در نمای جنوبی یک بازشو بر روی دیوار با بافت بتنی ( منعکس کننده رنگ های غروب ) اجازه می دهد تا چشم انداز کلی به فضای کافه تعریف شود.
|
زیر طاق قوسی شکل صفه ، معرف فضای ورودی به موزه می باشد. لابی ، کافه ، سالن اجتماعات ، و دیگر فضاهای مرتبط با دیوار منحنی شکل محیط را پر کرده اند ، و این در حالی است که حجم گالری به لحاظ کنترل خصوصیات شنیداری طراحی و برنامه ریزی شده است.
|
کافه و سایر فضاهای عمومی انعکاس استخرها و آب باران را بر روی دید مهار می کند. دیوار بیرونی بتن آرمه سفید ، بافت چروکیده ای توسط قالب پارچه بوجود آورده است. فولاد مشبک و توری مانند ، فرم ساختاری عناصر سقف محدب را تأمین می کنند.
|
یکی از احجام حرکتی درخط مستقیم موزه ها به نمایشگاههای موقتی اختصاص داده شده است، همانطور که در افتتاحیه نیز به نمایش کارهای کوینلیس جنیس اختصاص داده شده بود. حجم دیگر برای نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده ، و هر دو به دنبال فراهم کردن پس زمینه غیر رقابتی برای نمایش هنرهای مختلف است. ورودی ها با عمق 16 اینچ با فولاد سیاه مشخص شده اند که با انعکاس زمینه رنگ زغال چوب طبقات یکپارچه بتن را به تصویر کشیده اند.
|
سقف قوسی گالری های دائمی نشان می دهد که چگونه فیلترهای نور روز بین مقاطع سقف لوله ای و تابش خیال انگیر نور بر روی آثار بخوبی عمل می کند. (این نور با نورهای موضعی و عمومی گالری تکمیل می شوند.) در حال حاضر 37 اثر از آثار هنرمند ایتالیایی تبار؛ پیرو مانزونی Piero Manzoni و زندگی او در اویل دهه شصت میلادی در کارخانه آنگلی هرنینگ به نمایش در آمده است.
|
موزه هنرهای معاصر هرنینگ دانمارک (قلب) - استیون هال
|
موزه هنرهای معاصر هرنینگ دانمارک (قلب) - استیون هال
|
موزه هنرهای معاصر هرنینگ دانمارک (قلب) - استیون هال
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|