معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1687
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
منظر شهری   - 1573
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
طراحي داخلي   - 1146
شهرهای در حرکت   - 15
نظریه معماری   - 1127
معماری بایومورفیک   - 15
سازه های شهری   - 1046
سینما ـ طراحی صحنه ـ معماری   - 15
تکنولوژی ساخت   - 1042
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 15
معماری حوزه عمومی   - 1014
پداگوژی انتقادی   - 14
مرزهای معماری   - 1004
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 14
نگاه نو به سكونت   - 908
فرهنگ نفت   - 13
المان شهری   - 858
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 13
نظریه شهری   - 825
طراحی جزییات   - 13
معماری و سیاست   - 795
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
معماری مدرن   - 749
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 10
معماری پایدار   - 716
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
کلان سازه   - 714
بی ینال ونیز   - 10
روح مکان   - 642
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
آینده گرایی   - 633
درس گفتارهای اتووود   - 10
معماری منظر   - 605
معماری و غذا   - 10
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 595
اینستالیشن های شهری   - 9
آرمان شهرگرایی   - 578
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 9
طراحی صنعتی   - 569
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 9
منتقدان معماری   - 547
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 9
معماری تندیس گون   - 546
ده زن برتر تاریخ معماری مدرن   - 9
توسعه پایدار   - 545
معماری خوانی   - 9
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 536
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
معماری شمایل گون   - 528
معماری تخت جمشید   - 8
معماریِ توسعه   - 490
معماری بلوک شرق ـ جهان در حال محو شدن   - 8
باز زنده سازی   - 484
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 8
هنر مدرنیستی   - 436
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
معماری یادمانی   - 389
تز 1400   - 8
طراحی نئولیبرال   - 382
معماری و جنگ   - 7
معماری سبز   - 378
معماری آمریکای جنوبی   - 7
تغییرات اقلیمی   - 363
مینت د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 7
تراشه های کانسپچوال   - 359
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 351
گونتا اشتلزل به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری پست مدرن   - 350
جنبش "جانِ سیاهان مهم است" و مسئله‌ی طراحی به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محدود   - 326
ریچارد نویترا به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 312
طراحی در زمانه بحران به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 308
کارلو اسکارپا به روایت آلیس راستورن   - 7
اتووود کلاسیک   - 304
عبور از مرحله جنینی   - 7
معماری محلی   - 303
منبع شناسی اتووود   - 7
محوطه سازی   - 294
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 276
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
معماری تجربی   - 275
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 275
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری ـ سینما   - 268
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 264
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
اقتصادِ فضا   - 255
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 243
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
فضای منفی   - 237
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 236
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 236
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 235
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
هنر انتزاعی   - 226
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
گرافیک   - 213
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 207
