مسابقه دانشجویی اتووود
ثبت نام عضو جدید ایمیل آدرس: رمز عبور : رمز عبور را فراموش کردم

به جامعترین سامانه ارتباطی و اطلاع رسانی معماران معاصر ایران خوش آمدید خانه |  ثبت نام |  تماس با ما |  درباره ما |  قوانین سایت |  راهنما |  تبلیغات




موضوعـات مــعـماری
منظر شهری   - 1356
فیلوکیتکت   - 24
معماری و دیگر حوزه های فکر   - 1222
معماری؛ خیر مشترک و امید اجتماعی   - 22
نظریه معماری   - 1001
جشن نامه اتووود   - 21
طراحي داخلي   - 920
اقتصادِ فضا   - 21
سازه های شهری   - 877
معماری پس از یازدهم سپتامبر   - 20
تکنولوژی ساخت   - 850
معماری مجازی   - 20
مرزهای معماری   - 792
زنانِ معمارِ ایرانی و سقف شیشه ای در نوزده روایت   - 20
معماری حوزه عمومی   - 769
زاها حدید از نگاه معماران ایرانی   - 20
المان شهری   - 709
پردیس ویترا   - 18
نظریه شهری   - 706
20 بنا که هرگز ساخته نشد   - 17
نگاه نو به سكونت   - 699
کارگاهْ مسابقه قوام الدین شیرازی   - 16
کلان سازه   - 607
مسابقه مرکز اجتماعی شهر صدرا   - 15
معماری و سیاست   - 570
معماری ـ موسیقی   - 15
معماری پایدار   - 523
معماری بایومورفیک   - 14
معماری مدرن   - 512
شهرهای در حرکت   - 14
منتقدان معماری   - 494
رابرت ونتوری در بیست و پنج روایت   - 14
معماری تندیس گون   - 454
ویلا ساوا ـ لوکوربوزیه   - 12
برنامه ریزی شهری و منطقه ایی   - 452
ده کتاب که هر معمار باید بخواند   - 11
آرمان شهرگرایی   - 448
معماری و فاجعه   - 11
نوسازی و بهسازی بافت های شهری   - 445
کنگو کوما ـ استادیوم ملی توکیو   - 10
روح مکان   - 441
کلیسای رونشان ـ لوکوربوزیه   - 10
طراحی صنعتی   - 438
درس گفتارهای اتووود   - 9
معماری منظر   - 434
بی ینال ونیز   - 9
معماری شمایل گون   - 423
جهان علمیْ تخیلی   - 9
باز زنده سازی   - 382
لیوینگ آرکیتکچر   - 9
توسعه پایدار   - 356
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه دوم   - 9
معماری یادمانی   - 339
معماری فضای داخلی   - 9
تراشه های کانسپچوال   - 333
مسابقه دانشجویی اتووود ـ دوردوم. مسابقه اول   - 8
هنر مدرنیستی   - 317
معماری کوچک مقیاس   - 8
معماریِ توسعه   - 314
فیلم پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو   - 8
معماری سبز   - 309
گونتا اشتلزل به روایت آلیس راستورن   - 7
آینده گرایی   - 295
مینت د سیلوا به روایت آلیس راستورن   - 7
طراحی نئولیبرال   - 280
طراحی و ضایعات به روای آلیس راستورن   - 7
اتووود کلاسیک   - 267
شارلوت پریاند به روایت آلیس راستورن   - 7
بدنه سازی شهری   - 255
اتوره سوتساس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محلی   - 254
باوهاوس به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری ارزان   - 248
لوسی رای به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری محدود   - 248
مارسل بروئر به روایت آلیس راستورن   - 7
تغییرات اقلیمی   - 247
چارلز رنه مکینتاش به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری تجربی   - 246
باکمینستر فولر به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری پست مدرن   - 244
طراحی در بازی و تاج و تخت به روایت آلیس راستورن   - 7
محوطه سازی   - 242
سائول باس به روایت آلیس راستورن   - 7
