معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1331
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1140
اکسپو شانگهای 2010   - 33
نظریه معماری   - 953
معماری کانستراکتیویستی   - 33
طراحي داخلي   - 895
طراحی پارامتریک   - 29
سازه های شهری   - 859
هنر روسیه   - 28
تکنولوژی ساخت   - 840
بحران آب   - 28
مرزهای معماری   - 767
اکسپو میلان 2015   - 27
معماری حوزه عمومی   - 727
پداگوژی   - 25
المان شهری   - 693
پاویون های سرپنتین   - 24
نگاه نو به سكونت   - 682
باهاوس   - 22
نظریه شهری   - 681
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
کلان سازه   - 598
جشن نامه اتووود   - 21
معماری و سیاست   - 524
معماری مجازی   - 20
معماری پایدار   - 515
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
منتقدان معماری   - 482
فیلوکیتکت   - 20
معماری مدرن   - 452
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
معماری تندیس گون   - 448
پردیس ویترا   - 18
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 433
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 18
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 431
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
آرمان شهرگرایی   - 429
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
معماری منظر   - 423
مدرنیته؛ از نو   - 15
معماری شمایل گون   - 418
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
روح مکان   - 416
معماری ـ موسیقی   - 14
طراحی صنعتی   - 410
معماری بایومورفیک   - 14
باز زنده سازی   - 371
شهرهای در حرکت   - 12
توسعه پایدار   - 352
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 11
معماری یادمانی   - 334
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
تراشه های کانسپچوال   - 333
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
معماری سبز   - 305
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
معماریِ توسعه   - 300
درس گفتارهای اتووود   - 9
هنر مدرنیستی   - 278
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
اتووود کلاسیک   - 263
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 9
طراحی نئولیبرال   - 260
اقتصادِ فضا   - 9
آینده گرایی   - 252
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 251
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
معماری محلی   - 249
معماری تخت جمشید   - 7
معماری ارزان   - 243
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
معماری محدود   - 243
بی ینال ونیز   - 7
تغییرات اقلیمی   - 241
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
معماری تجربی   - 241
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 237
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 235
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 220
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری های تک   - 218
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری پست مدرن   - 211
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 205
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 187
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 187
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 161
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 160
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 147
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 144
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن روستایی   - 132
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 131
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
هنر گفت و گو   - 128
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
هنر انتزاعی   - 125
منبع شناسی اتووود   - 6
معماری ژاپن   - 111
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 6
گرافیک   - 111
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
معماری ایران   - 106
جهان علمیْ تخیلی   - 5
فضای منفی   - 102
معماری مصر   - 5
بلندمرتبه ها   - 101
فرهنگ نفت   - 5
طراحی مبلمان   - 97
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
معماری خوانی   - 4
اتووود ـ ایران معاصر   - 86
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
معماری مذهبی   - 86
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
اکسپو   - 75
بلوپرینت   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری فاشیستی   - 63
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
معماری هند   - 62
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری چین   - 61
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
ترسیمات معماری   - 58
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 3
گفت و گو با مرگ   - 50
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 2
ویرانه ها   - 48
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری و هنر انقلابی   - 44
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
جنبش متابولیسم   - 41
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
مدارس معماری   - 39
شهرسازی کوچک مقیاس   - 1
زاغه نشینی   - 39
ده پرسش از هشت معمار   - 1
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
معماری دیجیتال   - 34
شهرْخوانی با اتووود   - 1
معماری پراجکتیو   - 34
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
درگذشت زاها حدید   - 34

