خانه هانجی که توسط استفانو
بوئری طراحی شده است، یک غرفه سفارشی و مخصوص است؛ محصول گفتگو با نمایشگاه چون کوانگ یانگ: زمان های بازْتصورْ شده ـ نمایشگاهی شامل 40 نقش برجسته، مجسمه و اینستالیشن کاغذی
در مقیاس بزرگ که توسط هنرمند کره ای خلق شده است، نمایشگاهی در پالاتزو کانتارینی
پولگانس در ونیز.
"هانجی" نامی است که به روش سنتی تولید کاغذ در کره گفته می شود، محصولی برگرفته
از درخت توت کاغذی که به دلیل مقاومت زیاد آن به "کاغذ هزار ساله" نیز
معروف است. این ماده همچنین ابزار اصلی آفرینندگی های چون کوانگ یانگ است که از آن
برای شکل دادن به مخلوقاتی استفاده می کند که یادآور موجودات زنده یا صحنه های دیدنی
با نمادهای تاریخی و فرهنگی هستند.
خانه هانجی که در باغهای
پالاتزو، مشرف به کانال بزرگ در ونیز نصب شده است، یک آلاچیق چوبی است، مدلی
کاربردی از "معماری درخت کاغذی" بنایی که از دور مانند یک فانوس به نظر
میرسد. این طرح از تمرین بازیگوشانه و در عین حال مراقبه با تا کردن کاغذ به روشهای
بینهایت متنوع الهام گرفته شده است: این شکل، شیوههای باستانی آسیای شرقی تا
کردن کاغذ را به یاد میآورد، علاوه بر خانههای سنتی کرهای و آسیای شرقی، بر
اساس نوعی از مدولاسیون هندسی ساده نیز شکل می گیرد. این بنا با ترکیب ساده ای از احجام
ساخته شده است: چهار هرم بر فراز یک حجم متوازی السطوح، که یک لوزی منظم را در وسط
برمی گیرد.
از بیرون، این بازی حجمی
با پاکت به خانه هانجی ظاهر یک شی گرانبها را می دهد که در عین حال بازیگوش هم هست.
یک فانوس دریایی که با معماری پر زرق و برق رنسانس احاطه شده و شب ها محیط اطراف
را روشن می کند.
در داخل خانه هانجی، یک چیدمان
هنری تعاملی در زمان واقعی توسط هنرمند رسانه ای کالوین جی لی در حال توسعه است. لی
بسته های مثلثی هانجی ایجاد شده توسط هنرمند چون کوانگ یانگ را مجازی سازی کرده
است. محیط آرام داخل خانه هانجی فضایی ایمرسیو را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می
دهد تا به آرامش برسند و درون خود را کاوش کنند، انگار که در داخل آثار چون کوانگ
یانگ قدم می زنند.
چون کوان یانگ به مدت 30
سال بر موضوع ارتباط متقابل موجودات زنده و ارزش های اجتماعیْ اکولوژیکی کار کرده
است. در حوزه ی اکولوژی، پیوستگی یک عامل مطلق برای تولید مثل و بقای همه موجودات
زنده است و همچنین برای تضمین تنوع زیستی و افزایش پایداری در هر شرایط نامطلوب
ضروری است.