ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
مرکز موسیقی لانزاروته
طراح : امین(حسن) سلطان پور
مجتمع تجاری
طراح : سلمان وصالی
خانۀ ویلایی اسکندری
طراح : سینا نصر
تهی خانه
طراح : محمد رسول موسی پور
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
کتابخانه اتووود ـ روح یوتوپیا:معماری و پست مدرنیسم؛ خوانشی مجدد ـ رینهولد مارتین
اسكيت استان، اولين مدرسه ی اسكيت بورد در افغانستان
معماری معاصر شیراز در کانون معماران معاصر؛ نشست های هفته فیروزه ای
طراحي برگزيده كنيسه اولم؛ يادماني از بازی کشتار
کامنـــــــــت پــــروژه ها
پری دارایی در مورد پروژه طراحی خانه مد نوشته است:
کارتون بسیار‌عالیه موضوع طرح نهایی‌من هم خانه مد هست ولی متاسفانه نمونه موردی داخلی پیدا نکردم هر چی گشتم میتو ...
پری دارایی در مورد پروژه خانه مد شیراز نوشته است:
سلام کارتون عالیه من نمونه موردی داخلی از خانه مد میخواستم میشه لطف کنید و برای من هم ارسال کنید ممنونم
Pa ...
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
سعید درنجفی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    سردر دانشگاه میبد
    دانشـــــــــــگاه : دانشگاه پلی تکنیک ویرجینا آمریکا
    سال طـــــراحی : قبل از 1380
    مـــــــــــــــــکان : میبد
    کـــــارفـــــــــرما : دانشگاه میبد
    تـــــــــــاریخ ثبت : 1393/04/03
    مســــــــــــاحت : 250
    تعـــداد بازدیـــــد : 3594
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : آموزشي
    مرحـــــــــله اجرا : طراحی
    همــــکاران طرح : صدیقه اسکندرپور . امیرحسین معینی DESIGNED BY PORCH ARCHITECTURAL STUDIO https://www.facebook.com/porch.arch.studio
     ایده های طراحی : به زودی بارگذاری خواهد شد... https://www.facebook.com/porch.arch.studio

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
جلال همتی ( 1393/04/04 ) : سلام
طرح خوبی هستش ولی جای کار داره بهتر بود از فخر مدین که استفاده کردید در بالهای کنار روی سقفش هم استفاده میکردید شکست نور جالبی رو میتونست اایجاد کنه و استفاده از قوس که ایده جالبی و حس نشان دادن راه کسب علم رو در بیننده ایجاد میکنه نقطه قوت طرح هستش .خسته نباشید به امید روزهای پر از موفقیت برای شما دوستان
محمدرضا میکائیل زاده ( 1393/04/13 ) : تلاش طراح در جهت سمبل سازی و نمادگرایی قابل تقدیر است و بنظر من موفق تر از طرح های برگزیده عمل کرده است.
مجید مختاری ( 1393/04/15 ) : از کارتون لذت بردم
بیزحمت دلیل استفاده از قوس ساسانی برای سردر یک فضای آموزشی و توضیح بفرمایید تا بیشتر بدونیم چرا همه از این تیپ کارها انجام میدن
موفق باشید
سعید درنجفی ( 1393/04/17 ) : جلال همتی عزیز ممنونم برای نظرت . در راستای نظراتت باید بگم که این پروژه بسیار سریع در مدت 3 روز بسته شد و به نصف آنچیزی که ما در ذهن داشتیم هم نرسید و بی شک پروژه در میان راه است و برای پوسته و دیتیل های آن بسیار ایده ها داشتیم که به انجام آن ها نرسیدیم و تعمیم فخرمدین و کار بر بافت نما و گرافیک پوسته در دستور کار بود . ممنونم
سعید درنجفی ( 1393/04/17 ) : محمدرضا میکائیل زاده عزیز بسیار از نظرت ممنونم و بسیار انرژی مثبتی بود برای ما
سعید درنجفی ( 1393/04/17 ) : مجید مختاری عزیز ممنونم از توجهت به این اثر
در راستای سوالی که مطرح کردید باید عرض کنم دلیل استفاده از قوس ساسانی ریشه داشتن این سبک پرارزش معماری در بستر پروژه بود و چرا قوس ، چون در این معماری پرارزش قوس عنصری بسیار مهم و پررنگ محسوب می شود و بدلیل ساخته شدن آثار این دوره با این سبک قوس می تواند به خوبی عامل یادآوری معماری تاریخی این بستر و ایجاد حس آشنا باشد . به هرحال بنده شخصاَ استقبال می کنم از استفاده از کدهای ایرانی در معماری بی هویت امروزی ایران که شاید بتواند در نازل ترین سطح که بصری است تا نظری ، تلاشی باشد در راستای دوباره زنده کردن ارزش های معماری بستر
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group