در این بازه میانِ بود و نبود، از آنجا که سیاستمدارها و سرمایه دارها می آیند و می روند اما هنرمندها هنرمند می مانند، من آی وی وی را دوست دارم. بدونِ سانسور و صریح و شفاف در جستجویِ دموکراسی و حقوقِ بشر، همواره در حالِ به چالش کشیدنِ درک و احساسِ ما از اصالت و ارزش.
گذشته از منطقه ۷۹۸-مجموعه ای از ساختمانهایِ صنعتیِ دهه ۱۹۵۰ با معماریِ باوهاسی- در شمالِ شرقیِ بیجینگ با آن تاریخچه جذابِ دلنشین که ناجاودانگی منطقه ای صنعتی را تبدیل کرده به کولاژ هنر و آهن، مجموعه ای از صدها گالری که اکنون رویِ هر سنگفرشش یک هنردوست نفس می کشد، در آن نزدیکی ها اگر گذرتان به دهکده هنری کائوچانگدی افتاد، در میانِ انبوه ساختمانهایِ آجری که همگی آفرینشِ آی وی وی هستند، پلاکِ ۲۵۸ فِیک را پیدا کنید.
دمِ در دوچرخه آی وی وی با سبدِ پرِ گل ایستاده، یا برایِ یار یک گل بردارید یا برایِ آی وی وی یک گل در سبد اضافه کنید. دویست و پنجاه و هشتِ فِیک اولین آفرینشِ آی وی وی است، مکانی که اکنون هوم آفیسِ اوست و درختها، رنگها، گربه ها، آجرها، گلدانها، مجسمه ها، صندلیها، پیچکها، کتابها، میزها و آرتیستهایی سیاه و سفید در گوشه گوشه اش آی وی وی گونه فضایی خلق کرده اند در ستایشِ سادگی. مرگِ مولف در موردِ آفرینشِ فضا بی معناست، فضا با مولفش معنا می گیرد، در سلولها ته نشین می شود و خاطره می سازد.
کلیدواژه: آی وی وی.