امروزه به سختی میتوان در مراکز متراکم شهری، فضایی بکر برای زندهگی جست؛ چرا که فضایی باقی نمانده است. مارک آ. ریگلمن و جنی چاپمن، هنرمندانی هستند که در فضایی غیرمحتمل در شهر سان فرانسیسکو یک کابین چوبی روستایی نصب کردهاند. این کابین در جوار جدارهی یک ساختمان چهار طبقه، در تراز طبقهی سوم و معلق بر فراز یک رستوران نصب شده است.
چیدمان این کابین " سرنوشتِ آشکار (Manifest Destiny) " خوانده میشود که نگاهی انتقادی به مسائل "بیخانمانی" و "نابرابری" در آمریکای قرن 21 دارد. این عنوان آشکارا اشاره به نژادپرستی و امپریالیسم مطلق در اندیشهی حکمفرمایی مطلق سفیدپوستان در قاره آمریکا دارد. این کابین درکنار هتل دزآر (Hotel des Arts) سان فرانسیسکو قرار گرفته و به طور اتفاقی حول و حوش وقوع جنبش اشغال والاستریت ظهور یافته است. این هنرمندان نوشتهاند: " سرنوشت آشکار! دربارهی حکم الهی ما به عنوان جستجوگران مدرن است تا قطعه زمینهایی در مناطق بلامعارض بجوییم و جسورانه یک جبههی خانگی نو را در وُیدهای شهری سان فرانسیسکو بنا نهیم." در هر حال یافتن شیوههای نو برای گنجاندن مردم در شهرها قاعدهی خوبی است- حتی اگر کودکان ان را نپسندند. اگرچه کابینهای تک واحدی از این نوع راه حل نیستند، اما چنین چیدمانهایی به طور پسندیدهای تفکر و بحث این ایده را مطرح میکنند.
این کابین با 10 فوت ارتفاع، 6فوت عرض و 7 فوت عمق، از چوب احیا شدهی یک انباری صدساله در اوهیو ساخته شده است. سقف آن مجهز به پنل خورشیدی است که نور داخل کابین را در شب تأمین مینماید. این کابین توسط مهندس سازه، پاول اندرس، و بااستفاده از سگدست ال شکل و میلمهارهای بتن به ساختمان مجاور متصل شده است. این چیدمان تا اکتبر سال جاری برپا خواهد بود.