کتابخانه ی اتووود   - 239
میس ون در روهه به روایت آلیس راستورن   - 7
بنای محدود   - 224
معماری و عکاسی به روایت آلیس راستورن   - 7
معماری های تک   - 218
طراحی روی بام به روایت آلیس راستورن   - 7
گرمایش زمین   - 209
معماری تخت جمشید   - 7
مسکن حومه شهری   - 191
هشت کوتاه نوشته در مورد پوپولیسم   - 7
مسکن عمومی   - 188
ده پروژه کمتر شناخته شده لوکوربوزیه متقدم   - 7
معماری انتقادی   - 182
طراحی و پناهجویان   - 7
زنان و معماری   - 170
ردلف شیندلر به روایت الیس راستورن   - 7
پروژه های دانشجویی از سراسر جهان   - 164
آلوار و آینو آلتو به روایت آلیس راستورن   - 7
عکاسی   - 158
پاویون ایران ـ بی ینال ونیز 2016   - 7
معماری ـ سینما   - 152
رقابت مجتمع چندعملکردی شهید کاظمی قم   - 7
هنر انتزاعی   - 142
صد و بیست و یک تعریف معماری   - 6
مسکن روستایی   - 133
آیلین گری به روایت آلیس راستورن   - 6
هنر گفت و گو   - 132
معماری و فضای زیرساخت های نرم   - 6
گرافیک   - 121
منبع شناسی اتووود   - 6
فضای منفی   - 121
معماری و روانشناسی   - 6
طراحی مبلمان   - 120
ورنر پنتون به روایت آلیس رستورن   - 6
معماری ژاپن   - 120
تناقض هاوپیچیدگی ها:تئوریهای پیچیدگیِ ونتوری وجیکوبز   - 5
معماری ایران   - 109
معماری مصر   - 5
بلندمرتبه ها   - 104
فرهنگ نفت   - 5
اتووود ـ ایران معاصر   - 88
پنج پروژه لوکوربوزیه متاخر که هیچگاه ساخته نشدند   - 5
معماری مذهبی   - 86
چهار یادداشت برای علی اکبر صارمی   - 4
معماران و چالش انتخاب معماری   - 86
معماری خوانی   - 4
اکسپو   - 76
اتومبیل در چهار روایت کوتاه از بری ریچاردز   - 4
معماری فاشیستی   - 73
بلوپرینت   - 4
ترسیمات معماری   - 71
اتووودْ آبزرور   - 4
پالپ نیوز ِ اتووود   - 68
فرایند خلاقیت چهار پیشگام معماری مدرن   - 4
معماری هند   - 66
همه ما سایبورگ هستیم   - 4
معماری چین   - 62
طراحی در وضعیت پندمیک به روایت آلیس راستورن   - 4
گفت و گو با مرگ   - 55
اختلال های تشخیصی معماران مدرن   - 4
ویرانه ها   - 52
رقابت آسمانخراش ایوُلو 2016   - 3
مدارس معماری   - 47
رادایکالیسم ایتالیایی در سیزده روایت   - 3
معماری و هنر انقلابی   - 47
آینده کجاست؟ روایتی از رولینگ استون   - 3
زاغه نشینی   - 43
شهرسازی کوچک مقیاس   - 3
جنبش متابولیسم   - 41
لویی کان به روایت آلیس راستورن   - 2
پداگوژی   - 38
رابرت نوزیک، یوتوپیا و دولت حداقلی   - 2
معماری دیجیتال   - 38
اسمیتسن‌ ـ رابین هود گاردنز   - 2
معماری پراجکتیو   - 37
معماری جنگلی   - 2
معماری کانستراکتیویستی   - 35
معماری و هوش مصنوعی   - 2
باهاوس   - 35
معماری و گیم   - 2
معماری اوایل قرن بیستم روسیه   - 34
فیس بوک، گوگل و عصر تاریک سرمایه داری نظارتی   - 2
درگذشت زاها حدید   - 34
معماری بیابانی   - 2
معمارْستاره ها به روايت اتووود   - 33
معماری و ادبیات   - 1
اکسپو شانگهای 2010   - 33
معماری و نقاشی   - 1
مدرنیته؛ از نو   - 33
شهرهای پیشاصنعتی   - 1
طراحی پارامتریک   - 29
فیلمْگفتارهای معماری و پداگوژی معماری   - 1
هنر روسیه   - 28
تابْ آوری دفاتر نوپای معماری   - 1
بحران آب   - 28
چهل نکته در باب هایدگرْخوانی   - 1
اکسپو میلان 2015   - 27
شهرْخوانی با اتووود   - 1
پاویون های سرپنتین   - 24
ده پرسش از هشت معمار   - 1

