معماران معاصر ایران, اتووود - بزرگترین سایت معماری
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1344
بحران آب   - 28
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1184
هنر روسیه   - 28
نظریه معماری   - 978
اکسپو میلان 2015   - 27
طراحي داخلي   - 909
پاویون های سرپنتین   - 24
سازه های شهری   - 868
باهاوس   - 24
تکنولوژی ساخت   - 845
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
مرزهای معماری   - 779
فیلوکیتکت   - 22
معماری حوزه عمومی   - 754
جشن نامه اتووود   - 21
المان شهری   - 701
معماری مجازی   - 20
نظریه شهری   - 697
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
نگاه نو به سكونت   - 687
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
کلان سازه   - 601
مدرنیته؛ از نو   - 18
معماری و سیاست   - 550
پردیس ویترا   - 18
معماری پایدار   - 517
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 18
منتقدان معماری   - 486
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
معماری مدرن   - 484
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
معماری تندیس گون   - 452
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 444
معماری ـ موسیقی   - 15
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 441
معماری بایومورفیک   - 14
آرمان شهرگرایی   - 436
شهرهای در حرکت   - 14
روح مکان   - 433
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
معماری منظر   - 427
اقتصادِ فضا   - 11
معماری شمایل گون   - 422
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 11
طراحی صنعتی   - 421
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
باز زنده سازی   - 380
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
توسعه پایدار   - 352
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
معماری یادمانی   - 336
درس گفتارهای اتووود   - 9
تراشه های کانسپچوال   - 333
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
معماری سبز   - 306
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 8
معماریِ توسعه   - 304
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
هنر مدرنیستی   - 298
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
طراحی نئولیبرال   - 271
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
آینده گرایی   - 271
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
اتووود کلاسیک   - 263
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
بدنه سازی شهری   - 254
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 250
معماری تخت جمشید   - 7
معماری ارزان   - 246
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
معماری محدود   - 243
بی ینال ونیز   - 7
معماری تجربی   - 243
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
تغییرات اقلیمی   - 241
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 239
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 239
طراحی و پناهجویان   - 7
معماری پست مدرن   - 231
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 220
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 218
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 205
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن حومه شهری   - 189
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
مسکن عمومی   - 187
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری انتقادی   - 177
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 164
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
زنان و معماری   - 157
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 155
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ـ سینما   - 147
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
مسکن روستایی   - 133
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
هنر انتزاعی   - 132
منبع شناسی اتووود   - 6
هنر گفت و گو   - 130
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
گرافیک   - 117
جهان علمیْ تخیلی   - 5
معماری ژاپن   - 113
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
طراحی مبلمان   - 111
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 5
فضای منفی   - 107
معماری مصر   - 5
معماری ایران   - 107
فرهنگ نفت   - 5
بلندمرتبه ها   - 102
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
اتووود ـ ایران معاصر   - 88
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماری مذهبی   - 86
معماری خوانی   - 4
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
اکسپو   - 75
بلوپرینت   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
اتووودْ آبزرور   - 4
معماری فاشیستی   - 68
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 4
معماری هند   - 65
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
ترسیمات معماری   - 65
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
معماری چین   - 61
مینته د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 3
گفت و گو با مرگ   - 51
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
ویرانه ها   - 50
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
معماری و هنر انقلابی   - 46
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
جنبش متابولیسم   - 41
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
مدارس معماری   - 40
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
زاغه نشینی   - 40
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
معماری پراجکتیو   - 37
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری دیجیتال   - 36
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
پداگوژی   - 35
شهرهای پیشاصنعتی   - 1
معماری کانستراکتیویستی   - 34
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
شهرسازی کوچک مقیاس   - 1
درگذشت زاها حدید   - 34
ده پرسش از هشت معمار   - 1
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
اکسپو شانگهای 2010   - 33
شهرْخوانی با اتووود   - 1
طراحی پارامتریک   - 29

