تأثیر عمیق لوکوربوزیه در برنامه ریزی شهری چندیگار هند شاید مورد توجه ترین نمونه در برنامه ی شهری مدرن قرن بیستم باشد. معمار یک لوح سپید را در اجرای یک پلان انسان گون, شبکه ی ساسله مراتبی شهر, سازه ای با هندسه ی خام و بتن ناتمام ارائه می دهد. بازخورد چندیگار همچنان به شکل گسترده ای توسط کارشناسان معماری مورد بحث قرار می گیرد.
هم اکنون شما این شانس را دارید که از نزدیک در نمایشی در بوتیک گالری اگنس. ب منتهن از 10 اردیبهشت تا 30 ژوئن نگاهی به پروژه ی آیکونیک هند لوکوربوزیه بیندازید؛ لوسین هرو در نمایشی با عنوان "لوکوربوزیه در هند" یک نگاه بسیار صمیمانه از پدر خوانده ی مدرنیسم و اثرش در هند ارائه کرد. شاخصه ی کمیابی که با چاپ های مدرن و پیشین توسط " لوسین هروه" عکاس رسمی لوکوربوزیه در غالب آثارش اشاره شده است. از سال 1993 عکاس خود آموخته لوسین هرو کار خود را با لوکوربوزیه در مستند کردن پروژه ها ی او تا زمان مرگ این معمار تک رو در سال 1965 آغاز کرد.
در طول 16 سال آنها با یکدیگر کار کردند.هرو هزاران عکس از پروژه های لوکوربوزیه در سرتاسر دنیا گرفته است. همه ی عکس های ارائه شده در نمایشگاه در طول مسافرت لوکوربوزیه در هند در سال 1955 و 1961 گرفته شده است. در طول این زمان او از انجمن ساختمان احمد آباد (1951) و ویلا شودهان (1951) و هم چنین در چندیگار از دیوان عالی عدالت (1952), ساختمان دبیرخانه(1952) کاخ مجلس(1955) که لوکوربوزیه آن را بزرگترین اثرش می داند, عکس برداری کرد.
این نمایشگاه دو بارزه ی چندیگار را بررسی می کند: چشم انداز بشری و هم چنین بعد معمارانه ی اثر. کیفیت بالا و چشم اندازهای زاویه دار, یک مشابهت تعمدی برای انتزاع و استفاده از تصاویر سیاه و سفید محض شاخصه های از سبک شخصی لوسین هرو هستند. با توجه به حس آشکار او از چارچوب بندی و ظرافت تصاویر. هارو یکی ازآثار هنری عکاسی قرن بیستم را پدید آورد. او به مدت طولانی برای هنر استثنایی و هم چنین محصول پر کار خود جشن گرفت. و بی شک یکی از باشکوه ترین عکاسان معماری زمان ما قلمداد شد. هرو هم چنین با دیگر معماران شناخته شده ی جهان مثل آلوارو آلتو, مارسل بروئر, ژان پرو و اسکار نیومایر کار کرده است.