ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما | تبلیغات




جدیــد ترین پــــــروژه هـا
طراحی موزه خودروهای کلاسیک با رویکرد بایونیک
طراح : سیاوش اکبری
ویلای مسکونی نمک آبرود
طراح : سیاوش اکبری
مرکز موسیقی لانزاروته
طراح : امین(حسن) سلطان پور
مجتمع تجاری
طراح : سلمان وصالی
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
کلیسای شهر لالوئانا؛ مینیمالیسم، پلان باز و انگاره های کوبیستی
ماکسیمیلیانو فوکسِس و طراحی مد استودیو؛ بازتولید رنگین روح میس ون دروهه
درخت کریسمس دفتر هـُنری هلو وود در مجارستان ؛ 365 سورتمه در فریمی چوبی
اتووود کلاسیک ـ کالج های عزرا استایلز و اس. اف. بی. مورس ـ ارو سارینن
کامنـــــــــت پــــروژه ها
پری دارایی در مورد پروژه طراحی خانه مد نوشته است:
کارتون بسیار‌عالیه موضوع طرح نهایی‌من هم خانه مد هست ولی متاسفانه نمونه موردی داخلی پیدا نکردم هر چی گشتم میتو ...
پری دارایی در مورد پروژه خانه مد شیراز نوشته است:
سلام کارتون عالیه من نمونه موردی داخلی از خانه مد میخواستم میشه لطف کنید و برای من هم ارسال کنید ممنونم
Pa ...
الهه حاجحسینی در مورد پروژه مرکز فرهنگی خیام نوشته است:
لطف پروزه تون رو در اختیار من بگذارید[email protected] ...
حسین حسینی در مورد پروژه فرودگاه بین المللی چابهار نوشته است:
در این فرودگاه طبق تریدی ها ارباس 380 لندینگ کرده... یعنی فرودگاه شما تایپ f است. درسته؟ ...
پردیس جعفری در مورد پروژه میدان اجتماعی شیراز: جولانگاه ابتهاج نوشته است:
ایده طراحی به وسیله دخل و تصرف که در حال حاضر انفاق افتاده است بسیار جذاب است و مهمتر از آن شهر شیراز نیازمند ...
شرکت زیگوران در مورد پروژه مجتمع مسکونی -تفریحی با رویکرد پویایی اجتمایی نوشته است:
این پروژ در زمینه خودش میتواند کم نظیر باشد ، استفاده از یک زمین با دو کاربری( آن هم به صورت کاملا جدا،استفاده ...
علی علی اکبریان در مورد پروژه مجموعه ی ورزشی دانشگاه هنر نوشته است:
ورودی مجموعه اصلا شاخص نیست. ای کاش روی این مسئله بهتر کار شده بود. ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
    ایمان زارع
    مجید معزی
    سامان نیرومند
    سونیا مقتدر

  
ابوالفضل پارسایی
 ارسال نظر بازگشت به لیست پروژه ها گزارش خطا اشتراک پروژه
    نمایش عکس ها
    موزه منطقه ای آذربایجان
    عنـــــــوان درس : پایان نامه
    نـــــام استــــــاد : مهندس توکلی
    دانشــــــــــــگاه : آزاد اسلامی واحد شیراز
    تاریـــــخ ثبــــــت : 1388/12/13
    تعــــــــداد بازدید : 3702
    محــــدوده سنی : 24_25
    نــــوع کاربـــــری : فرهنگی
    همـــــکاران طرح : محسن اکبرزاده
    ایده های طراحی : موزه منطقه ای آذر بایجان نماینده فرهنگ 4 استان آذری زبان است. بنابر این ارجاع به شاخص های فرهنگی آذربایجان دارد. حجم کلی با الهام از دریاچه آتشکده آذرگشنسب به عنوان اصلی ترین سند و عامل هویتی آذربایجانی ها و گنبد سلطانیه به عنوان شاخص ترین اثر معماری آن سامان است. گنبد مدرن با خطوط متعامد نماینده تلاش با برای دست یافتن به دستور زبان طراحی نوینی از شاخصه های معماری ایرانی است که در ساماندهی فضا ها مبتنی بر هندسه ای اقلیدسی و ایرانی تاکید داشته است. ارتباط با محیط و عملکرد به عنوان یک مونومان شهری از دیگر ضروریات طراحی بوده است

پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
محمد کدخدایی ( 1388/12/13 ) : سلام ،لطفا بیشتر در مورد شاخصه های معماری آذری نشین ها توضیح بده ،عکس های بیشتری از کارت لازم هست .
هاشم قنبری ( 1388/12/13 ) : سلام.
کارتون گنگ و مبهمه اگه لطف کنید درباره ایده.حجم و تبدیل آن به فرم ونقطه عطف موزه توضیح بدید ممنون میشم.
همونطور که محمد رضا جان گفت عکس های بیشتری از کار لازمه تابشه فهمیدش و امتیاز داد.
سلام ابوالقاسم رو هم برسونید.
موفق باشید.
ابوالقاسم پارسایی ( 1388/12/13 ) : به به
ابوالفضل پارسایی ( 1388/12/13 ) : تصاویر کامل شد!
محسن اکبرزاده ( 1388/12/14 ) : چقدر بد تو ضیح دادی پروژه رو.تصویر اصلی رو عوض کن. اون همه پرسپکتیو جون دار داری از کار
علی اکبرزاده ( 1388/12/14 ) : اون سطوح برآمده در قسمت سبز رنگ چه کارایی دارد؟
امين حشمتی ( 1388/12/15 ) : با سلام
در نوع کاربری مسکونی را انتخاب نموده اید لطفا تصحیح فرمایید.
به نظر می رسد محدودیت داشته اید که تنها از کاغذ برای طراحی حجم استفاده کنید.
محسن اکبرزاده ( 1388/12/15 ) : با توجه به اینکه موضوع کار مسابقه بوده و اطلاع از ظوابطش دارم باید بگویم نظر شما صحیح است آقای حشمتی
رضا احمد پناه ( 1388/12/15 ) : گنبد مدرنی که ایجاد کرده اید فریبنده و زیباست. ولی ای کاش جداره ی شهریتان هم به قوت جداره سمت پارک بود
ابوالفضل پارسایی ( 1388/12/15 ) : همانطور که آقای اکبرزاده هم توضیح دادند طراحی بر اساس ضوابط مسابقه بود. و ما ملزم بودیم که ار تباط بین مجموعه و پارک را به صورت کالبدی حفظ کنیم اما برای جداره شهری با محدودیت سایت و ضرورت پیش آمدگی تا خط خیابان مواجه بودیم. محدودیت در نورگیری از سمت خیابان نیز به خاطر کاربری ها شکل دهنده فرم حداقلی بازشو ها بود. مرسی از توجه شما
هادي بيگي ( 1388/12/15 ) : فکر کنم هنوز هم میتونی چشم بسته و در خواب هم توی فضاهای مختلفش قدم بزنی، نه؟
راستی شکاف های لیبسکیندی بالای حجمتون فقط به عنوان پوسته خارجیه یا نه با داخل مجموعه هم کار میکنه؟
ابوالقاسم پارسایی ( 1388/12/16 ) : آقای بیگی سلام. اون شکافا ی هندسه اسلامی نور زینتی و غیر متمرکز میده به بخش اصلی نمایشگاه
تيم اتووود ( 1388/12/07 ) : معمار گرامی
با توجه به برگزاری همایش تحلیل آثار معماری در اسفند ماه هرگونه انتقاد یا نظرات سازنده در زمینه نحوه برگزاری و انتخاب آثار را میتوانید در فورم نقد در لینک زیر بیان فرمایید.
http://www.etoood.com/Security/Forum/PostList.aspx?trfkey=81&frmfkey=19
مهدی منافی اصلی ( 1390/08/22 ) : با سلام کار خوبی ولی خیلی منو یاد کار استاد فرهاد احمدی میندازه، وقتی به این صورت کارتون شبیه کارهای معروف میشه و 100 درصد از کار ایشون الهام گرفتید مخصوصا احجام بیرون امده در فضای سبز بد نیست یادی از کار اصلی بکنین و ارزش کارتون رو حفظ کنین
محسن اکبرزاده ( 1390/08/23 ) : اون احجام بیرون اومده در فضای سبز شبیه کدوم کار فرهاد احمدی هستش؟
رضا باقری ( 1391/05/06 ) : کارتون خوب بود و من از پوستر طرحتون لذت بردم
مرسی
مهدی منافی اصلی ( 1391/05/25 ) : مجموعه باغ صبا (مركز نمايش هاي آئيني) فرهاد احمدی در پروژه های حرفه ای در همین سایت جستجو کنید
( http://www.etoood.com/Security/Project/PProject.aspx?PPrj=3456 )
ابوالفضل پارسایی ( 1391/05/25 ) : سلام. رفتار این بخش از لنداسکیپ که می فرمایید کمی تمایز دارد. در کار جناب احمدی یک ابجکت جداگانه و منفصل است. اما این فرم هایی که شما می بینید همان بخش هایی هستند که از روی بدنه حجم اصلی کم شده اند و هدف طراحی رواق است. تمایز میان رواق و دیوار تمایز میان این 2 اثر است. این رفتار پیش از این نیز در آثار طراحان بسیاری به کار برده شده. چون چندان هم چیز خلاقانه و خاصی نیست اصلا!!!

علی رغم این موضوع باید صادقانه بگویم که سال 87 که این کار را برای مسابقه و بعد پایانامه طراحی کردم(یعنی 4 سال پیش) هنوز این اثر جناب احمدی را که امسال روی این سایت منتشر شده، ندیده بودم.
حامی اتووود
کانال تلگرامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  
 
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group