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
طراحی مبلمان   - 201
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
معماری و فاجعه   - 192
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
مسکن روستایی   - 176
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 173
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 6
معماری ژاپن   - 169
معماری مصر   - 6
معماری فضای داخلی   - 168
مسابقه ویلا 1400   - 6
معماری و رسانه   - 166
فرایند تکامل معماری مدرن هند   - 6
ترسیمات معماری   - 162
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 6
هنر گفت و گو   - 161
معماری استرالیا   - 6
معماری ایران   - 157
فمینیسم   - 6
بلندمرتبه ها   - 136
ده پرسش از دو معمار   - 6
اتووود ـ ایران معاصر   - 122
معماری و آسمان   - 5
مدرنیته؛ از نو   - 98
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
ویرانه ها   - 97
اکنی استودیو   - 5
معماری چین   - 90
گزارش فرانسویِ وس اندرسون   - 5
معماری فاشیستی   - 89
کتاب هایی در باب یوتوپیا   - 5
معماری کوچک مقیاس   - 89
شهرسازی کوچک مقیاس   - 5
معماری مذهبی   - 88
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 5
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
اکسپو   - 83
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
ویروس کرونا و معماری   - 80
بلوپرینت   - 4
معماری و هنر انقلابی   - 79
اتووودْ آبزرور   - 4
فیلوکیتکت   - 78
شهر ژنریک و نامکان ها   - 4
معماری جنگلی   - 78
اکسپوی دبی. 2020   - 4
معماری پراجکتیو   - 76
چالش های اخلاقی ریاضت ورزی در معماری به روایت پیر ویتوریو آئورلی   - 4
گفت و گو با مرگ   - 76
چگونه یوتوپیا در روسیه انقلابی مدفون شد   - 4
جهان علمیْ تخیلی   - 74
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
معماری اروپا   - 74
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
معماری هند   - 68
فرهنگ کمپ به روایت سوزان سانتاگ   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
اختلال های تشخیصی معماران مدرن   - 4
معماری دیجیتال   - 66
زنان، آشپزخانه، مقاومت   - 4
مدارس معماری   - 64
معماری و انسان شناسی   - 4
معماری آسیا   - 60
معماری و دشت   - 3
پداگوژی   - 59
داریوش شایگان و هنر ایرانی   - 3
معماری و نقاشی   - 58
باشگاه مشت زنی   - 3
بحران آب   - 57
بازپس گیری حریم خصوصی مان به روایت آنا وینر   - 3
زاغه نشینی   - 55
ژان بودریار؛ شفافیت، ابتذال و آلودگی رابطه   - 3
معماری کانستراکتیویستی   - 54
اندیشیدن از مجرای پاسخ های کووید 19 با فوکو   - 3
طراحی مُد   - 54
فیلم پدر ساخته ی فلوریان زلر   - 3
معماری و روانشناسی   - 53
شش پروژه شاخص معماری پست مدرن   - 3
معماری و هوش مصنوعی   - 52
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
آنتروپوسین   - 52
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری و ادبیات   - 49
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 47
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
هنر روسیه   - 45
کودتایی که در مورد ان صحبت نمی کنیم   - 2
طراحی در وضعیت پندمیک به روایت آلیس راستورن   - 45
فیلم های اتووود   - 2
باهاوس   - 44
یوتوپیاهای سیاره ای . نیکیتا داوان با آنجلا دیویس و گایاتری اسپیواک   - 2
جنبش متابولیسم   - 44
تعییرات زیست محیطی ـ انقلاب یا انهدام   - 2
معماری و گیم   - 40
جودیت باتلر مارا به تغییر شکل خشم مان فرا می خواند؛ گفت و گویی با ماشا گِسِن   - 2
معماری بیابانی   - 38
برج سیگرام چگونه جهانی شد؟   - 2
معماری و رنگ   - 38
زیستْ ریاضت و همبستگی در فضای اضطراری   - 2
معماری و آب   - 36
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
درگذشت زاها حدید   - 35
شهرهای پیشاصنعتی   - 2
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 34
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
طراحی پارامتریک   - 34
جنتریفیکیشن   - 2
اکسپو شانگهای 2010   - 33
سایبورگ   - 2
معماری مجازی   - 30
سایبرفمینیسم   - 2
اکسپو میلان 2015   - 28
معماری مدارس   - 2
پاویون های سرپنتین   - 28
مدرنیسم هیپی   - 2
