این پروژه یک فضای ستوندار موقت بدون سقف است، با
ستونهای تقریبا مجرد، حجیم و سرگشاده به سمت آسمان و بی واسطه به محیط اطراف .
پیوستگی عملکردی و بصری میدان سنگفرش شده ، حتی
همترازی جلوی کلیسای قرون وسطایی ، توسط ابعاد و سرشت شبکه باز منظم ، به چالش
کشیده شده است .
با استفاده از یک تمایز مبهم میان لندآرت و آپ
آرت ، سیستم یکنواخت 16 ستون، مناظر متعدد و گوناگونی از یک فضای عمومی محدود به
لحاظ تاریخی را فعال کرده است .
با 2 متر قطر و 6 متر ارتفاع ، هر ستون در واقع
یک فضای قابل سکنی است با یک ورودی منفرد که به یک جهت متفاوت اشاره دارد . اسارت
نامحسوس در ستونها ، توسط یک بافت برش خورده راست گوشه که میان شکل و زمینه در
نوسان است ، رقیق شده است .
لرزش خاموش سایه ها و نورهای چشمک زن ، همراه با
بی تفاوتی شبکه ، توسط موتیف های ظریفی دگرگون شده که توسط یک هنرمند سوئیسی به
نام فلیس وارینی طراحی شده است و فقط از نقاط کانونی قابل دیدن هستند .
این طرحهای سفید دو بعدی ، مستقیما روی صفحات
فولادی گالوانیزه کشیده شده اند ، مانند ارواح شناور ، در عین پیچیدگیشان ، فرمهای
رها و آزادی هستند در آکسهای مرکزی صحن کلیسا .
ستبر و تنومند و در عین حال نازک و شکننده .
شخصیت صنعتی سطوح ، توسط طراحی دستی مغشوش شده است . بدین ترتیب به نظر می آید که تمایز
میان سازه ای و تزئینی بودن ، کمرنگ شده است . حداقل به عنوان یک مسئله ی معنایی،
هر سازه ی عمودی یک ستون باربر می شود و هر ستون حجیم باربر یک سازه عمودی زینتی