ثبت نام عضو جدید
ایمیل آدرس:
رمز عبور :
مرا به خاطر بسپار
رمز عبور را فراموش کردم
به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید
خانه
|
ثبت نام
|
تماس با ما
|
درباره ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
پــــــــــــروژه
ثبت پروژه شما
|
پروژه های دانشجویی محبوب
|
پروژه های حرفه ای محبوب
|
آخرین پروژه های دانشجویی
|
آخرین پروژه های حرفه ای
|
پروژه های دانشجویی برتر
|
پروژه های حرفه ای برتر
|
راهنما و قوانین
فـــــــــــــروم
فـــــروم
|
جستــــجو
|
راهنما و قوانین
مقــــــــــــالات
مقالات
|
مقالات برتر
|
مقالات پر بازدید
|
معرفی گروه تحریریه
|
راهنما و قوانین ثبت
دانشــــــــــگاه
دانشگاه
|
فعال ترین دانشگاه ها
|
دانشگاه با بیشترین اعضا
|
ثبت دانشگاه شما
|
راهنما و قوانین
آمـــــــــــــوزش
آموزش
|
ثبت کلاس جدید شما
|
راهنما و قوانین ثبت کلاس
مسابقـــــــــــات
مسابقات
|
مسابقات داخلی
|
مسابقات خارجی
|
دبیرخانه
|
ارتباط با مسئولین
کاربـــــــــــران
کاربران
|
ثبت نام
|
دانشجویان
|
معماران حرفه ای
|
کاربران آزاد
|
پروفایل های پر بازدید
|
راهنما و قوانین
کتــــــــــــــاب
کتاب ها
|
راهنما و قوانین
کاریابـــــــــــی
کاریابی
|
کارجویان
|
پیشنهادهای کاری
|
فرم کارجو
|
فرم پیشنهاد کار
|
راهنما و قوانین
|
اخبـــــــــــــار
آخرین اخبار
|
راهنما و قوانین
وبــــــــــلاگ
وبلاگ ها
|
راهنما و قوانین
جدیــد ترین پــــــروژه هـا
ارارات
طراح :
پویا خلج
پارک علم و فناوری
طراح :
سجاد نوری
طراحی مدرسه سبز
طراح :
سجاد نوری
مجموعه ویلایی ایرا
طراح :
استدیو معماری دیسک
حامی اتووود
تـازه هـــــــــای معمـاری
خانه ای با یک دیوار؛ زیبایی شناسی تقلیل گرا هم در کانسپت و هم در برنامه
گشایش موزه استون هنج در کنار سایت باستانی ؛ همجواری دو ساختار ناهمگون
دیوار ترامپ؛ كانسپچوال ديزاين استوديو 3.14 براي مرز ميان مكزيك و امريكا
پارک متخلخل؛استعاره ای از احساس درونی نسبت به محیط
کامنـــــــــت پــــروژه ها
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
بعد گفتند بی دلار و ارتباط با ان دوستان معماری اسلامی بنده با اجازه شما از ایمیلتان برای ریجستر استفاده کردم ا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
مجتمع مسکونی حیات
نوشته است:
نظر قبلی من توسط غیر رباتیک سانسور شد که نقد و بیهوده بودن معماری اسلامی از این دست بود سال شصت و نه سران معما ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
پایداری سازه عالیه جناب دکتر عالی پور ما راه کرد معماری کمونیستی روسیه رو نرفتیم اما اینکار اونهاست خوب ما شرا ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
ویلا بتنی
نوشته است:
این کار عالیه چون مثل کارهای استاد عالی پوره اما ببینید این سایت رو دوستان رادیو هنر دکتر منشی زاده و زنگنه را ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
بفهمند بقول شما اقایی که در رادیو هنر بمن زنگ زدی در چه گندی بدنیا امدیم انهم گناوه گناوه معماری دارد ...
دکتر کمال کمال زاده منقرض
در مورد پروژه
خانه مادری
نوشته است:
شهر سازی مزخرف دیبا و مقلدانش سازه خشک سه تا سنگ بیرون امده بی پایداری شد ابادان و تهران و اینهمه زلزله اقا ای ...
اعضـا با بیشترین پـــروژه
ایمان زارع
مجید معزی
سامان نیرومند
شرکت استودیو معماران مادو
سولماز سیفی
ارسال نظر
بازگشت به لیست پروژه ها
گزارش خطا
اشتراک پروژه
نمایش عکس ها
هنرستان(گرافيك-نقاشي-موسيقي-سفالگري)
عنـــــــوان درس
:
طراحي معماری 4
نـــــام استــــــاد
:
مهندس سامي
دانشــــــــــــگاه
:
آزاد اسلامی واحد شیراز
تاریـــــخ ثبــــــت
:
1389/01/02
تعــــــــداد بازدید
:
3152
محــــدوده سنی
:
22_23
نــــوع کاربـــــری
:
آموزشي
همـــــکاران طرح
:
پرديس قهرماني
این پروژه را چگونه ارزیابی میکنید ؟ عدد
5
بیشترین امتیاز است.
1
2
3
4
5
تا کـنون
26
نفـر به این پــروژه امتیاز داده اند
ایده های طراحی
:
درك عناصر اصلي گرافيك:خط و نقطه در حجم و ايجاد حجمي كه ضمن حصول كليه عملكردها و روابط موجود در فضاي اموزشي معرف مناسبي براي عملكرد هنري-اموزشي خود باشد.