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 25
ان اف تی   - 1
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 24
متاورس   - 1
معماری آمریکا   - 23
معماری آفریقا   - 1
جشن نامه اتووود   - 21
معماری پساصنعتی   - 1
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 21
نمایش های مد پرادا   - 1
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
سایبرنتیک   - 1
معماری ـ موسیقی   - 19
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
معماری و سلامت   - 19
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
شانزده کتاب برای ورود به جهان اِی آی و عصر آنتروپوسین   - 19
پیتر آیزنمن و خانه شماره یک به روایت روبرت سومول   - 1
سینما به ترتیب الفبا به روایت هاوارد سوبر   - 18
ده پرسش از هشت معمار   - 1
معماری و کوه   - 18
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
پردیس ویترا   - 18
شهرْخوانی با اتووود   - 1
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
ژان بودریار   - 11
آراتا ایسوزاکی   - 16
ژان نوول   - 22
آرشیگرام   - 7
ژاک دریدا   - 19
آرکی زوم   - 6
ژاک لوگوف   - 4
آلبرت پوپ   - 4
ژیل دلوز   - 34
آلدو روسی   - 15
سائول باس   - 7
آلفرد هیچکاک   - 5
ساسکیا ساسن   - 9
آلوار آلتو   - 19
سالوادور دالی   - 2
آلوارو سیزا   - 9
سانا   - 5
آن تینگ   - 4
سانتیاگو کالاتراوا   - 14
آنتونی گائودی   - 28
سدریک پرایس   - 3
آنتونی وایدلر   - 5
سو فوجیموتو   - 18
آنتونیو نگری   - 6
سوپراستودیو   - 9
آنسامبل استودیو   - 2
سورِ فِهْن   - 6
آنیش کاپور   - 8
سوزان سانتاگ   - 10
آی وِی وِی   - 34
شاشونا زوبوف   - 4
اُ ام اِی   - 59
شیگرو بان   - 34
اتوره سوتساس   - 8
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادریان لابوت هرناندز   - 5
فدریکو بابینا   - 30
ادوارد برتینسکی   - 1
فرانک گهری   - 50
ادوارد سعید   - 17
فرانک لوید رایت   - 45
ادوارد سوجا   - 10
فرای اوتو   - 10
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فردا کولاتان   - 2
ادولف لوس   - 9
فردریک جیمسون   - 4
ارو سارینن   - 29
فرشید موسوی   - 3
اریک اوون موس   - 14
فمیهیکو ماکی   - 4
اریک هابسبام   - 2
فیلیپ جنسن   - 7
استن آلن   - 4
گابریل کوکو شنل   - 2
استیون هال   - 32
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 7
اسلاوی ژیژک   - 18
گرگ لین   - 7
اسنوهتا   - 7
گونتا اشتلزل   - 1
اسوالد متیوز اونگرز   - 7
لئوپلد بانچینی   - 2
اسوتلانا بویم   - 5
لئون کریر   - 2
اسکار نیمایر   - 37
لبس وودز   - 26
اف او اِی   - 9
لوئیس باراگان   - 2
ال لیسیتسکی   - 5
لوئیس مامفورد   - 1
الیس راستورن   - 112
لودویگ لئو   - 3
اِم اِی دی   - 24
لودویگ میس ون دروهه   - 29
ام وی آر دی وی   - 73
لودویگ هیلبرزیمر   - 4
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ هیلبرزیمر   - 1
اویلر وو   - 9
لوسی رای   - 15
ایلین گری   - 9
لویی کان   - 39
ایوان لئونیدوف   - 4
لوییجی مورتی   - 1
بئاتریس کُلُمینا   - 10
لوییس بورژوا   - 8
بال کریشنادوشی   - 4
لُکُربُزیه   - 153
باک مینستر فولر   - 13
لیام یانگ   - 4
برنارد چومی   - 36
لینا بو باردی   - 4
برنارد خوری   - 2
مارتین هایدگر   - 32
برنو زوی   - 7
مارسل بروئر   - 7
بنیامین برتون   - 8
مارشال برمن   - 16
بوگرتمن   - 1
مانفردو تافوری   - 16
بی یارکه اینگلس   - 69
مانوئل کاستلز   - 2
پائولو سولری   - 4
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پائولو فریره   - 2
مایکل سورکین   - 4
پاتریک شوماخر   - 3
مایکل گریوز   - 6
پال گلدبرگر   - 1
محمدرضا مقتدر   - 4
پرویز تناولی   - 2
مخزن فکر شهر   - 1
پری اندرسون   - 3
مـَــس استودیو   - 3
پل ویریلیو   - 28
معماران آر سی آر   - 4
پیتر آیزنمن   - 59
معماران مورفسس   - 16
پیتر برنس   - 5
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر زُمتُر   - 69
موشه سفدی   - 12
پیتر کوک   - 10
میشل سر   - 3
پیر بوردیو   - 5
میشل فوکو   - 59
پییر ویتوریو آئورلی   - 14
نائومی کلاین   - 5
تئودور آدورنو   - 6
نورمن فاستر   - 36
تادو اندو   - 13
نیکلای مارکوف   - 1
تام مین   - 13
هانا آرنت   - 10