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
زاها حدید   - 187
آراتا ایسوزاکی   - 16
زیگموند فروید   - 10
آرشیگرام   - 7
ژان بودریار   - 3
آرکی زوم   - 4
ژان نوول   - 22
آلبرت پوپ   - 4
ژاک دریدا   - 16
آلدو روسی   - 13
ژاک لوگوف   - 4
آلوار آلتو   - 19
ژیل دلوز   - 27
آلوارو سیزا   - 9
سائول باس   - 7
آن تینگ   - 4
ساسکیا ساسن   - 9
آنتونی گائودی   - 27
سالوادور دالی   - 2
آنتونی وایدلر   - 5
سانا   - 5
آنتونیو نگری   - 5
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آنیش کاپور   - 8
سدریک پرایس   - 3
آی وِی وِی   - 34
سو فوجیموتو   - 11
اُ ام اِی   - 34
سوپراستودیو   - 9
اتوره سوتساس   - 7
سورِ فِهْن   - 6
ادریان لابوت هرناندز   - 5
سوزان سانتاگ   - 2
ادوارد برتینسکی   - 1
شاشونا زوبوف   - 2
ادوارد سعید   - 13
شیگرو بان   - 33
ادوارد سوجا   - 10
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فدریکو بابینا   - 30
ادولف لوس   - 7
فرانک گهری   - 49
ارو سارینن   - 28
فرانک لوید رایت   - 45
اریک اوون موس   - 13
فرای اوتو   - 9
اریک هابسبام   - 2
فردا کولاتان   - 2
استن آلن   - 4
فردریک جیمسون   - 2
استیون هال   - 30
فرشید موسوی   - 3
اسلاوی ژیژک   - 17
فمیهیکو ماکی   - 4
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
فیلیپ جنسن   - 5
اسوتلانا بویم   - 4
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسکار نیمایر   - 33
گرگ لین   - 7
اف او اِی   - 9
لئون کریر   - 2
ال لیسیتسکی   - 3
لبس وودز   - 23
الیس راستورن   - 50
لوئیس باراگان   - 2
اِم اِی دی   - 22
لوئیس مامفورد   - 1
ام وی آر دی وی   - 49
لودویگ میس ون دروهه   - 23
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اویلر وو   - 9
لوسی رای   - 15
ایلین گری   - 7
لویی کان   - 37
ایوان لئونیدوف   - 4
لوییس بورژوا   - 8
بئاتریس کُلُمینا   - 9
لُکُربُزیه   - 134
بال کریشنادوشی   - 4
لیام یانگ   - 4
باک مینستر فولر   - 11
مارتین هایدگر   - 27
برنارد چومی   - 33
مارسل بروئر   - 7
برنو زوی   - 7
مارشال برمن   - 16
بنیامین برتون   - 6
مانفردو تافوری   - 16
بوگرتمن   - 1
مانوئل کاستلز   - 2
بی یارکه اینگلس   - 68
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پائولو سولری   - 4
مایکل سورکین   - 1
پاتریک شوماخر   - 3
مایکل گریوز   - 6
پال گلدبرگر   - 1
محمدرضا مقتدر   - 4
پرویز تناولی   - 2
مخزن فکر شهر   - 1
پری اندرسون   - 3
مـَــس استودیو   - 3
پل ویریلیو   - 21
معماران مورفسس   - 16
پیتر آیزنمن   - 57
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر برنس   - 2
موشه سفدی   - 12
پیتر زُمتُر   - 67
میشل سر   - 3
پیتر کوک   - 7
میشل فوکو   - 44
پیر بوردیو   - 5
نائومی کلاین   - 4
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نورمن فاستر   - 35
تئودور آدورنو   - 3
نیکلای مارکوف   - 1
تادو اندو   - 13
هانا آرنت   - 7
تام مین   - 13
هانری لفور   - 23
تام ویسکامب   - 10
هانی رشید   - 5
توماس پیکتی   - 5
هرزوگ دی مورن   - 27
توماس هیترویک   - 30
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیتوس بورکهارت   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیموتی مورتُن   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیو ایتو   - 23
هنس هولین   - 5
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان برجر   - 2
هومی بابا   - 2
جان هیداک   - 4
واسیلی کاندینسکی   - 1
جف منن   - 2
والتر بنیامین   - 27
جفری کیپنس   - 3
والتر گروپیوس   - 16
جورجو آگامبن   - 5
ورنر پنتون   - 3
جوزپه ترانی   - 2
ولادیمیر تاتلین   - 10
جونیا ایشیگامی   - 3
ولف پریکس   - 1
جیمز استرلینگ   - 1
ونگ شو   - 8
جین جیکوبز   - 1
ویتو آکنچی   - 12
چارلز جنکس   - 7
ویوین وست وود   - 6
چارلز رنه مکینتاش   - 7
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز کوریا   - 15
کارلو اسکارپا   - 5
چاینا میه ویل   - 4
کازیو سجیما   - 2
حسن فتحی   - 5
کالین روو   - 1
حسین امانت   - 3
کامران دیبا   - 13
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کامرون سینکلر   - 11
داریوش آشوری   - 1
کریستفر الکساندر   - 2
داریوش شایگان   - 8
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دانیل لیبسکیند   - 22
کریم رشید   - 5
دنیس اسکات براون   - 10
کلر استرلینگ   - 2
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کلود پَره   - 3
دیوید رُی   - 2
کنت فرمپتن   - 14
دیوید گیسن   - 2
کنزو تانگه   - 9
دیوید هاروی   - 25
کنستانتین ملنیکف   - 3
رابرت نوزیک   - 2
کنگو کوما   - 47
رابرت ونتوری   - 28
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رُدولف شیندلر   - 7
کوین لینچ   - 7
رضا دانشمیر   - 5
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رم کولهاس   - 96
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
رنزو پیانو   - 30
کیشو کـُـروکاوا   - 6
ریچارد مِیر   - 8
یان گِل   - 9
ریموند آبراهام   - 1
یو ان استودیو   - 32
رینر بنهام   - 2
یورگن هابرماس   - 13
رینهولد مارتین   - 5
یونا فریدمن   - 5
ریکاردو بوفیل   - 3
یوهانی پالاسما   - 12