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
ریکاردو بوفیل   - 3
آراتا ایسوزاکی   - 16
زاها حدید   - 187
آرشیگرام   - 7
زیگموند فروید   - 10
آرکی زوم   - 4
ژان بودریار   - 3
آلبرت پوپ   - 4
ژان نوول   - 22
آلدو روسی   - 13
ژاک دریدا   - 13
آلوار آلتو   - 19
ژاک لوگوف   - 4
آلوارو سیزا   - 9
ژیل دلوز   - 25
آن تینگ   - 4
سائول باس   - 7
آنتونی گائودی   - 27
ساسکیا ساسن   - 9
آنتونی وایدلر   - 5
سالوادور دالی   - 2
آنتونیو نگری   - 3
سانا   - 5
آنیش کاپور   - 8
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آی وِی وِی   - 34
سدریک پرایس   - 3
اُ ام اِی   - 34
سو فوجیموتو   - 11
اتوره سوتساس   - 7
سوپراستودیو   - 9
ادریان لابوت هرناندز   - 5
سورِ فِهْن   - 6
ادوارد برتینسکی   - 1
شیگرو بان   - 33
ادوارد سعید   - 12
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سوجا   - 10
فدریکو بابینا   - 30
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک گهری   - 49
ادولف لوس   - 6
فرانک لوید رایت   - 43
ارو سارینن   - 28
فرای اوتو   - 9
اریک اوون موس   - 13
فردا کولاتان   - 2
اریک هابسبام   - 2
فردریک جیمسون   - 1
استن آلن   - 4
فرشید موسوی   - 3
استیون هال   - 30
فمیهیکو ماکی   - 4
اسلاوی ژیژک   - 17
فیلیپ جنسن   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گرگ لین   - 7
اسکار نیمایر   - 33
لئون کریر   - 2
اف او اِی   - 9
لبس وودز   - 23
ال لیسیتسکی   - 3
لوئیس باراگان   - 2
الیس راستورن   - 46
لوئیس مامفورد   - 1
اِم اِی دی   - 22
لودویگ میس ون دروهه   - 22
ام وی آر دی وی   - 49
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اماندا لِــوِت   - 3
لوسی رای   - 10
اویلر وو   - 9
لویی کان   - 37
ایلین گری   - 7
لوییس بورژوا   - 8
ایوان لئونیدوف   - 4
لُکُربُزیه   - 133
بئاتریس کُلُمینا   - 8
لیام یانگ   - 4
بال کریشنادوشی   - 4
مارتین هایدگر   - 27
باک مینستر فولر   - 11
مارسل بروئر   - 7
برنارد چومی   - 33
مارشال برمن   - 16
برنو زوی   - 7
مانفردو تافوری   - 16
بنیامین برتون   - 6
مانوئل کاستلز   - 2
بوگرتمن   - 1
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
بی یارکه اینگلس   - 68
مایکل سورکین   - 1
پائولو سولری   - 4
مایکل گریوز   - 6
پاتریک شوماخر   - 3
محمدرضا مقتدر   - 4
پال گلدبرگر   - 1
مخزن فکر شهر   - 1
پرویز تناولی   - 2
مـَــس استودیو   - 3
پری اندرسون   - 3
معماران مورفسس   - 16
پل ویریلیو   - 19
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر آیزنمن   - 57
موشه سفدی   - 12
پیتر برنس   - 2
میشل سر   - 3
پیتر زُمتُر   - 67
میشل فوکو   - 44
پیتر کوک   - 7
نائومی کلاین   - 4
پیر بوردیو   - 5
نورمن فاستر   - 35
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نیکلای مارکوف   - 1
تئودور آدورنو   - 3
هانا آرنت   - 6
تادو اندو   - 13
هانری لفور   - 23
تام مین   - 13
هانی رشید   - 5
تام ویسکامب   - 10
هرزوگ دی مورن   - 27
توماس پیکتی   - 5
هرنان دیاز آلنسو   - 18
توماس هیترویک   - 30
هنری ژیرو   - 3
تیتوس بورکهارت   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیموتی مورتُن   - 2
هنس هولین   - 4
تیو ایتو   - 23
هوشنگ سیحون   - 14
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هومی بابا   - 2
جان برجر   - 2
واسیلی کاندینسکی   - 1
جان هیداک   - 4
والتر بنیامین   - 26
جف منن   - 2
والتر گروپیوس   - 16
جفری کیپنس   - 3
ولادیمیر تاتلین   - 10
جورجو آگامبن   - 4
ولف پریکس   - 1
جوزپه ترانی   - 2
ونگ شو   - 8
جونیا ایشیگامی   - 3
ویتو آکنچی   - 12
جیمز استرلینگ   - 1
ویوین وست وود   - 6
جین جیکوبز   - 1
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز جنکس   - 6
کارلو اسکارپا   - 5
چارلز رنه مکینتاش   - 7
کازیو سجیما   - 2
چارلز کوریا   - 15
کالین روو   - 1
چاینا میه ویل   - 4
کامران دیبا   - 13
حسن فتحی   - 5
کامرون سینکلر   - 11
حسین امانت   - 3
کریستفر الکساندر   - 2
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
داریوش آشوری   - 1
کریم رشید   - 5
داریوش شایگان   - 8
کلر استرلینگ   - 2
دانیل لیبسکیند   - 22
کلود پَره   - 3
دنیس اسکات براون   - 10
کنت فرمپتن   - 14
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کنزو تانگه   - 9
دیوید رُی   - 2
کنستانتین ملنیکف   - 3
دیوید گیسن   - 2
کنگو کوما   - 47
دیوید هاروی   - 24
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رابرت نوزیک   - 2
کوین لینچ   - 7
رابرت ونتوری   - 22
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رُدولف شیندلر   - 7
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
رضا دانشمیر   - 5
کیشو کـُـروکاوا   - 6
رم کولهاس   - 95
یان گِل   - 8
رنزو پیانو   - 30
یو ان استودیو   - 32
ریچارد مِیر   - 8
یورگن هابرماس   - 13
ریموند آبراهام   - 1
یونا فریدمن   - 5
رینر بنهام   - 2
یوهانی پالاسما   - 12
رینهولد مارتین   - 5

