اینستالیشن "ش. ب. ش. م. ب. ش" در شش پرده، که در قامت شش جعبه خود را نشان می دهند، مراحل روزانه بازداشت و ربایشِ 81 روزه هنرمند معترض چینی آی وِی وِی را تصویر کرده اند. این شش جعبه هر کدام یکی از بخش های کار روزانه آی وِی وِی را تصویر می کند: 1- ش: شام 2- ب: بازجویی 3- ش: شست و شو 4- م: مناسک 5ـ ب: بی نظمی 6ـ ش: شَک.
هر جعبه یک دیافراگم کوچک دارد ـ درست به مانند دریچه های هر سلول زندان ـ که از درون ان بازدید کننده می تواند به دایورامایی از آی وی وی و مامورانی بنگرد که او را در زندان احاطه کرده اند، مجموعه تمام این چیدمان ها کنار هم شرحی است کامل از تمامی مراحلی که در طول روز بر آی وی وی می گذشته است.
انچه در قامت این اینستالیشن در بی ینال ونیز 2013 اجرا شده است، برای اولین بار در چارچوب یک نمایشگاه عمومی به موضوع بازداشت آی وی وی می پردازد و البته به خوبی تسلط کامل نگاه سراسربین ساخت قدرت در کنترل لحظه به لحظه کوشندگان ازادی بیان نه فقط در چین که در سراسر جهان را تجسم می کند، این تاکید بر سراسر بینی در زاویه نگاه مخاطب به درون جعبه ها نیز مستتر است، گویی مخاطب هم از چشم ساخت قدرت توتال به هنرمند نگاه می کند.
آی وی وی که خود به علت ممنوع الخروج بودن نتوانسته بود در مراسم افتتاحیه شرکت کند، مادرش را به نیابت به مراسم فرستاده بود.
فریبا شفیعی در مقاله آی وِی وِی؛ پاپ آرت و ماهیت زدایی شی دلالت گر از رهگذر جامعه ی مصرفی سعی کرده نگره آی وِی وِی به مفاهیم پس زمینه اثر هنری را نفسیر کند