مسابقه دانشجویی اتووود
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1336
معماری کانستراکتیویستی   - 33
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1147
طراحی پارامتریک   - 29
نظریه معماری   - 963
هنر روسیه   - 28
طراحي داخلي   - 902
بحران آب   - 28
سازه های شهری   - 863
اکسپو میلان 2015   - 27
تکنولوژی ساخت   - 843
پداگوژی   - 25
مرزهای معماری   - 771
پاویون های سرپنتین   - 24
معماری حوزه عمومی   - 734
باهاوس   - 23
المان شهری   - 694
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
نظریه شهری   - 688
جشن نامه اتووود   - 21
نگاه نو به سكونت   - 683
معماری مجازی   - 20
کلان سازه   - 600
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
معماری و سیاست   - 527
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
معماری پایدار   - 516
فیلوکیتکت   - 20
منتقدان معماری   - 484
پردیس ویترا   - 18
معماری مدرن   - 468
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 18
معماری تندیس گون   - 452
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 437
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 437
مدرنیته؛ از نو   - 15
آرمان شهرگرایی   - 430
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
معماری منظر   - 425
معماری ـ موسیقی   - 14
روح مکان   - 424
معماری بایومورفیک   - 14
معماری شمایل گون   - 421
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
طراحی صنعتی   - 415
شهرهای در حرکت   - 12
باز زنده سازی   - 377
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 11
توسعه پایدار   - 352
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
معماری یادمانی   - 335
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
تراشه های کانسپچوال   - 333
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
معماری سبز   - 306
درس گفتارهای اتووود   - 9
معماریِ توسعه   - 301
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
هنر مدرنیستی   - 286
اقتصادِ فضا   - 9
اتووود کلاسیک   - 263
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
طراحی نئولیبرال   - 260
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
آینده گرایی   - 257
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 253
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 249
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 245
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 7
معماری محدود   - 243
معماری تخت جمشید   - 7
معماری تجربی   - 243
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
تغییرات اقلیمی   - 241
بی ینال ونیز   - 7
محوطه سازی   - 238
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 235
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 220
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
معماری پست مدرن   - 219
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری های تک   - 218
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 205
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 189
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 187
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 167
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 160
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 152
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 150
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 134
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن روستایی   - 133
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
هنر گفت و گو   - 128
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
هنر انتزاعی   - 127
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
معماری ژاپن   - 113
منبع شناسی اتووود   - 6
گرافیک   - 112
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
معماری ایران   - 106
جهان علمیْ تخیلی   - 5
طراحی مبلمان   - 103
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
فضای منفی   - 102
معماری مصر   - 5
بلندمرتبه ها   - 101
فرهنگ نفت   - 5
اتووود ـ ایران معاصر   - 86
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماری مذهبی   - 86
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
معماری خوانی   - 4
اکسپو   - 75
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
بلوپرینت   - 4
معماری فاشیستی   - 63
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری هند   - 62
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
معماری چین   - 61
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 3
ترسیمات معماری   - 59
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 3
گفت و گو با مرگ   - 50
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
ویرانه ها   - 49
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری و هنر انقلابی   - 44
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
جنبش متابولیسم   - 41
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
زاغه نشینی   - 40
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
