اصالت این پروژه به تراکم اجزا آن به منظور تولید شرایط فضایی متنوع بر می گردد. رفتارهای اجزا ترکم یافته در چسبانده شدن، گداختن و آمیختن آنها به یکدیگر به منظور تطبیق یافتن با شرایط مختلف صورت می پذیرند. و به برنامه ها و شرایط مجاور خود واکنش نشان می دهند. در اینجا دو شرایط ویژه ارائه شده است: احجام و چارچوب ها.
احجام به شکل ممتدی اتصال یافته اند، گرچه هر عضو منفردِ هر خانواده از اجزا به واسطه ی اجزای تراکم یافته گسترش می یابد. این تداوم یک تودرتویی از فضای کرو، با مقیاس، ریتم، سرعت و امواج متفاوت تولید می کند. و نهایتاً چارچوب ها در قامت معکوسِ اجزای صلب در درجه ی متفاوتی از سوراخ شدگی فضا مفصل بندی می شوند.
طبق روال معمولِ ساکر پانچ، این سایت سوالاتی را با چانلوانگ زِنگ طراح این مجموعه مطرح کرده است:
ساکر پانچ: چه کسی یا چه چیزهایی بر روند تولید پروژه تأثیرگذار بوده است؟
چانلوانگ زِنگ: آثار هنری باروک و روکوکو: مجسمه، طراحی مبلمان، طراحی دکوراتیو و نقاشی. هنرمندانی چون متیو راچمیلر، جاست آیورل مسیونیر و فرانسیس بوچر
ساکرپانچ: در توسعه ی اثر با چه گونه موسیقی و کتابی درگیر بودید؟
چانلوانگ زِنگ: اشیا چهارگانه ی از گراهام هارمن، پدیدارشناسی بیگانه از آیان بوگوست را مطالعه کردم.