تام ویسکامب   - 10
هانری لفور   - 24
تاکامیتسو آزوما   - 3
هانی رشید   - 5
توماس پیکتی   - 5
هرزوگ دی مورن   - 31
توماس هیترویک   - 31
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیتوس بورکهارت   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیموتی مورتُن   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیو ایتو   - 25
هنس هولین   - 5
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان برجر   - 2
هومی بابا   - 2
جان هیداک   - 7
واسیلی کاندینسکی   - 2
جف منن   - 2
والتر بنیامین   - 30
جفری کیپنس   - 3
والتر گروپیوس   - 18
جورجو آگامبن   - 8
ورنر پنتون   - 5
جوزپه ترانی   - 2
ولادیمیر تاتلین   - 13
جولیا کریستوا   - 2
ولف پریکس   - 1
جونیا ایشیگامی   - 6
ونگ شو   - 8
جیمز استرلینگ   - 1
ویتو آکنچی   - 12
جین جیکوبز   - 2
ویوین وست وود   - 6
چارلز جنکس   - 7
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز رنه مکینتاش   - 7
کارلو اسکارپا   - 13
چارلز کوریا   - 15
کازو شینوهارا   - 2
چاینا میه ویل   - 4
کازیو سجیما   - 2
حسن فتحی   - 6
کالین روو   - 1
حسین امانت   - 3
کامران دیبا   - 13
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کامرون سینکلر   - 11
داریوش آشوری   - 1
کریستفر الکساندر   - 2
داریوش شایگان   - 13
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دانیل لیبسکیند   - 24
کریم رشید   - 5
دنیس اسکات براون   - 10
کلر استرلینگ   - 2
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 23
کلود پَره   - 3
دیوید رُی   - 2
کنت فرمپتن   - 14
دیوید گیسن   - 2
کنزو تانگه   - 10
دیوید هاروی   - 25
کنستانتین ملنیکف   - 3
رابرت نوزیک   - 2
کنگو کوما   - 47
رابرت ونتوری   - 31
کوپ هیمِلبِلا   - 23
رُدولف شیندلر   - 7
کورنلیوس کاستوریادیس   - 3
رضا دانشمیر   - 5
کوین لینچ   - 7
رم کولهاس   - 119
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رنزو پیانو   - 34
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
ریچارد مِیر   - 8
کیشو کـُـروکاوا   - 8
ریچارد نویترا   - 7
یان گِل   - 9
ریموند آبراهام   - 1
یو ان استودیو   - 32
رینر بنهام   - 2
یورگن هابرماس   - 15
رینهولد مارتین   - 5
یورن اوتزن   - 1
ریکاردو بوفیل   - 7
یونا فریدمن   - 5
زاها حدید   - 196
یوهانی پالاسما   - 12
زیگموند فروید   - 19

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -873
گالری   -94
زیرساخت های شهری   -472
هتل   -84
فرهنگی   -369
ورزشی   -68
پاویون   -303
بیمارستان و داروخانه و کلینیک   -40
موزه   -268
حمل و نقل عمومی   -39
اداری ـ خدماتی   -249
ویلا   -27
تفریحی   -188
مجموعه های مسکونی   -8
مسکونی ـ تجاری   -172
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -155
عناصر یادمانی شهری   -3
صنعتی   -112
تجاری   -2
معماری مذهبی   -108
حامی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
 رسانه ی تخصصی معماری و شهرسازی میم زون
کتابخانه اتووود ـ میدان و برج: شبکه ها، سلسله مراتب و چالش قدرت جهانی ـ نایل فرگوسن
اتووود سرویس خبر:   آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
1396/10/05
مـنـــــــبـع : https://www.amazon.co.uk
تعداد بازدید : 1956

تقریبا تمامی تاریخ سلسله مراتبی است و بر پاپ ها و رئیس جمهورها و نخست وزیرها متمرکز است. و این فقط یک دلیل دارد؛ ان ها به سادگی خودشان را در تاریخ آرشیو کرده اند.
اما قرن بیست و یکم را قرن شبکه خوانده اند، اگرچه نایل فرگوسن باوری جز این دارد؛ او در کتاب میدان و برج: شبکه ها، سلسله مراتب و چالش قدرت جهانی بر این نکته تاکید می کند که از زمان دستگاه های چاپ و واعظانی که قوانین اصلاحی را در میان فراماسون هایی که انقلاب امریکا را پیش می بردند توزیع می کردند ما در حال استفاده از شبکه هایی بودیم که نظم قدیم جهان پاپ و پادشاه ها را مخدوش می کردند و اکنون در دومین عصر شبکه ای به حیات خودمان ادامه می دهیم، با کامپیوترهایی که در نقش همان دستگاه های چاپ به مثابه رسانه ظاهر می شوند، اگر متوجه این نکته باشیم در ان صورت گذشته و اینده بی نهایت متفاوت از انچه در نظر امده و خواهد امد تبیین خواهد شد.