طــراحــــــــــــــان
آر ای ایکس   - 3
ژان بودریار   - 3
آراتا ایسوزاکی   - 16
ژان نوول   - 22
آرشیگرام   - 7
ژاک دریدا   - 16
آرکی زوم   - 4
ژاک لوگوف   - 4
آلبرت پوپ   - 4
ژیل دلوز   - 28
آلدو روسی   - 13
سائول باس   - 7
آلوار آلتو   - 19
ساسکیا ساسن   - 9
آلوارو سیزا   - 9
سالوادور دالی   - 2
آن تینگ   - 4
سانا   - 5
آنتونی گائودی   - 27
سانتیاگو کالاتراوا   - 13
آنتونی وایدلر   - 5
سدریک پرایس   - 3
آنتونیو نگری   - 5
سو فوجیموتو   - 11
آنیش کاپور   - 8
سوپراستودیو   - 9
آی وِی وِی   - 34
سورِ فِهْن   - 6
اُ ام اِی   - 35
سوزان سانتاگ   - 3
اتوره سوتساس   - 7
شاشونا زوبوف   - 2
ادریان لابوت هرناندز   - 5
شیگرو بان   - 33
ادوارد برتینسکی   - 1
عبدالعزیز فرمانفرمایان   - 4
ادوارد سعید   - 13
فدریکو بابینا   - 30
ادوارد سوجا   - 10
فرانک گهری   - 49
ادواردو سوتو دی مُرِ   - 18
فرانک لوید رایت   - 45
ادولف لوس   - 8
فرای اوتو   - 9
ارو سارینن   - 28
فردا کولاتان   - 2
اریک اوون موس   - 13
فردریک جیمسون   - 2
اریک هابسبام   - 2
فرشید موسوی   - 3
استن آلن   - 4
فمیهیکو ماکی   - 4
استیون هال   - 30
فیلیپ جنسن   - 5
اسلاوی ژیژک   - 17
گایاتری چاکراوارتی اسپیواک   - 5
اسوالد متیوز اونگرز   - 5
گرگ لین   - 7
اسوتلانا بویم   - 4
گونتا اشتلزل   - 1
اسکار نیمایر   - 33
لئون کریر   - 2
اف او اِی   - 9
لبس وودز   - 23
ال لیسیتسکی   - 3
لوئیس باراگان   - 2
الیس راستورن   - 64
لوئیس مامفورد   - 1
اِم اِی دی   - 22
لودویگ لئو   - 3
ام وی آر دی وی   - 51
لودویگ میس ون دروهه   - 23
اماندا لِــوِت   - 4
لودویگ هیلبرزیمر   - 3
اویلر وو   - 9
لودویگ هیلبرزیمر   - 1
ایلین گری   - 7
لوسی رای   - 15
ایوان لئونیدوف   - 4
لویی کان   - 37
بئاتریس کُلُمینا   - 9
لوییس بورژوا   - 8
بال کریشنادوشی   - 4
لُکُربُزیه   - 138
باک مینستر فولر   - 11
لیام یانگ   - 4
برنارد چومی   - 33
مارتین هایدگر   - 27
برنو زوی   - 7
مارسل بروئر   - 7
بنیامین برتون   - 6
مارشال برمن   - 16
بوگرتمن   - 1
مانفردو تافوری   - 16
بی یارکه اینگلس   - 68
مانوئل کاستلز   - 2
پائولو سولری   - 4
ماکسیمیلیانو فوکسِس   - 10
پاتریک شوماخر   - 3
مایکل سورکین   - 3
پال گلدبرگر   - 1
مایکل گریوز   - 6
پرویز تناولی   - 2
محمدرضا مقتدر   - 4
پری اندرسون   - 3
مخزن فکر شهر   - 1
پل ویریلیو   - 21
مـَــس استودیو   - 3
پیتر آیزنمن   - 57
معماران مورفسس   - 16
پیتر برنس   - 3
موریس مرلوپنتی   - 2
پیتر زُمتُر   - 67
موشه سفدی   - 12
پیتر کوک   - 7
میشل سر   - 3
پیر بوردیو   - 5
میشل فوکو   - 44
پییر ویتوریو آئورلی   - 4
نائومی کلاین   - 4
تئودور آدورنو   - 3
نورمن فاستر   - 35
تادو اندو   - 13
نیکلای مارکوف   - 1
تام مین   - 13
هانا آرنت   - 7
تام ویسکامب   - 10
هانری لفور   - 23
تاکامیتسو آزوما   - 3
هانی رشید   - 5
توماس پیکتی   - 5
هرزوگ دی مورن   - 28
توماس هیترویک   - 30
هرنان دیاز آلنسو   - 18
تیتوس بورکهارت   - 2
هنری ژیرو   - 3
تیموتی مورتُن   - 2
هنریک وایدولد   - 1
تیو ایتو   - 25
هنس هولین   - 5
جاشوا پرینس ـ رامس   - 2
هوشنگ سیحون   - 14
جان برجر   - 2
هومی بابا   - 2
جان هیداک   - 4
واسیلی کاندینسکی   - 1
جف منن   - 2
والتر بنیامین   - 27
جفری کیپنس   - 3
والتر گروپیوس   - 16
جورجو آگامبن   - 5
ورنر پنتون   - 5
جوزپه ترانی   - 2
ولادیمیر تاتلین   - 10
جونیا ایشیگامی   - 3
ولف پریکس   - 1
جیمز استرلینگ   - 1
ونگ شو   - 8
جین جیکوبز   - 1
ویتو آکنچی   - 12
چارلز جنکس   - 7
ویوین وست وود   - 6
چارلز رنه مکینتاش   - 7
ک. مایکل هیز   - 2
چارلز کوریا   - 15
کارلو اسکارپا   - 5
چاینا میه ویل   - 4
کازو شینوهارا   - 1
حسن فتحی   - 5
کازیو سجیما   - 2
حسین امانت   - 3
کالین روو   - 1
خورخه لوئیس بورخس   - 2
کامران دیبا   - 13
داریوش آشوری   - 1
کامرون سینکلر   - 11
داریوش شایگان   - 9
کریستفر الکساندر   - 2
دانیل لیبسکیند   - 22
کریستین نوربرگ ـ شولتز   - 15
دنیس اسکات براون   - 10
کریم رشید   - 5
دیلرـ اِسکـُـفیدیو+رِنفرو   - 22
کلر استرلینگ   - 2
دیوید رُی   - 2
کلود پَره   - 3
دیوید گیسن   - 2
کنت فرمپتن   - 14
دیوید هاروی   - 25
کنزو تانگه   - 9
رابرت نوزیک   - 2
کنستانتین ملنیکف   - 3
رابرت ونتوری   - 28
کنگو کوما   - 47
رُدولف شیندلر   - 7
کوپ هیمِلبِلا   - 21
رضا دانشمیر   - 5
کوین لینچ   - 7
رم کولهاس   - 96
کیانوری کیکوتاکه   - 1
رنزو پیانو   - 30
کیتیو آرتم لئونیدویچ   - 1
ریچارد مِیر   - 8
کیشو کـُـروکاوا   - 6
ریموند آبراهام   - 1
یان گِل   - 9
رینر بنهام   - 2
یو ان استودیو   - 32
رینهولد مارتین   - 5
یورگن هابرماس   - 13
ریکاردو بوفیل   - 3
یونا فریدمن   - 5
زاها حدید   - 187
یوهانی پالاسما   - 12
زیگموند فروید   - 10