مدارس معماری   - 39
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
درگذشت زاها حدید   - 34
شهرسازی کوچک مقیاس   - 1
معماری پراجکتیو   - 34
ده پرسش از هشت معمار   - 1
معماری دیجیتال   - 34
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
اکسپو شانگهای 2010   - 33
شهرْخوانی با اتووود   - 1
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
ریکاردو بوفیل   - 3
آراتا ایسوزاکی   - 16
زاها حدید   - 187
آرشیگرام   - 7
زیگموند فروید   - 10
آرکی زوم   - 4
ژان بودریار   - 3
آلبرت پوپ   - 4
ژان نوول   - 22
آلدو روسی   - 13
ژاک دریدا   - 13
آلوار آلتو   - 19
ژاک لوگوف   - 4
آلوارو سیزا   - 9
ژیل دلوز   - 25
آن تینگ   - 4
سائول باس   - 7
آنتونی گائودی   - 27
ساسکیا ساسن   - 9
آنتونی وایدلر   - 5
سالوادور دالی   - 2
آنتونیو نگری   - 3
سانا   - 5
آنیش کاپور   - 8
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آی وِی وِی   - 34
سدریک پرایس   - 3
اُ ام اِی   - 34
سو فوجیموتو   - 11
اتوره سوتساس   - 7
سوپراستودیو   - 9
ادریان لابوت هرناندز   - 5
سورِ فِهْن   - 6
ادوارد برتینسکی   - 1
شیگرو بان   - 33
ادوارد سعید   - 12
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سوجا   - 10
فدریکو بابینا   - 30
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک گهری   - 49
ادولف لوس   - 6
فرانک لوید رایت   - 44
ارو سارینن   - 28
فرای اوتو   - 9
اریک اوون موس   - 13
فردا کولاتان   - 2
اریک هابسبام   - 2
فردریک جیمسون   - 1
استن آلن   - 4
فرشید موسوی   - 3
استیون هال   - 30
فمیهیکو ماکی   - 4
اسلاوی ژیژک   - 17
فیلیپ جنسن   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گرگ لین   - 7
اسکار نیمایر   - 33
لئون کریر   - 2
اف او اِی   - 9
لبس وودز   - 23
ال لیسیتسکی   - 3
لوئیس باراگان   - 2
الیس راستورن   - 47
لوئیس مامفورد   - 1
اِم اِی دی   - 22
لودویگ میس ون دروهه   - 22
ام وی آر دی وی   - 49
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اماندا لِــوِت   - 3
لوسی رای   - 15
اویلر وو   - 9
لویی کان   - 37
ایلین گری   - 7
لوییس بورژوا   - 8
ایوان لئونیدوف   - 4
لُکُربُزیه   - 134
بئاتریس کُلُمینا   - 8
لیام یانگ   - 4
بال کریشنادوشی   - 4
مارتین هایدگر   - 27
باک مینستر فولر   - 11
مارسل بروئر   - 7
برنارد چومی   - 33
مارشال برمن   - 16
برنو زوی   - 7
مانفردو تافوری   - 16
بنیامین برتون   - 6
مانوئل کاستلز   - 2
بوگرتمن   - 1
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
بی یارکه اینگلس   - 68
مایکل سورکین   - 1
پائولو سولری   - 4
مایکل گریوز   - 6
پاتریک شوماخر   - 3
محمدرضا مقتدر   - 4
پال گلدبرگر   - 1
مخزن فکر شهر   - 1
پرویز تناولی   - 2
مـَــس استودیو   - 3
پری اندرسون   - 3
معماران مورفسس   - 16
پل ویریلیو   - 20
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر آیزنمن   - 57
موشه سفدی   - 12
پیتر برنس   - 2
میشل سر   - 3
پیتر زُمتُر   - 67
میشل فوکو   - 44
پیتر کوک   - 7
نائومی کلاین   - 4
پیر بوردیو   - 5
نورمن فاستر   - 35
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نیکلای مارکوف   - 1
تئودور آدورنو   - 3
هانا آرنت   - 6
تادو اندو   - 13
هانری لفور   - 23
تام مین   - 13
هانی رشید   - 5
تام ویسکامب   - 10
هرزوگ دی مورن   - 27
توماس پیکتی   - 5
هرنان دیاز آلنسو   - 18
توماس هیترویک   - 30
هنری ژیرو   - 3
تیتوس بورکهارت   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیموتی مورتُن   - 2
هنس هولین   - 4
تیو ایتو   - 23
هوشنگ سیحون   - 14
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هومی بابا   - 2
جان برجر   - 2
واسیلی کاندینسکی   - 1
جان هیداک   - 4
والتر بنیامین   - 26
جف منن   - 2
والتر گروپیوس   - 16
جفری کیپنس   - 3
ولادیمیر تاتلین   - 10
جورجو آگامبن   - 4
ولف پریکس   - 1
جوزپه ترانی   - 2
ونگ شو   - 8
جونیا ایشیگامی   - 3
ویتو آکنچی   - 12
جیمز استرلینگ   - 1
ویوین وست وود   - 6
جین جیکوبز   - 1
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز جنکس   - 7
کارلو اسکارپا   - 5
چارلز رنه مکینتاش   - 7
کازیو سجیما   - 2
چارلز کوریا   - 15
کالین روو   - 1
چاینا میه ویل   - 4
کامران دیبا   - 13
حسن فتحی   - 5
کامرون سینکلر   - 11
حسین امانت   - 3
کریستفر الکساندر   - 2
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
داریوش آشوری   - 1
کریم رشید   - 5
داریوش شایگان   - 8
کلر استرلینگ   - 2
دانیل لیبسکیند   - 22
کلود پَره   - 3
دنیس اسکات براون   - 10
کنت فرمپتن   - 14
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کنزو تانگه   - 9
دیوید رُی   - 2
کنستانتین ملنیکف   - 3
دیوید گیسن   - 2
کنگو کوما   - 47
دیوید هاروی   - 24
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رابرت نوزیک   - 2
کوین لینچ   - 7
رابرت ونتوری   - 27
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رُدولف شیندلر   - 7
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
رضا دانشمیر   - 5
کیشو کـُـروکاوا   - 6
رم کولهاس   - 95
یان گِل   - 8
رنزو پیانو   - 30
یو ان استودیو   - 32
ریچارد مِیر   - 8
یورگن هابرماس   - 13
ریموند آبراهام   - 1
یونا فریدمن   - 5
رینر بنهام   - 2
یوهانی پالاسما   - 12
رینهولد مارتین   - 5

