پارازیت؛ فیلمی است تفکربرانگیز و غیرقابل پیش بینی؛ شاهکاری که موضوع اصلی اش نابرابری است. پارازیت حس فیلمی را القا می کند که کارگردانش، تلاش کرده، همه تجربیات دوران حرفه ای اش را به فیلم منتقل کند. پارازیت فیلمی است در مورد زشتی و وحشت بی رحم زندگی مدرن؛ وضعیتی که تحت شمول ان برخی از ادم ها می توانند در فضای باز و گشوده روزگار بگذرانند و برخی مجبورند به سایه ها بخزند.اتووود پیش از این در قالب دو متن "خانه در فیلم انگل؛ رویکرد طراحی خانه به روایت بونگ جون هو و لی هون جون" و "در زیرزمینِ سرمایه داری چه می گذرد یا آیا معماران کارگران عاطفی اند؟" به معماری و زیرساخت های معنایی متبلور در معماریِ فضاهایی که فیلم در ان می گذرد پرداخته است.