کـاربـــــــری هـا
مسکونی   -758
معماری مذهبی   -104
زیرساخت های شهری   -355
صنعتی   -101
فرهنگی   -320
گالری   -84
پاویون   -255
هتل   -73
موزه   -250
ورزشی   -65
اداری ـ خدماتی   -229
بهداشتی   -38
مسکونی ـ تجاری   -158
حمل و نقل عمومی   -37
تفریحی   -150
زاغه نشینی   -5
اموزشی   -130
ویلا   -3
حامی اتووود
مسابقه دانشجویی اتووود
مقـــــــــــالات
    دیوید هاروی و شهر در قامت فهمی انسانْ تولید
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    پهنه ی معلق تهران؛ شاه عبدالعظیم یا شهر ری
        علی رنجی پور
    دیوید هاروی و شهرســــــــــــــــــــــــــــــــــازی آلترناتیو
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
    هنر گفت و گو ـ جان بریسندن و اد لوییس با دیوید هاروی
        آرش بصیرت "سردبیر اتووود"
چنـــــد پــــروژه
مجموعه مسکونی شاه پریان
طراح : علیرضا امتیاز "مدیر اتووود"
منزل شخصی دکتر دلیر - خیابان ولیعصر کوچه 8
طراح : محمود امیدبخش
مجموعه ي تجاري و پاركينگ طبقاتي شقايق
طراح : امين حشمتی
خانه شعر ، پايان نامه معماري كارشناسي ارشد
طراح : م معيت
گذرگاه همیابی
طراح : محمود امیدبخش
کاریــــــــــــابی
   کاریابی
   لیست درخواست ها ی قبلی شما
   لیست کاندیدها به تفکیک استان
   لیست فرصت های کاری به تفکیک استان
وبـــــلـاگ هـــــا
آرشیتکت نمونه
مدیر : مسعود زمانیها
معماری به مثابه ساخت-سجاد نازی
مدیر : سجاد نازی
فتوت نامه معماران
مدیر : اخوان الصفا
مجله معماری Architecture Foolad City
مدیر : مسعود پریوز
معــــرفی کتــــــاب
رهیافت پدیدارشناسی در اندیشه پیتر زومتور
نویسنده :  .
انتشارات : علم معمار

