مسئله
در تحلیل آسمان خراش مدرن در اینجا به صورت سنتی یک دستور العمل زیباشناسانه خود را در جایگاه یک کلاه یا کفش متمرکز می کند. توپولوژی برج امکان یک اعوجاج مرکزی را نادیده گرفته است. این تحریف در قامت یک عنصر زیبا و همچنین یک برنامه ی سازمان یافته ی جایگزینی عمل می کند. با طراحی از میانه ی برج در اینجا فرصتی برای ساختمان تولید می شود، که به شکل بهتری با بافت خود با حفظ عناصر به صورت منظم در مرکز ترکیب شود. موقعیت بام و ورودی به وام از محیط اطراف خود برج شکل یافته است.
طراحی
طراحی این ساختمان یک اعوجاج مرکزی تولید کرده، و لایه هایی را با شبیه سازی جاذبه و با دربرگرفتن پوسته ی خارجی شکل می دهد. این پوسته بدین منظور طراحی شده، تا بخش بیشتری از یک حجم تور مانند که توده ی داخلی را پنهان کرده ، درک کند. اما در نور واقعی ناپدید شده، و اجازه می دهد، هیولای درونی ظاهر شود. تأثیر خوب و زشت پوسته ی داخلی و خارجی به معنای نگاه داشت تعمدی چشم خارج از کانون توجه است. فضای تهی داخلی به مثابه مسیر ایجاد دفتر به جای امنیت سنتی طبقه ی اول عمل کرده، و مرکز ساختمان را برای عموم آزاد می کند.
این پروژه در عقلانی کردن خود از طریق اجزا به جای فرم یکپارچه با تمرکز بر بخش های کلی پروژه که در ایده ی توانایی ساخت در سایز پنل ها و اشیا معمولی که در محدودیت انحنای فلز تطبیق یافته، به نظر می رسد. این عناصر طراحی در حالی که نه چندان جالب هستند، به منطق گروتسک وار دیجیتال موسسه ی سای آرک در اشیا مکانمند اضافه می شوند.
هدف
در نهایت این پروژه مشتاق به ساخته شدن به منزله ی مسیری در دومین گام طراحی دیجیتال می باشد. این پروژه توجه کمتری به نتیجه دارد، و بیشتر به بیان تولید دیجیتال می پردازد؛ و در قامت انقلاب ماشینی این امکان را فراهم می آورد، تا کارگر دهه ی 1920، 8 ساعت آزاد باشد. این پروژه ی دیجیتال به طراح زمان مازادی برای کار بر دیگرعناصر مانند بافت و توسعه ی طرح می دهد.پروژه به منزله ی بیانیه ای از سرعت و کیفیت که طراحی دیجیتال می تواند، تولید کند.و همچنین چگونگی تأثیر این انقلاب سرعت بر معماری در قامت فرصتی بزرگتر که پروژه خارج از شکل خالص خود می سازد، ظهور یافته است. مماری می تواند هم اکنون در طراحی در مراحل بعدی تأثیر بگذارد، و به شکل بالقوه از برخی از ارزش های مهندسی جلوگیری نماید؛ و به شکل امید بخشی محو شدن آهسته ی معماران در ساختمان را متوقف کند.