در جهانی که میزان قطبیت برامده از میدان ها و برج ها به حد نهایت رسیده مفهوم پردازی شبکه و کارکرد ان از طرف فرگوسن می تواند تاریخ را بی نهایت واضح نماید، او در عین انکه یاداور می شود نقش برج ها در قامت نشانه های جامعه سلسله مراتبی ارام ارام کمرنگ شده است و میدان به مثابه گستره ای که انسان به صورت طبیعی ان را شکل می دهد ان نظام سلسله مراتبی را با چالش مواجه کرده، به درستی به خطرات ناشی از وابستگی ما به شبکه های الکترونیکی نیز اشاره می کند. واقعیتی که در ترامپ به خوبی نمایان است، برج نشینی که به واسطه میدان و مناسبات اجتماعی و شبکه ای حاکم بر میدان به آرشیو تاریخی پاپ ها و پادشاه ها پیوست.        



حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
سهيلا افشار سرشت ( 1396/10/08 ) :
شبكه اجتماعی ساختاری اجتماعی است که از گره‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان ،خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستن.حال استدلال ميشود هر چند امكان برقراري ارتباط و داد و ستداطلاعات امكان گفتكو را ارتقا ميدهد؛محدود و مخدرش كننده ان هم است.محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امكان هاي مرتبط با اين گونهفناوري ناشي ميشودو وضعيت خاصحوزه عمومي مجازي هم گفتگوميان فرهنگها مخدوش ميكند.در واقع شبكه هاي مجازي به واسطه حوزه عمومي مجازي كه پديد مي اوردند گفتگو ميان فرهنك ها را مخدوش و محدودميكنند..
سهيلا افشار سرشت ( 1396/10/08 ) :
شبكه اجتماعی ساختاری اجتماعی است که از گره‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان ،خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستن.حال استدلال ميشود هر چند امكان برقراري ارتباط و داد و ستداطلاعات امكان گفتكو را ارتقا ميدهد؛محدود و مخدرش كننده ان هم است.محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امكان هاي مرتبط با اين گونهفناوري ناشي ميشودو وضعيت خاصحوزه عمومي مجازي هم گفتگوميان فرهنگها مخدوش ميكند.در واقع شبكه هاي مجازي به واسطه حوزه عمومي مجازي كه پديد مي اوردند گفتگو ميان فرهنك ها را مخدوش و محدودميكنند..
سهيلا افشار سرشت ( 1396/10/08 ) :
شبكه اجتماعی ساختاری اجتماعی است که از گره‌هایی (عموماً فردی یا سازمانی) تشکیل شده‌است که توسط یک یا چند نوع خاص از وابستگی مانند ایده‌ها و تبادلات مالی، دوستان ،خویشاوندان، لینک‌های وب، و سرایت بیماری‌ها (اپیدمولوژی) به هم وصل هستن.حال استدلال ميشود هر چند امكان برقراري ارتباط و داد و ستداطلاعات امكان گفتكو را ارتقا ميدهد؛محدود و مخدرش كننده ان هم است.محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امكان هاي مرتبط با اين گونهفناوري ناشي ميشودو وضعيت خاصحوزه عمومي مجازي هم گفتگوميان فرهنگها مخدوش ميكند.در واقع شبكه هاي مجازي به واسطه حوزه عمومي مجازي كه پديد مي اوردند گفتگو ميان فرهنك ها را مخدوش و محدودميكنند..
پریسا زارع ( 1396/10/08 ) :
شبکه هاي اجتماعي مجازي عرصه هاي مختلف زندگي اجتماعي را تحت تاثير قرار مي دهند.
هدف ما مطالعه تاثير شبکه هاي اجتماعي مجازي بر گفتگو ميان فرهنگ ها در حوزه عمومي مجازي است. در اين چارچوب، استدلال مي شود که هر چند ارتقاي امکان برقراري ارتباط و دادوستد اطلاعات امکان گفتگو را ارتقا مي دهد، محدود و مخدوش کننده آن هم است. محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امکان هاي مرتبط با اين گونه فناوري ها ناشي مي شود و وضعيت خاص حوزه عمومي مجازي هم گفتگو ميان فرهنگ ها را مخدوش مي کند. در واقع شبکه هاي اجتماعي مجازي، به واسطه حوزه عمومي مجازي که پديد مي آورند، گفتگو ميان فرهنگ ها را محدود و مخدوش مي کنند.