حامی اتووود
  مسابقه دانشجویی اتووود
از فضای بنجل تا فضای امید؛ عبور از فضاهای دروازه ای و شکستن گتوئیزیشن: گلف زاغه ای
اتووود سرویس خبر:   سروش خانی
1397/12/02
مـنـــــــبـع : www.theguardian.com/cities/2019/feb/11/slum-golf-the-sport-that-stormed-the-streets-of-mumbai
تعداد بازدید : 1156

مترجم- زمانیکه تحت رویکرد انحصار گرا به گروهی از کادی های (افراد حمل کننده و جمع کننده توپ گلف)جوان  مشغول به کار در باشگاه گلف؛ گفته شد که مجاز به بازی در باشگاه نیستند، آنها دست به خلاقیت زده و با ابتکار عمل خود از سیاست های جداسازی فضایی (انحصاریت) عبور کردند: با خلق گلف زاغه ای
این گروه از جوانان کم برخوردار از طریق مقاومت منفی با خلق فرم جدید شهروندی؛ مرزهای هژمونی سیاست های جداسازی شهری را شکننده ساختند و به تغییری باژگونه ناشی از سیاست های محروم سازی رسیدند. و میان دو جامعه دروازه ای یکی متعلق به اجتماعات شهری غیر رسمی محروم محصور و دیگری اجتماعات خصوصی شده محصور برخوردار، آلترناتیوی خلق کردند که منجر به شکستن مرزهای گتوئیزیشن شده است. بدون شکستن کالبدی هژمونی فضای دروازه ای با نوعی رفتار طب سوزنی گونه امکانهای جدیدی از شمولیت را در بطن انحصار آفریدند: فضای امید.

