دیزاین بوم این بار بازدید از استودیوی استیون هال داشته است؛ جایی که گروهی 33 نفره، فرایند خلاقانه ی شرکت را هدایت می کنند؛ یک گروه متشکل از 11 نفر، شاخه ی پروژه های پکن را شکل می دهند و به آثار مختلف این شرکت در چین رسیدگی می نمایند. این دفتر که در مرکز شهر نیویورک قرار گرفته است، آشکارا به منظور تسهیل جلسات همکاری و نقد سازمان یافته است.
زمینه ی اصلی معماری استیون هال، مفهوم "معماری متخلخل " است؛ توانایی تندیس سازی فضا و نور به طوری که کاربران به تجربه ی عمیق تری از معماری وی با استفاده از روابطی که او میان این دو ایجاد نموده و متريال هایی که استفاده می کند، دست یابند. طرح های وی، غالبا نمایشی از نماهای کرو و فرم های ارگانیک می باشند که نور طبیعی را به درون فضاهای داخلی هدایت می کنند؛ این امر را می توان در طرح های پیشنهادی برنده ی وی در پروژه هایی چون "ساختمان هنرهای تجسمی " در دانشگاه آیوا و " مرکز هنر و فرهنگ شهر چینگدائو" در چین مشاهده نمود.
این دفتر، بر ساخت و ساز پایدار همزمان با پیشرفت و توسعه ی سایت پروژه ها تمرکز نموده است و از عناصری چون پشت بام سبز و دیوارهای دولایه در ساخت سازه ها استفاده می کنند و به طور همزمان، به حفظ و مرمت لنداسکیپ منحصر بفرد هر پروژه می پردازد.
همکاران معماری استیون هال، به هر پروژه همچون یک قطعه ی موسیقی می نگرند و ملاحظه و مهارت خاصشان در نورپردازی را می توان با نت نویسی یک قطعه ی موسیقی مقایسه نمود که از این طریق، استیون هال توانسته است میان رزونانس و ناهنجاری های یک فرم ساخته شده و محیط طبیعی اطراف آن، هماهنگی و ارتباط ایجاد نماید.