در سال 1949 پابلو پيكاسو به گجون ميلي معرفي شد، عكاسي كه براي مجله لايف كار مي كرد معرفي شد و در همان زمان عكسهايي از پرش در تاريكي از اسكيت بازاني بر روي يخ منتشر كرده بود كه با استفاده از اتصال يك چراغ ثابت به اسكيت آن ها گرفته شده بود. اين هنرمند اسپانيايي شيفته عكس هاي وي گشت وايده عكاسي از مجموعه نقاشي هايي در اتاق تاريك را اجرا كرد كه با استفاده از دو دوربين جداگانه و يك لامپ الكترونيكي كوچك بوجود آمده اند تا طراحي هاي وي با موضوعاتي چون سنتاور، گاو و نيمرخ هاي يوناني را ثبت كند.
در سال 1949 پابلو پيكاسو به گجون ميلي معرفي شد، عكاسي كه براي مجله لايف كار مي كرد معرفي شد و در همان زمان عكسهايي از پرش در تاريكي از اسكيت بازاني بر روي يخ منتشر كرده بود كه با استفاده از اتصال يك چراغ ثابت به اسكيت آن ها گرفته شده بود.
اين هنرمند اسپانيايي شيفته عكس هاي وي گشت وايده عكاسي از مجموعه نقاشي هايي در اتاق تاريك را اجرا كرد كه با استفاده از دو دوربين جداگانه و يك لامپ الكترونيكي كوچك بوجود آمده اند تا طراحي هاي وي با موضوعاتي چون سنتاور، گاو و نيمرخ هاي يوناني را ثبت كند.
نقاشی های نور پابلو پیکاسو