دو انبار هم جوار در شهر کِلور در دهه ی 40 ساخته شد. اخیراً اریک اوون موس الحاقیه ای به منظور محل ضبط و اجرا برای یک مجموعه ی پرفرمنس تجربی برای بیش از ده سال اجرای ارکستر فلارمنیک لس آنجلس که "چتر سبز" نام گرفت به این مجموعه اضافه کرده است. فلارمنیک در نهایت تصمیم گرفت در مرکز شهر لس آنجلس بماند. برنامه ی ارکستر به دفتر اداری, تولید و پسا تولید امکانات برای یک شرکت گرافیک و طراحی رسانه های آنلاین در فضای باز تغییر کاربری داد.
پشت بام " چتر" در اصل برای سی موزیسین در حال اجرا طراحی شد. فضای اجرای نوازندگان در مرحله ی دوم حفظ گردیده بود. این طرح برای فضای خارج و رویداد های مربوط به اجرای گاه به گاهی استفاده شده است. حجم های بلوک مانند از ساختمان های موجود بر روی سایت با یک سقف اره دندانه ای روشن, دیگری با یک سقف کمانی که از نظر سازه ای تقویت شده در اصل به همان شکلی که از اول بوده باقی می ماند. یک رمپ و گذرگاه ورودی و پله های خارجی به مجموعه اضافه می شوند.
بخش ورودی شامل یک لابی, چهار دهنه ی فراخ, یک مرکز همایش, فضاهای کار باز و بزرگ و بیست دفتر کار خصوصی که بیشتر آن در طبقه ی دوم تازه ساخت واقع شده است. نماهای بیرونی دو ساختمان هم از نظر پرداخت و هم به واسطه ی اتفاقات درون آنها کاملاً متفاوت می باشند. آلونک با سقف زه مانند برای فضای تولید استفاده شده و با پنل های سیمانی, صاف, آویزان پردازش یافته است. دندان اره ای پخش شده برای امکانات پسا تولیدی با پنل های سیمانی شیاردار به کار می رود.
به مثابه نتیجه ای از اهداف عملی درونی, چندین پنجره در ساختمان به استثنای فضای اداری و لعاب شده در طول رمپ ورودی وجود دارد. در اصل در تعریف شی مفهومی یک آمفی تئاتر خارجی در نظر گرفته شده است. اجرای ارکستر فلارمونیک در گوشه ی شمال غرب از ساختمان کمانی موجود و پیش آمده بر روی رمپ ورودی و گذرگاه به لابی ابتنا یافته است. چتر در جایگاه یک صحنه ی اجرایی پدید آمد. شیب مشخص شده در قسمت بالایی به واسطه ی دو خرپای اصلی کرو شده است.
سقف کمانی به منظور جلوگیری از تخریب گوشه هایش مقاوم شد. و به شکل وارونه در تعریف مشخصات سازه ای نشیمن گاهی با الحاقیه های فولادی به کار رفته, این خرپا بر روی پیاده روی ورودی در حمایت از نشیمن گاه معلق بسط یافت. یک خمش 14 اینچی در لوله های فولادی حاشیه ی سقف موجود سازه ی کمانی را نشان می دهد و در برش پیرامون چتر جدید دو انتهای لوله از دو طرف هم از نمای شمالی و هم از نمای غربی دیده می شوند, و توسط خرپای فلزی با قسمت پایین منحنی پیکربندی شده با چوبی که مجدداً استفاده شده وکمانی که بتواند شکلی که می خواهیم را به خودش بگیرد تقویت می شود.
تراس نشیمن گاه آرام آرام از سقف به پایین می آیند تا به حاشیه ی قسمت معلق برسند. جایی که تریبون رهبر ارکست قرار دارد. در مجاورت نشیمن گاه اجرا کننده ها میدان یک شکل نامنظم به خود گرفته . سقف گچی هم یک فضای کنفرانس جدید را محصورکرده است و هم ضروریات آن را فراهم می آورد. سطح اکوستیک مواج برای اجرای موسیقی بر روی سقف تئاتر قرار دارد. هفدمین پنل شیشه ای سقوط کرده, چند لایه شده و در هم پیچیده بر یک چارچوب از لوله های فلزی و با هدف ارائه ی یک سایبان شفاف, کرو بر روی نشیمن گاه آهنگسازان حفظ شده است. هر یک از هفده پنل منحصر به فرد هستند.
با تطبیق لبه های مجاور هم پوشی پنل ها تسهیل و با دو قلاب ضد زنگ Z شکل به حاشیه های پنل هم پوش تقویت شدند. سازه ی خم سقف شیشه ای در ابتدا کرو شده و شیشه های لایه لایه با موفقیت کامل طراحی, ساخته و به اجرا درآمده است. دسترسی به چتر از عرشه ی طبقه ی دوم یا به واسطه ی پلکانی از زیر طبقه ی اول امکان پذیر می باشد. دقیقاً زیر چتر یک فضای کنفرانس چند منظوره قرار گرفته که پوشیده شده از شیشه و ارتفاعی برابر 25 پا دارد.