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -754
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -345
صنعتی   -101
فرهنگی   -318
گالری   -84
پاویون   -254
هتل   -73
موزه   -247
ورزشی   -65
اداری ـ خدماتی   -228
بهداشتی   -37
مسکونی ـ تجاری   -157
حمل و نقل عمومی   -35
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -129
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
کار اغلب فراموش شدهء دنیس اسکات براون
اتووود سرویس خبر:   سروش خانی
1397/03/31
مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
تعداد بازدید : 688

اِلا کامبرگ؛ دانشجوی مطالعات شهری و تاریخ هنر و معماریِ دانشگاه براون در متن پیش رو به آثار کمتر شناخته شدهء دنیس اسکات بروان می پردازد.

امری مقاومت ناپذیر دربارهء رمانس معمارانهء رابرت ونتوری و دنیس اسکات براون وجود دارد. آنها زمانی که هر دو اساتید جوانی در دانشگاه پنسیلوانیا بودند، یکدیگر را ملاقات کردند؛ اسکات براون، سیمنارهایی را در زمینهء برنامه ریزی شهری برگزار و ونتوری در زمینهء تئوری معماری سخنرانی می کرد. بر اساس آنچه در این داستان رخ داد؛ اسکات براون در اولین جلسه هیئت علمی خود پس از ارائه یک نظر مخالف، اظهار داشت که بنای استادانهء  کتابخانهء فرانک فورنس با سبک گوتیک ونیزی، نباید بدلیل ساختن یک پلازا نابود شود. ونتوری پس از جلسه به اسکات بروان نزدیک شد و حمایت خود را از او اعلام  داشت. همانطور که پل گلدبرگر به سال 1971 در ارتباط با این زوج نوشت، "همچنانکه نقطه نظرات زیبایی شناختی شان نزدیک تر و نزدیک تر می شد، احساسات آنها نیز نسبت به یکدیگر بیشتر می شد." عشاقان معماری نمی توانند کمک کنند؛ لیکن عشاق-معمار  را دوست دارند.

همانطور که این نسخه از تاریخ همکاری ونتوری و اسکات براون ممکن است مجاب کننده باشد، اتحاد ابدی این زوج؛ کار شخصی اسکات بروان را اغلب در محاقی از گرد و غبار قرار می دهد. به دفعات، کار اسکات براون در همکاری با ونتوری، به تنهایی به مثابه دستاورد ونتوری، به رسمیت شناخته شده است. به یاد ماندنی ترین رخداد ، هنگامی بود  که ونتوری جایزۀ پریتزکر را به سال 1991 بدست آورد، ژوری؛ به پروژه های متعددی که با همکاری اسکات براون به مثابه کارهای بنیادین در خلق آثار ونتوری،  تکمیل شدند (مانند شاخه سینسبوری گالری ملی، لندن)، اشاره کرد. حتی پس از آنکه گروهی از زنان فارغ التحصیل مدرسه طراحی دانشگاه هاروارد، دادخواستی تهیه و بیش از 20،000 امضاء را به امید به جای آوردن جایزه اسکات براون درعطف به ماسبق جمع آوری کردند، او هنوز شناخته نشده بود.