گاردین- انیل باجرانگ منه در زاغه ای واقع در چِمبر، حومه بمبئی در خانه ای بسیار کوچک بزرگ شد. پشت بخش محصور شده زاغه تنها باشگاه گلف ریاست جمهوری بمبئی قرار داشت. هنگامی که او فقط چهارده سال داشت، مدرسه را ترک کرد و به یک کادی در آنسوی دیوار بدل شد. اما تنها سه سال بعد، در هفده سالگی، مِنه جرقه استعداد گلف بازی را در خود کشف نمود و متوجه شد گلف برایش شهرت و افتخار بهمراه خواهد آورد: شانس یک زندگی بهتر.

تنها یک مشکل وجود داشت: باشگاه اجازه نمی داد کادی ها درآن دوره در باشگاه بازی کنند، اما تاکید کرد که از "انحصار" آن به مرور خواهد کاست. مِنه امرار معاش خود را در جهانی به دست آورد که به او اجازه سهیم شدن در آن نمی داد.. هر شب از باشگاه سرسبز و باشکوه عبور کرده و پا به دنیای خود در اتاق تک نفره استیجاری، پشت بام های حلبی موج دار و فقر می گذاشت.

او می گوید: "سلامت مادرم در معرض خطر بود و پدرم  از سوختگی ای که هنگام تعمیر اجاق نفتی آشپزخانه مان دچار شده بود رنج می برد. من هیچ گزینه ای نداشتم، اما مدرسه را ترک و کار را شروع کردم."

اما عشق مِنه به گلف سرجایش بود. بنابراین او و دوستانش بازی متفاوتی را بشکلی عالی خلق کردند: گلف زاغه ای

گلف زاغه ای دقیقا همان چیزی است که در نظر می آید: گلف در خیابان های باریک و کوچه های اجتماع غیر رسمی شان. گلف بازان گاهی اوقات به آناتومی خیابان بی توجه اند اما گروه گلف زاغه ای اغلب از پتانسیل خیابان ها و کوچه ها استفاده می کنند. زمین بازی آنها هر جایی می تواند باشد: خانه ها، دیوارها، سوراخ های تخلیه آب، بقایای ساختمانی، وسایل نقلیه پارک شده، سگ های خوابیده، محل دفن زباله، گاوهای ی صاحب و چاله ها. آنها با توپ پینگ پنگ پلاستیکی ارزان بازی می کنند و با میلگردها محدوده هایی می سازند که آنجا را باشگاه می نامند، مفتول های خمیده نیز، به عنوان چوب گلف هستند.

یکی از بچه ها بنام مِهبوبانی می گوید: "گلف زاغه ای چیزی است که ما برای سرگرمی انجام می دهیم." "این یک راه برای بازی کردن بود وقتی قوانین باشگاه اجازه نمی داد ما در این دوره بازی کنیم."

اگر چه این باشگاه از آن زمان تا کنون قوانین خود را تعدیل کرده  واکنون اجازه می دهد در روزهای دوشنبه، هنگامی که اعضا محدودند کادی ها از باشگاه استفاده کنند. مهبوبانی می گوید: "آنها همچنان بازی گلف زاغه ای را برای سرگرمی انجام می دهند، مخصوصا در موسم بارندگی."

زمانیکه نورمن دیک، گلف باز آلمانی، ویدیویی در یوتیوب از منه و دوستانش دید  که با بتن خرد شده و باران دیده به مثابه سوراخ توپ گلف برخورد می کنند، تصمیم گرفت راهی برای دعوت از آنها جهت حضور در جام جهانی گلف شهری در پاریس بیابد.