پروژه های دیگر طراح
نظـــــــر اعضــــــــا
سولماز سیفی
(
1389/01/03
) :
پروژه گروهي پرديس قهرماني-سولماز سيفي
زهرا علي شاهي
(
1389/01/03
) :
kareton khobe khaste nabashid.
امين حشمتی
(
1389/01/03
) :
با سلام
به نظر می رسد کار شما بیشتر به کارکرد تکیه داشته تا دیگر عناصر مداخله گر در طراحی که بهتر است پلانها ارائه شود .این مجموعه فاقد عناصر تاثیر گذار بصری است که بتواند معماری مجسمه واری را خلق نماید .برای درک بهتر این موضوع به مباحث مربوط به تصاویر ذهنی ، نقشه های ذهنی و روانشناسی محیطی می توانید مراجعه کنید .در مورد اینکه نقطه با مفهمو گرافیک(اثر مداد بر کاغذ) با نقطه در معماری و فیزیک جهان چگونه ارتباط می یابد نیز کمی تامل بیشتر می تواند بر خط شما تاثیر بسزایی داشته باشد .با تشکر
سولماز سیفی
(
1389/01/04
) :
شپاسگزارم از انتقاداتتون.مهندس سامي با تاكيد شديدي كه بر عملكردگرايي پروژه طرح 4 داشتند اتفاقا طرح ما را كمي با ديده شك بررسي مي كردند كه چرا در اين حد به دنبال conceptual كار كردن در اين پروژه هستيد كه تلاش ما در طول ترم حفظ كانسپت تا جايي كه عملكردها كاملا براورده گردد بوده است.به نظرم اين چند عكس براي معرفي پروژه كافي نيست. و اما در مورد مطالعات بيشتر ما انتقاد شما قطعا متين است.متشكرم
حسین پورنگ
(
1389/01/06
) :
عرض ادب و تحسین واسه کاره زیباتون.
اگه ممکنه در مورده conceptual کمی توضیح بدید.و در صورت امکان سایر نقشه های ترسیم شده جهت درک هر چه بیشتر کار ارائه بدید.
GOODLUCK
حسن اسماعیلی
(
1389/01/18
) :
خوب کار کردی. خسته نباشی
محسن اژدری
(
1389/01/26
) :
خسته نباشید...
به نظر من همیشه انتقاد از تعریف بهتره. من تو انتقاد یه کم تند می شم امیدوارم ناراحت نشید..................
انتقادو با سوال شروع می کنم: آیا معماری یهنی حجم و حجم و حجم و حجم؟؟؟؟؟؟؟ پس پلان؟ عملکرد؟ اینا تو معماری شما جایی نداره؟آخه وقتی ما کاری رو می ذاریم باید کامل و جامع باشه تا دوستان بتونن نظر بدن. الان من به چی نظر بدم؟ تو یه هنرستان حجم مهم تره یا پلان؟ ما تو هنرستان راه می ریم یا از بیرون نگاه می کنمو رد می شیم؟؟؟؟ آخه.....
کاش ما یاد بگیریم که معماری یعنی زندگی کردن نه دیدن یک مجسمه...
ممنون
.
.
.
.
.
سولماز سیفی
(
1389/01/26
) :
حداقل ارائه طرح در دانشگاه داشتن پلان و كليه مدارك هست پس به نظر مي رسه اين موضوع واضحه كه كار خصوصا طرحي مثل طرح 4 پلان و... داره كه بنا به دلايلي ساير مدارك فعلا اضافه نكرديم...
كاش اول ياد بگيريم بدون اطلاع نتيجه كيري نكنيم.
سپاس.
سید رضا قاهری
(
1389/10/12
) :
با سلام
نمیدونم اون حجمهای ساده شما هر کدوم به تنهای چه کاربریی دارن اما احجام شما جدا از هم و بدون ارتباط در سایت رها شدن که میتونستید از طریغ سقفهای مشترک و یا خطوط کف سازی و...به هم ربطشون بدین.
مژگان رحیمی
(
1390/01/11
) :
اخه چی جوری میشه بدون دیدن پلان ها و روابط فضاها و دیدن یک عکس نظر داد!!!!!!!!!!
سعیده آذین فر
(
1390/01/11
) :
سلام خسته نباشید.با توجه به کارکرد آموزشی و مهم بودن مسئله نور به انتخابتون که استفاده ازحجم های باریک تبریک میگم .نکته مثبت دیگر از طرحتون فضاهای باز ی که در آن قرار دادید ولی کاش تعداد بیشتری عکس می گذاشتید .موفق باشید.
جاوید سعیدی
(
1390/11/01
) :
درود بر همکلاسی قدیمی،من به دنبال مطالعات هنرستان هستم،امکانش هست مطالعات طرحت رو واسم بفرستی؟
حامی اتووود
ثبــــــــت نظـــــــر
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. /
عضو جدید
ایـمـــیـل :
لطفاً ایمیلتان را وارد کنید
رمز عبـور :
لطفاً رمزعبور را وارد کنید
مرا به خاطر بسپار
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه
|
ورود
|
ثبت نام
|
درباره ما
|
تماس با ما
|
قوانین سایت
|
راهنما
|
تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by
Tryon Software Group