لیکن دستاوردهای اسکات براون -و همچنین باید اشاره کرد که کار او به موازات  ونتوری تکمیل شده است-  سزاوار لحظه ای در مرکز توجه هستند. معماری پوشا، برنامه ریزی شهری، طراحی مبلمان و تئوری، کار اسکات بروان به هیچ وجه همگن نیست. در حقیقت، پس زمینهء متنوع فعالیت های اسکات براون بدین معنی است که کار او در توانایی آن جهت تطبیق طراحی با نگرانی های اجتماعی، ایجاد میانه ای بین زیبایی شناسی ناب و اکتیویسم ناب، پرورش می یابد. در اینجا نگاهی به برخی از کارهای کمتر شناخته شدهء او می اندازیم:

حفاظت و نگهداری تاریخی در آپالاشیا

پروژه های پربارتر اسکات براون، در تقابل با تمرکز معمارانه ونتوری، در زمینهء برنامه ریزی شهری بوده است. اسکات براون در جیم تورپ، یک شهر معدنی کوچک در پنسیلوانیا، جهت احیاء خیابان اصلی دوران ویکتوریایی  تلاش کرد، او از طریق مجموعه های قوی ای از تجزیه و تحلیل های جمعیت شناختی و اقتصادی، طرح هایی ارائه داد تا شهر کوهستانی  آپالاشی را از طریق  گردشگری دوباره احیاء سازد. تشویق به حفاظت و نگهداری معمارانه سیال  و معرفی نشانه ها و نام تجاری سازگار؛ کار اسکات براون در دوران جدید  برای مقصد در حال حاضر-محبوب  آغاز شد.

 

برگزاری جشن بومی در فیلادلفیا

طی اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد در دانشگاه ییل، ونتوری و اسکات براون به چندین استودیو آموزش هایی  دادند که معماری بومی آمریکایی را از کنار جاده تا خانه ردیفی به ارمغان آورد. به سال 1968، همان سال، این زوج  به استودیوی معروف  خود؛"یادگیری از لاس وگاس" نیز آموزش هایی دادند. اسکات براون یک پروژه حفاظت و نگهداری تاریخی در فیلادلفیا را بر عهده گرفت که به دنبال اصل مشابهی بود: احترام به امر عادی و روزمره.

اسکات براون در مخالفت با یک بزرگراه سرتاسری شهری، پیشنهادی ی که از مسیر فیلادلفیای جنوبی اجرا می شد، با سازمان دهندگان اجتماع محلی جهت حفاظت و نگهداری منطقه همکاری کرد. جامعه ای که توامان واجد غنای معمارانه و مرکز زندگی آفریقایی آمریکایی بود. اسکات براون طی دیداری با مقامات شهر در ماه سپتامبر، تصاویری از محله را در یک پس زمینهء سفید ارائه داد، مانند آنکه یک نمایشگاه را برگزار می نماید. با انجام این کار، ارزش خانه های ردیفی آجری سه طبقه ، فروشگاه های بزرگ و مدارس در امتداد خیابان جنوبی فیلادلفیا را نشان داد.  این نوار در نهایت حفظ شد و همچنان یک منطقهء پر جنب و جوش از شهر است.

 

هنرهای تزئینی در کنول

اواخر دهه هفتاد؛ ونتوری و اسکات براون طراحی مبلمان برای کنول را آغاز کرده بودند. مجموعه ای از صندلی های طراحی شده توسط این زوج،  شکل صندلی چیپیدل سنتی را در یک نیم رخ دو بعدی، پوشانده شده از الگوهای مختلف مدرن، تفسیر می نمود. در بیشتر موارد، ونتوری صندلی هایی را از دوران مختلف مورد مطالعه قرار می دهد –آرت نُوا، آرت دکو، ملکه آن و غیره – و اسکات براون الگوهایی را برای کاربردی ساختن شکل ها ایجاد می کند. ونتوری و اسکات براون کار خود را در کارگاه پارچه فیلادلفیا انجام می دادند و طراحی خود  را "مادربزرگ" نامیدند که دارای الگوی گلدار و شبیه  به آن، با نشانه های درهم و برهم بود. با نمونه های چاپی  بر روی پنبه و ساتین. اسکات براون همچنین با طراحی سیاه و سفید انتزاعی بازی می کرد. بر طبق نظر اسکات براون، با گذشت زمان، این الگو مورد استقبال قرار گرفت " بیشتر در قالب حباب های سیاه و سفید بر روی جلد نوت بوک های ترکیبی که کودکان آمریکایی در مدرسه استفاده می کنند." با کاربرد الگوی "همه جا موجود" در فرهنگ بصری آمریکایی برای صندلی ها، آنها توسط تولید کنندگانی با کیفیت بالا همچون کنول و بعد ها سوئد پاول فروخته شدند. بدین ترتیب؛ اسکات بروان تمایز میان هنر "متعالی" و "مبتذل" را محو ساخت.

دنیس اسکات بروان . عکس از  لین گیلبرت