پیتر آیزنمن در سمپوزیوم معماری پس از لاس وگاس که در سال 2010 در دانشگاه ییل برگزار شد در تبیین تاثیر رابرت ونتوری و دنیس اسکات براون به گزاره ای از رم کولهاس در مورد کنش این دو اشاره می کند:"کتاب از لاس وگاس بیاموزیم اغازگر موج دوم مطالعات بر رابطه سرمایه داری و معماری است، جریانی که موج اول ان با میس ون دروهه اغاز شد." پیتر آیزنمن می کند:"اما کتاب های ونتوری و اسکات براون از این تعابیر [که رم کولهاس بدان ها اشاره می کند] عبور کرده است، ان ها رابطه ای میانبر میان منریسم و شهر معاصـــــر برقرار می کنند." پیتر آیزنمن که عمیقا باور دارد رابرت ونتوری و دنیس اسکات براون مبدع تغییرات رادیکال در گفتمان معماری اند و گشاینده جهانی نو از تفکر بر معماری، یاداور می شود هر ارتباط مفهومی موثری هم به گرامر نیاز دارد و هم به رتوریک و در اثار ونتوری و اسکات بروان؛ پیچیدگی و تضاد در معماری واضع گرامر است و از لاس وگاس بیاموزیم واضع رتوریک، او در ادامه یاداور می شود کتاب اخر ان ها؛ معماری به مثابه نشانه ها و سیستم ها: بیانیه ای برای معماری در زمانه منریستی، همچون گفت و گویی با نسل جوان به شمار می اید که به بیان چگونگی استفاده همزمان از گرامر و رتوریک در قالبی که ونتوری و براون ان را توسعه داده اند، نشسته است.
پیتر آیزنمن در سمپوزیوم معماری پس از لاس وگاس که در سال 2010 در دانشگاه ییل برگزار شد در تبیین تاثیر رابرت ونتوری و دنیس اسکات براون به گزاره ای از رم کولهاس در مورد کنش این دو اشاره می کند:"کتاب از لاس وگاس بیاموزیم اغازگر موج دوم مطالعات بر رابطه سرمایه داری و معماری است، جریانی که موج اول ان با میس ون دروهه اغاز شد." پیتر آیزنمن می کند:"اما کتاب های ونتوری و اسکات براون از این تعابیر [که رم کولهاس بدان ها اشاره می کند] عبور کرده است، ان ها رابطه ای میانبر میان منریسم و شهر معاصـــــر برقرار می کنند."