زهرا خلیفه ( 1396/10/08 ) :
اگر مولفه های اساسی حوزه عمومی را گفت و گو و افکار عمومی و واکنش بدانیم،شبکه های اجتماعی به مثابه یک رسانه جدید،بستر مناسبی برای ظهور و تجلی هر یک از آنهاست،افراد میتوانند از طریق شبکه های اجتماعی به گفت و گو وتعامل پیرامون موضوعات مورد علاقه خود بپردازند و از این طریق افکار عمومی به عنوان صدای مردم شکل بگیرد و هر یک میتوانند در مخالفت بایک موضوعی اجتماعی و سیاسی دست به کنش مناسب بزنند.
تعاملی بودن یکی از مهم ترین امکانات رسانه های نوین است،اینترنتی ویژگی های خاصی دارد و امکان برقراری ارتباطات و تعامل جهانی را ایجاد میکند و با این کار به عنوان ابزاری برای ساخت شبکه به کار میرود.
محمد نصیری نژاد ( 1396/10/09 ) :
شبکه های اجتماعی همانطور که از اسمش هم معلوم است مشخصا مرتبط با یک اجتماع بزرگ است.بعد از به وجود آمدن شبکه های مجازی همانطور که اشاره شده نظم جهان بسیار ضعیف تر از گذشته خود شده این درست است که افراد در این شبکه ها میتوانند با یکدیگر تعامل داشته و نظرات خود را بگویند ولی همانطور که در اکثر شبکه های مجازی یا دستگاه های مانند کامپیوتر ؛امروزه شاهد به فساد کشیده شدن اجتماع ها یا آشوب در اجتماع ها هستیم.
البته نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که شبکه همانطور که مشخص است بسیار زود رشد میکند و بسیار تاثیر گذار (به دلیل اجتماعی بودن آن )به خصوص در کشور های که فقط چشم به این شبکه ها بسته اند.پس افراد در مواجهه با این فضا و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می‏شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم، بنیان­های هویت خود را متزلزل می­بینند و دچار تردید و اضطراب می­شوند
محمد نصیری نژاد ( 1396/10/09 ) :
شبکه های اجتماعی همانطور که از اسمش هم معلوم است مشخصا مرتبط با یک اجتماع بزرگ است.بعد از به وجود آمدن شبکه های مجازی همانطور که اشاره شده نظم جهان بسیار ضعیف تر از گذشته خود شده این درست است که افراد در این شبکه ها میتوانند با یکدیگر تعامل داشته و نظرات خود را بگویند ولی همانطور که در اکثر شبکه های مجازی یا دستگاه های مانند کامپیوتر ؛امروزه شاهد به فساد کشیده شدن اجتماع ها یا آشوب در اجتماع ها هستیم.
البته نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که شبکه همانطور که مشخص است بسیار زود رشد میکند و بسیار تاثیر گذار (به دلیل اجتماعی بودن آن )به خصوص در کشور های که فقط چشم به این شبکه ها بسته اند.پس افراد در مواجهه با این فضا و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می‏شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد. افراد در مواجهه با این فضای دوم، بنیان­های هویت خود را متزلزل می­بینند و دچار تردید و اضطراب می­شوند
محمد حاجی پور ( 1396/10/09 ) :
دغدغه هاي فزاينده نسبت به حفظ و ارتقاي امکان همزيستي مسالمت آميز و عادلانه در سطوح ملي و فراملي، اهميت گفتگو را به طور بي سابقه اي مهم کرده است. به همين دليل، عوامل و زمينه هاي موثر بر گفتگو موضوع پژوهش هاي گوناگون قرار گرفته است. از جمله اين عوامل، شبکه هاي اجتماعي مجازي هستند که عرصه هاي مختلف زندگي اجتماعي را تحت تاثير قرار مي دهند.
هدف نوشتار حاضر، مطالعه تاثير شبکه هاي اجتماعي مجازي بر گفتگو ميان فرهنگ ها در حوزه عمومي مجازي است. در اين چارچوب، استدلال مي شود که هر چند ارتقاي امکان برقراري ارتباط و دادوستد اطلاعات امکان گفتگو را ارتقا مي دهد، محدود و مخدوش کننده آن هم است. محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امکان هاي مرتبط با اين گونه فناوري ها ناشي مي شود و وضعيت خاص حوزه عمومي مجازي هم گفتگو ميان فرهنگ ها را مخدوش مي کند. در واقع شبکه هاي اجتماعي مجازي، به واسطه حوزه عمومي مجازي که پديد مي آورند، گفتگو ميان فرهنگ ها را محدود و مخدوش مي کنند.