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -752
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -340
صنعتی   -101
فرهنگی   -314
گالری   -84
پاویون   -254
هتل   -73
موزه   -247
ورزشی   -64
اداری ـ خدماتی   -228
بهداشتی   -37
مسکونی ـ تجاری   -156
حمل و نقل عمومی   -35
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -129
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
رصدخانه لوزان ـ استودیو دی ام تی دبلیو؛ زیبایی شناسی تعارض حجم و برنامه
اتووود سرویس خبر:   نيلوفر ده بزرگی (تحریریه اتووود )
1391/06/22
مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
تعداد بازدید : 3567

این استودیو در واقع محلی است برای اشتراک گذاری و تقسیم علم و دانش. هدف آن ها ساخت یک مکان فرهنگی در معنایی وسیع تر در یک جامعه که مشابه هیچ چیز دیگر به جز علم و اشتیاق برای درک محیط اطراف و تجربه ی فعالانه ی تم ها، مضمون ها و همبستگی موجود در طبیعت همچنین جستجوی فضا و طبیعت که در واقع چالشی ویژه را بیان می کنند، دعوت می کند. به همین دلیل وظیفه ی این نیازهای طبیعی در خصوص احترام، به طور موفقیت آمیزی در اینجا نشان داده شده است.

منطق و نتیجه از یک سو، احترام به فرهنگ و جنبه ی تاریخی مکان از سوی دیگر نقش بسیار مهم و عمده ای در ایجاد این همبستگی و ارتباط بازی می کند. بنابراین یکی از اهداف اصلی این طرح، معرفی وبرجسته سازی منافع ممکن و احتمالی میان حوزه های عملکردی منحصر به فرد می باشد. بخش های عمومی از برنامه های این فضا را می توان به دو گروه مجزای کاربردی، رصدخانه (با افلاک نمای خورشیدی و سکوی نمایشی) و یک نمایشگاه بزرگ ( با استفاده از فضای نمایشی و کارگاه های آموزشی) تقسیم کرد و اتصال ممکن میان آن ها، در اینجا یکی از مسائل جالب توجه است. سناریوهای متفاوت و مختلف قابل تصور هستند.

چرخش و گردش عالی در ساختمان می تواند بازدید از رصدخانه را با استفاده از بازگشایی نمایشگاه غنی تر و مفیدتر سازد. از طرف دیگر بازدید یکی از نمایشگاه ها در نهایت منجر به مشاهده ی سکوی نمایشگاه می شود، زیرا هر دو بخش در یک نقطه خاتمه می یابند. با این حال، علاوه بر این ترکیب گردشی و ارتباط کاربردی میان بخش ها، ویژگی خاص مکان نیز نقش بسیار حائز اهمیتی را ایفا می کند. هماهنگ سازی ساختمان جدید با سازه ی قبلی بسیار حائز اهمیت بود البته به منظور حفظ هویت قسمت دوم بدون پنهان کردن یا حتی کنارگذاشتن و ناهماهنگی آن با خود سازه،ممکن است ساختمان جدید را بتوان به عنوان یک عنصر جدید درون این مجموعه معرفی کرد که در واقع بیانگر احترام به تاریخ بنا ها مستقیما در کنار آن ها می باشد. هنگامی که بازدید کننده از محوطه ی حیاط یا از مسیر "Route du Jorat" که در طرف مقابل قرار دارد وارد سالن انتظار رصدخانه می شوند با یک منطقه ی بزرگ و فضایی آزاد و بدون سقف که از آن نمایشگاه قابل روئیت می باشند روبه رو می شود.

