فروشگاه هرمس مصمم است، تا به یک لندمارک برای خیابان معروف گینزا در توکیو بدل شود. و خود را در خیابان با قطعه های بزرگ حجم های نمایشی جاندار به منصه ی ظهور برساند. بعلاوه بر محیط پیرامونی خود تأثیر گذار باشد. این اتاق های متحرک بزرگ در سرتاسر فضا حرکت کرده، و ساختار کلی، برنامه و شکل فروشگاه های خرده فروشی را طبقه بندی و باز پیکربندی می کنند.
عناصر متحرک اشغال کننده نیستند. بلکه همه ی ابزار هنری که بِرَند هرمس را بازنمایی کرده، تقویت می کنند. پنج عنصر اصلی درون این کرکتر متحرک متمایز می شوند. و با بایکدیگر به عنوان یک جهان در حرکت هستند. بزرگترین جسم کروی شکل به عنوان یک بالابر عمل کرده، چنانچه حرکت چهار قطعه ی در حال چرخش و تغییر یافته را برجسته می کند.
همه ی چهار قطعه به فضای بیرون و در درون فروشگاه زمانی که در دو موقعیت انتهایی خود قرار دارند، مربوط می شوند. برای مثال کوچکترین آنها عطر را در ناحیه ی تست می افشانند. و در طول ساعت های محدود روز در خیابان و همچنین دیگر جاها طرح هولوگرافی یک مدل را شامل می شود. این سطوح ساختمان را با تغییر پلان طبقات و پیکربندی دیوارها و به واسطه ی توسعه ی خودِ ساختمان در چشم اندازی برای مشتری در حالی که در میان محصولات با کیفیت و به روز فروشگاه حرکت می کند، فعال کرده است.
طبق روال معمولِ ساکر پانچ، این سایت سوالاتی را با بنجامین انموزر و سیزنگا لانسزکی طراح این مجموعه مطرح کرده است:
ساکرپانچ: چه کسی یا چه چیزهایی بر روند تولید پروژه مؤثر بوده است؟
انموزر و لانسزکی: جیمنز لی، اُ ام ای، گرگ لین، والت دیسنی، مایکل ویهارت، ادوارد مایبریج و دیدن توکیو
ساکرپانچ: در توسعه ی اثر با چه گونه موسیقی و کتابی درگیر بودید؟
انموزر و لانسزکی: آدولس هاسکلی، کولین رو، ریاضیات ویلایی ایدئال و دیگر مقالات را مطالعه کردیم، و به آرجی دی 2 و ریمیکس لیتل جیمز، وودکیدز و آلت جی را گوش دادیم. و فیلم های آبلیویون، گتسبی بزرگ و سمسارا را تماشا کردیم.