram mikham ye groh doros konam az babate kare khobetam mamnon
حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :
رمز عبـور :
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group