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -752
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -340
صنعتی   -101
فرهنگی   -307
گالری   -84
پاویون   -254
هتل   -73
موزه   -247
ورزشی   -64
اداری ـ خدماتی   -228
بهداشتی   -37
مسکونی ـ تجاری   -156
حمل و نقل عمومی   -35
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -129
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
بلاکس – اُ . اِم . اِی – اِلن ون لون
اتووود سرویس خبر:   سميرا كرمي فر
1397/03/12
مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
تعداد بازدید : 605


پروژه : بلاکس

شرکت معماری : اُ . اِم . اِی

شریک مسئول : اِلن ون لون

مکان : کُپنهاگ - دانمارک

مساحت : 28000 متر مربع

سال ساخت : 2018

پروژه بلاکس، مرکز معماری دانمارک ( DAC ) ، شامل فضاهای نمایشگاهی، دفاتر و فضای کار مشترک ، کافه، کتابفروشی، رستوران، مرکز تناسب اندام و ورزش ، 22 آپارتمان و پارکینگ عمومی اتوماتیک زیرزمینی است و ترکیبی از کاربری هاست که این پروژه را تعریف می کنند و موفقیت نهایی آن در " کشف " مکان پروژه است. سایت کارخانه آبجوسازی قدیمی که به وسیله یکی از جاده های اصلی کپنهاگ شکافته و به دو بخش تقسیم شده ، به عنوان مکان ساخت و ساز ثبت نشده است تا وقتی که طرحی از DAC جدید به دست می آید. گسترش این جاده، و ارتباط های عمومی بین بالا و پایین، باعث شده  که بلاکس ناحیه مجلس را به بندرگاه متصل کند و فرهنگ را به آب ها هم کشانده است. فضا برای اتومبیل ها در واقع فضایی مردم است و فضایی است که فرد از آن عبور می کند تا به محل سکونت برسد. بندرگاه داخلی کپنهاگ پیشینه تاریخی و نظامی طولانی دارد. در این اراضی، دسته ای از ساختمان های آبجوسازی بوده است که در دهه 1960 سوزانده شده و با خاک یکسان شدند. از آن زمان به بعد، این بندر خانه ای برای قابل توجه ترین نمادهای معماری برجسته دانمارک شد و نمودی خطی از مدرنیسم دانمارکی را به تصویر کشید: خاطره انگیزی، سادگی و خوش معاشرتی. بلاکس یک انگیزش جدید اضافه کرده است : خلق یک مواجهه بین جلوخان آب و میدان کیکگارد و شهر. ظرفیت این میدان واقع در امتداد بندر توانسته است یک میدان عمومی حفاظت شده شهر را خلق کند که در مقابل ساختمان های زرد قدیمی قد علم کرده است . در مقابل بلوکهای شهری در کپنهاگ، این ساختمان زندگی شهر را به خود جذب کرده است. جاده های شهری گذرنده از این بنا به تعامل های پیش بینی نشده ای بین ساختمان و شهر منتهی می شوند و موزه های متفاوت، کتابخانه ها و مکان های تاریخی را به هم وصل می کند که در اطراف میدان اِسلاتزهُلمِن قرار دارند. یک پارک در امتداد این بندر است و آب را در سطح بالا و پایین دیوار گذرنده از ساختمان جاری کرده است. زمین بازی قدیمی در ساختمان جدید قرار داده شده است و به وسیله فضای عمومی پوشیده شده است که می تواند بعد از ظهرها به یک سینمای فضای باز تبدیل شود. فضای خارجی ساختمان به وسیله فرم های هندسی مشابهی در آرایش های متفاوت مشخص شده است. دفاتر هم در حلقه های مستطیلی شکل با نمای شیشه قرار دارند. بخش های طبقه همکف در قسمت های مجزایی قرار دارند و می توانند روزنه ای باشند که به عنوان ورودی عمومی تلقی می شوند و شهر را به عنوان مرکز این بنا نشان می دهند. حجم های آپارتمانی بخش بندی شده و بالکن ها هم روشنایی بام DAC را دارند. بافت های رنگی ساختمان می تواند توناژ آسمان بندر را برجسته تر نشان دهد و حتی انعکاس آن در آب هم عالی است. DAC خودش هسته پروژه بلاکس است و در مرکز قرار دارد و به وسیله اشیا احاطه شده است: خانه ها، دفاتر، پارکینگ. این بنا به صورت یک توالی از فضاهایی طراحی شده است که ساختمان از آن ها می گذرد و از همکف شروع شده و به سمت بالا به طرف کافه می رود و نمایی از کل شهر می دهد.