محمد حاجی پور ( 1396/10/09 ) :
دغدغه هاي فزاينده نسبت به حفظ و ارتقاي امکان همزيستي مسالمت آميز و عادلانه در سطوح ملي و فراملي، اهميت گفتگو را به طور بي سابقه اي مهم کرده است. به همين دليل، عوامل و زمينه هاي موثر بر گفتگو موضوع پژوهش هاي گوناگون قرار گرفته است. از جمله اين عوامل، شبکه هاي اجتماعي مجازي هستند که عرصه هاي مختلف زندگي اجتماعي را تحت تاثير قرار مي دهند.
هدف نوشتار حاضر، مطالعه تاثير شبکه هاي اجتماعي مجازي بر گفتگو ميان فرهنگ ها در حوزه عمومي مجازي است. در اين چارچوب، استدلال مي شود که هر چند ارتقاي امکان برقراري ارتباط و دادوستد اطلاعات امکان گفتگو را ارتقا مي دهد، محدود و مخدوش کننده آن هم است. محدوديت مورد نظر اساسا از توزيع نابرابر امکان هاي مرتبط با اين گونه فناوري ها ناشي مي شود و وضعيت خاص حوزه عمومي مجازي هم گفتگو ميان فرهنگ ها را مخدوش مي کند. در واقع شبکه هاي اجتماعي مجازي، به واسطه حوزه عمومي مجازي که پديد مي آورند، گفتگو ميان فرهنگ ها را محدود و مخدوش مي کنند.
هستی فضلی ( 1396/10/11 ) :
در جهان کنونی ما با نسل چهارمی تحت عنوان نسل دیجیتال موجه هستیم که در آن ماشینی شدن شبکه های اجتماعی و مفاهیم جامعه شناسی و آرمان گرایانه ای مطرح میشود .شبکه های اجتماعی در امروزه روز انکار ناپذیر هستند آن ها یک بعد فردی و سازمانی دارند همچنین میتوانند به طور عمومی یا خصوصی مورد استفاده قرار گیرند گذشته از تمامی این ها رسانه های عمومی در توزیع و فرافکنی اطلاعات نشق عمده را بازی میکنند .
هستی فضلی ( 1396/10/11 ) :
در جهان کنونی ما با نسل چهارمی تحت عنوان نسل دیجیتال موجه هستیم که در آن ماشینی شدن شبکه های اجتماعی و مفاهیم جامعه شناسی و آرمان گرایانه ای مطرح میشود .شبکه های اجتماعی در امروزه روز انکار ناپذیر هستند آن ها یک بعد فردی و سازمانی دارند همچنین میتوانند به طور عمومی یا خصوصی مورد استفاده قرار گیرند گذشته از تمامی این ها رسانه های عمومی در توزیع و فرافکنی اطلاعات نشق عمده را بازی میکنند .
بهراد ذبیحی نیا ( 1396/10/11 ) :
شبکه های اجتماعی مجازی زمینه ساز نگرشی نوین در تعامل و ارتباطات انسانی شده اند. این شبکه ها، با از بین بردن فاصله های زمانی و مکانی، ارتباط افراد با یکدیگر را در تمام نقاط دنیا برقرار می سازند. ارتباطات در فضای مجازی با افراد مجازی و با هویت های مجازی و ساختگی علاوه بر ایجاد بحران هویت در فرد باعث غفلت فرد در ارتباط چهره به چهره با افراد واقعی می شود.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

طرح پيشنهادي معماران ووريدونگين؛ برنده رقابت طراحي پلازاي مركزي ماگوك در سئول
ام وی ار دی وی و طراحی واحد همسایگی با مصرفِ خالصِ انرژیِ صفر؛ هم گرایی سنت کالبدی و مدرنیته مفهومی
اتووود. ایران فردا-ارائه خوانش بینامتنی بر پایه مفهوم"فضا-رویداد" بافت لاله زار - محمدرضا جاسبی
اتووود کلاسیک ـ اَبَرْسطح ـ سوپراستودیو
خوزستان چگونه به مغاک بحران تمدنی غلطید
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group