آی وِی وِی این بار به بازنمایشی از اینستالیشن " دوچرخه های ابدی " پرداخته است که اولین بار در سال 2011 در موزه هنرهای زیبای تایپه به نمایش درآمده بود.
در این نمایشگاه، از 3144 دوچرخه جهت شکل دهی به این ساختار سه بعدی در میدان ناتان فیلیپس تورنتو استفاده شده است تا تاثیری بصری بر نورپردازی رنگی آن در شب ایجاد نماید. در این طرح تندیس گون نیز، از دوچرخه های یکی از سازندگان اصلی دوچرخه در چین با نام یونگ جیو استفاده شده که ترجمه ی آن فورور یا جاویدان و ابدی ست.
در بازساخت این اینستالیشن انتزاعی و سمبولیک از وسایط نقلیه، آی وی وی یک فضای حرکتی بسیار عظیم و لابیرنت مانند را ایجاد نموده است که استعاره ای مجدد از تغییرات محیط اجتماعی چین و سراسر جهان می باشد.
آی وی وی در اوایل سال 2013، دو نمایشگاه دیگر نیز با استفاده از این دوچرخه ها به اجرا درآورده است و اتووود در این خبر به آن پرداخته است.
فریبا شفیعی در مقاله آی وِی وِی؛ پاپ آرت و ماهیت زدایی شی دلالت گر از رهگذر جامعه ی مصرفی سعی کرده نگره آی وِی وِی به مفاهیم پس زمینه اثر هنری را نفسیر کند