پایداری

چشم انداز پایداری وسیعی برای این پروژه مطرح شده است و نه تنها برحسب انرژی و کربن و منابع بلکه بر مبنای تاثیرات اقتصادی و اجتماعی است. ابزار ارزیابی  SPeARآروپ ابزاری برای تحلیل عملکرد پایداری پروژه و ثبت پیشرفت در مقابل ضابطه های جامع مربوط به مسائل محیط زیستی، اجتماعی و اقتصادی در زمینه های جغرافیایی و فرهنگی پهناور است. الزامات انرژی کمتر ساختمان های دانمارک از توافقنامه کپنهاگ 2009 شروع شد و مصرف انرژی عملیاتی در این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار کم شد. همخط کردن طرح ساختمان با این ضابطه های دخیل در بازبینی جرم و مفاهیم نمای ساختمان شامل راه هایی برای کاهش نشر دی اکسید کربن و کربن در طول ساخت و ساز و عملیات است و هدف یافتن راه حل هایی جدید برای تعدیل مصرف کربن است. ساختمان ، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را مد نظر دارد و از گروه های کم مصرف استفاده می کند و مصرف انرژی آن کمتر از 40 کیلووات در متر مکعب در سال است. راحتی و انعطاف پذیری کاربر عناصر بسیار مهمی برای دوام بلاکس هستند. این ساختمان از سر و صدای خیابان جدا است و ارتعاش پل بزرگراه هم بر آن تاثیری ندارد. نمای دفاتر کاملا براق است تا نمایی چشمگیر ایجاد شود و مصرف انرژی روشنایی نیز کم شود. وسایل روشنایی کم مصرف و لامپ های مخصوص کاربر در این پروسه استفاده می شوند و روشنایی و نما هم به طور خودکار از طریق کنترل روشنایی روز عمل می کنند. ساختمان بازیافت گرمای خیلی بالایی دارد که می تواند سیستم گرمایشی- سرمایشی بخش کپنهاگ را بر مبنای خنک سازی آب دریا استفاده کند و از گرمای تولید برق هم استفاده نماید. 

دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید پرنده - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


نما - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید خارجی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید داخلی- بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید داخلی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دید داخلی - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دیاگرام - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دیاگرام - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دیاگرام - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دیاگرام - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


دیاگرام - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


سایت پلان  - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


سایت پلان - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


ترسیمات نما - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


برش - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


برش - بلاکس - اُ . اِم . اِی 


برش - بلاکس - اُ . اِم . اِی 




حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

کمپ کالج چو چینگ های در هنگ کنک؛ اُ اِم ای و فهم سلسله مراتبی از اموزش
تصاویری نادر از طراحی داخلی دفتر مرکزی سی سی تی وی از اُ ام اِی
اُ ام ایِ و تالار میلشتین؛ پالمُوسست شهری
اُ اِم اِی، برنده ی رقابت، برای طراحی نمایشگاه پارک دِس
دفتر مرکزی برند جی استار از رم کولهاوس ؛ تشابهات زمانی و کیفی پوشاک و معماری
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group