19 آگوست، روز جهانی عکاسی است. برای پرداختن به موضوع طراحی در عکاسی، به سراغ یکی از شناختهشده ترین و به یادماندنی ترین نمونههای آن، یعنی عکسی گرفته شده توسط عکاس با استعداد آمریکایی، جولیوس شولمن Julius Shulman به سال 1960 از خانهی استال Stahl House واقع در هالیوود هیلز خواهیم رفت. شولمن، زادهشده در سال 1910، در ده سالگی به همراه خانوادهاش به لسآنجلس نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان دانشجوی دانشگاه برکلی، شروع به فروش عکس کرد. پس از بازگشت به لسآنجلس در سال 1936، به درخواست دوستش، توسط دوربین جیبی کودک وست Kodak Vest Pocket Camera خود، از خانهی جدیدی که به دست ریچارد نوترا Richard Nuetra طراحی شدهبود عکاسی کرد. هنگامی که نوترا عکسها را دید، به شولمن پیشنهاد کارهای بیشتر داد. پس از آن شولمن عکاسی از تقریبا از تمام طراحیهای نوترا و معماران دیگری را نیز بعهده داشت؛ معمارانی نظیر گرگوری این Gregory Ain، پییر کونیگ Pierre Koenig، جان لاتنر John Lautner، فرانک لوید رایت Frank Lloyd Wright و ردلف شیندلر Rudolph Schindler. شولمن به حدی خلاق، مصمم و فریبنده بود که یک بار مامور پلیسی را به صدور دستور توقف ماشینها در بلوار ویلشایر برای گرفتن عکسی مناسب و بدون مزاحمت از یک فروشگاه بزرگ متقاعد کرد. شولمن عکسهایی بسیار به یادماندنی و قابلتوجه از معماری مدرن به جا گذاشت که تصور عمومی از معماری این دوره را از تصویری سرد، بیگانه و پرخاشگر، به منظرهای فریبنده از ساختمانهایی صیقلخورده با طراحی ظریف، جا گرفته در آغوش طبیعت تبدیل کرد. عکاسی او لسآنجلس را نیز از لقب تحقیرانهی Tinsel Town به شهری فرهیخته، و غرق در مدرنیته و فرصتهای استثنایی تبدیل کرد؛ همانگونه که خانهی استال، طراحی شده توسط کونیگ را بعنوان عکس شمارهی 22 از مجموعهی مطالعهی خانهها به تصویر کشیده بود. منتقد معماری، پائول گلدبرگر Paul Goldberger، در سال 1989 در مجلهی نیویورک تایمز اینگونه توصیف میکند: "این یکی از عکسهایی میباشد که تمام شهر را یک نقطهی زمانی در خود خلاصه کردهاست... موضوع حقیقی آن، وعدهی زندگی در دورهای جدید و طلایی، فریبندگی دههی 1950 در یکی از فریبندهترین مکانهای آن دهه، یعنی کالیفورنیای جنوبی است."