شیپ شلتر در جایگاه مکانی برای تفکر با زیبایی تحول یافته برخورد می کند. این مکان در پی زیبایی طبیعت به عنوان نیاز بشر در نظر گرفته شده, و پایه ای برای توسعه ی هندسه و پروژه شکل داده است. این ایده همچنین به معنی طرح های پیش تولیدی می باشد. مانند پیوستگی فرم های زندگی که به همزیستی کاری سیستم های خاص تفسیر شده است. سیستم های که منابعشان از بیرون تأمین می شود, و با ترکیب مجدد آنها در ارتباط هستند.
استراتژی طراحی با انقطاع قطعات موجود هندسی که محصولی منقطع شده از یک سیستم کاری بزرگتر می باشد, اجرا شده است. این ممکن است رهیافت کلی طراحی تولید شده باشد. چنین ترکیب نوآورانه ای به عنوان ابزاری که میزان زیادی از تنوع را تولید می کند و همیشه آماده ی تغییر است, دیده می شود. مرحله ای که که پروژه با بدل شدن به یک توده از قطعات نوآرایی شده ی هندسی آغاز می شود. مانند " بوفالو بیل " در سکوت بره ها که زنها را برای کندن پوست آنها به قتل می رساند.چرا ک او به تولید یک کت جدید نیاز داشت. با استفاده از این روش او یک نوع کت مدوماً متغییر بدست آورد, که به سوژه جنس مونث تبدیل شد.
با در نظر گرفتن پناهگاه گوسفند این پروژه به عنوان یک پدیده ای برای افراد تراجنسی به نظر می رسد, که در افکاری دائماً در حال تغییر زیبایی, ظاهر و جنسیت خوشان زندگی می کنند. در واقع, گوسفند به عنوان دستگاه های درمانی برای تردید غالب که قسمتی از معماری در فضای شکل گرفته است, عمل می کند. این پروژه در اینسروک واقع و توسط همسایگی مسکونی احاطه شده است.چنین پروژه ای باید در گفتمان های معماری نو دیده شود. و بر وضعیت در حال پیشرفت و مدعی زیبایی تمرکز یابد.
در راستای این پروژه ساکر پانچ با طراحان پاتریزیا پفانزلت, توماس پکلجک و ویککتوریا اوبوالر مصاحبه ای کوتاه بر قرار زیر انجام داده است:
ساکر پانچ: چه چیزهایی بر پروژه تأثیر گذاشت؟
گروه طراحی: آثار اخیر استودیو اکسسیو از هرنان دیاز آلونسو و آثار فریبنده ی متیو برنی.
ساکر پانچ: کتاب, موسیقی و فیلم هایی استفاده شده در طول فرایند طراحی را نام ببرید؟
گروه طراحی: ما به این موضوعات از کتابها پرداختیم, " زیبایی حیاتی ", همدردی با اشیا " از لارس اسپوی بروک, و سخنرانی های آلونسو را گوش دادیم.