در این قسمت ساختمان های پذیرش و اطلاعات، یک کافه تریای کوچک و همچنین بوتیک های تزئیناتی و کلاس های آموزشی نیز دیده می شوند. یک پلکان به صورت مارپیچ شما را به اولین مجموعه ی نمایشگاهی و قسمت میان دو ساختمان قدیم و بخش جدید هدایت می کند. بدین ترتیب شما از یک بخش به بخش بعدی منتقل می شوید. بازدید کننده همان طور که سرگرم مشاهده ی نمایشگاه است، مسیر منحنی را به سمت بالا طی می کند، در حین انجام این کار او رابطه ی بصری خود را به دلیل وجود فضای باز هدایت و با سایر قسمت ها حفظ می کند، به علاوه این امر ادامه ی مسیر وی درون ساختمان را به طور مستقیم آسان تر می سازد. این مسیر منحنی شکل با قسمت اطلاعات آژانس اروپایی (ESA) خاتمه می یابد؛ بخشی که به طور مستقیم به رصدخانه متصل می باشد. بعد از پایان مسیر مخاطبین از میان نمایشگاه، حال می توانند شاهد سکوی نمایشی و یا بازدید از رصدخانه یا فلک نمای خورشیدی و یا حتی بازگشت به سالن انتظار را از طریق پیمودن هسته ی مرکزی بنا به دلخواه انتخاب کند. با رفتن سایر مسیرهای اطراف سناریوی دیگری نیز بیان می شود، هسته ی اصلی ساختمان که درست پشت قسمت اطلاعات قرار دارد مستقیما از قسمت سالن انتظار رصدخانه قابل دسترسی می باشد.

در اینجا نیز یک منطقه ی شیشه ای وسیع وجود دارد که بار دیگر به عنوان مرزی بصری میان محیط های اطراف به کار گرفته شده است. سپس بازدید کننده گان همان گونه که مسیر خود را به سوی بازگشت به سالن انتظار از گنبد به سمت پایین طی می کنند می تواند مشتاقانه نگاهی اجمالی به نمایشگاه داشته باشند. وبدین گونه کاربرد ساختمان طراحی و تنظیم فضا بر روی اپراتورهای مختلف مشخص شده است و به طور طبیعی باعث می شود سناریوی دیگری در ذهن تداعی شود و آن اینکه قسمت رصدخانه کاملا و به طور خاصی از بخش نمایشگاه مجزا می باشد. دسترسی به تمام طبقات از طریق یک آسانسور امکانپذیر می باشد که این امکان حتی برای افراد معلول نیز در نظر گرفته شده است. طراحی تندیس گونه ی ساختمان جدید هم برگرفته از عناصر کاربردی و هم بر اساس هماهنگی هندسی است که از لبه های پشت بام بنای قدیمی مجاورش برگرفته شده است.

با چرخش حجم هر یک از پشت بام ها، سازه ی جدید می تواند به لبه ی ساختمان مجاور متصل شود و به طور همزمان همکاری ظریف و زیبا برای پوشاندن فضاهای وسیع و نیز گنبد را می توان یافت. به منظور بهینه سازی طراحی مجسمه های سه بعدی تمام نقاط بلند سقف در حداکثر یا حداقل ساختار مرتفع خود پوشانده شده اند. در قسمت بیرونی، پشت بام و دیوارها با موادی مشابه یعنی با صفحات بزرگ فقط از جنس روی پوشانده شده اند و بدین ترتیب طرح مجسمه گونه ی ساختمان جدید ساده سازی شده و حالتی آرام و خاموش به آن می دهد.

همین قاعده ها و اصول برای طراحی محیط داخلی نیز اجرا و اعمال شده اند. کف و دیوارها به منظور ارائه ی حس آزادی و در میان اشکال و نورها بدون هرگونه جستجویی برای مناظر جدید کاملا سفید رنگ حفظ شده اند. این کار فضاهایِ سرپوشیده ی درونی ایجاد می کند که اتمسفر آن ها کاملا مناسب نمایشگاه است. استفاده ی بهینه از روشنایی روز از طریق پنجره های بزرگ که در نمای خارجی ساختمان و نیز پنجره هایی که با دقت فراوان در سقف قرار گرفته اند امکانپذیر می باشد. نور طبیعی از طریق فضای باز درون ساختمان جدید در تمام قسمت های ساختمان پراکنده خواهد شد.

موقعیت: لوزان – سویس

نوع شناسی: رصدخانه – نمایشگاه

همکاران طرح: مارک آنتوان – داهمن – ماکسیمیلیان اسمیتز – بتینا لیموین – وینت والسه

مساحت: 4800 متر مربع

سال اتمام پروژه:2012

رصدخانه لوازان- استودیو DMTW


رصدخانه لوازان- استودیو DMTW


رصدخانه لوازان- استودیو DMTW


رصدخانه لوازان- استودیو DMTW


رصدخانه لوازان- استودیو DMTW


رصدخانه لوازان- استودیو DMTW




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

اتووود ـ ایران معاصر ـ سینما ازادی ـ بابک شکوفی
ترکیب تعلیق و سازه در بنای یادبود رابرت بروس
طرح شهری بنیاد پته از رنزو پیانو ؛ حجمی غیرمترقبه در فضای شهری پاریس
اتووود ـ ایران معاصر ـ آرامگاه بوعلی سینا- هوشنگ سیحون
کتابخانه کانادا واتر از CZWG
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group