گلف شهری چیزی جدا از گلف زاغه ای نیست: نسخه چریکی این بازی در محیط های شهری با استفاده از موانع طبیعی بومی در هر شهر.

دیک می گوید: "در اروپا، ما یک جامعه شگفت انگیز از گلف بازان شهری داریم که در مسابقات برگزار شده در خیابان های شهرهای اروپایی ، شرکت می کنند. همه این مسابقات یک چیز مشترک دارند. هر کسی که بخواهد بازی کند، می تواند؛ حتی اگر پول نداشته باشید، راهی پیدا می کنیم. "

او با منه، مهبوبانی و چهار بازیکن گلف دیگر تماس گرفت و آنها را به نمایندگی هند به پاریس دعوت کرد. تیم های اروپایی که در این مسابقات شرکت کردند، هزینه پرواز ، ویزا و هتل  این تیم هندی را تقبل کردند.

این مسابقات در سپتامبر 2018 برگزار شد و از 10 تیم ملی، هندی ها پنجم شدند. حتی فراتر از نتیجه، آنها تجربه ای را بدست آورند به مثابه  لحظه ای، دیدنِ زندگی از خلال  واقعیت های روزمره خود در بمبئی که حذف شده بودند.

"موهبوبانی می گوید: آنچه که من در مورد پاریس به بهترین شکل دوست داشتم این بود که ما آنجا احساس رهایی داشتیم. خیابان ها تمیز بودند، ترافیک روان بود، ما بدون مراقبت می توانستیم در خیابان ها گلف بازی کنیم. " "ما حتی می توانستیم در هوای آزاد آبجو بنوشیم."

آنها به بمبئی بازگشتند و منه تبدیل به یک حرفه ای در گلف شد و هم اکنون تدریس می کند. برای بقیه چنین فرصتی پیش نیامد. آنها در انتظار باشگاهی هستند تا هزینه آموزش حرفه ای شدنشان را بنوعی نامین نماید. شرکت در مسابقات حرفه ای هم گران است در حالی که تعداد کمی از آنها موفق به پیدا کردن حامیان شرکت های بزرگ می شوند، دیگران باید به حمایت های سخاوتمندانه خصوصی اعضای باشگاه  متکی باشند. گلف همچنان برای آنها بازی لوکسی ست که از پس هزینه آن ر نمی آیند.

آنها می گویند تا آن زمانکه دریچه ای برای حرفه ای شدنشان گشوده شود، گلف زاغه ای بازی خواهند کرد.













حامی اتووود
نظـــــــر اعضــــــــا
هنوز نظری برای این خبر ثبت نشده است.

ثبــــــــت نظـــــــر

  
جهت ارسال نظر باید وارد سیستم شوید. / عضو جدید
ایـمـــیـل :  
رمز عبـور :  

تصفیه کننده ی اب اکوالاریس
تراشه های کانسپچوال ـ یازدهم سپتامبر و زیبایی شناسیِ شَر به روایت هاینسْ استوک هاوزن و دِمین هِرست
نقش بازار ساخت و ساز در تثبیت ترکیه به عنوان یکی از 10 اقتصاد برتر جهان تا سال 2023
ايستگاه اتوبوس آخن از پيتر آيزنمن ؛ خلاقيتي در طراحي حوزه عمومي
تراشه های کانسپچوال ـ پیتر آیزنمن، رم کولهاس و هستی شناسی فرم به مثابه یک پدیده هرزه
درباره معماران معاصر ایران :
این گروه در سال 1386 با هدف ایجاد پل ارتباطی بین معماران ایرانی معاصر گرد هم آمد.با شروع کار این وب سایت معماران متقاضی در محیطی ساده وکارآمد به تبادل پروژه ها ومقــــالات خود خواهند پرداخت ودر فضای فروم به بحث وگفتگو می پردازند.
خانه | ورود | ثبت نام | درباره ما | تماس با ما | قوانین سایت | راهنما | تبلیغات
© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه معماران معاصر می باشد.
Developed by Tryon Software Group