برخی مشابهت ها میان جهان هنر و صنعت مد می تواند به مثابه معاوضه ای بدبینانه از اعتبار نمایش, با کمی از ماده ی باقیمانده ی این چیدمان ها اتفاق بیفتد. اما در اینجا البته, استثناهایی محترمانه وجود دارند, که فعالیت های هنری "میوچو پرادا" – یک گردآورنده و حامی نوآور و متعهد – یکی از آنها به شمار آمده است. در موسسه ی پرادا که در سال 1993 راه اندازی شد, با سرپرستی موزه دار جرمنو کلنت یکی از جالبترین موسسه های خصوصی هنر را تولید کرد.
آخرین نمایش این موسسه " یوتوپیای کوچک " با موضوع هنر در عصر بازتولید مکانیکی و اینکه چگونه هنرمندان از تکثیر گونه های مختلف بهره بردند, مقابله کرد. این بیش از 600 آثار را شامل می شود, که بین سالهای 1900 تا 1975 تولید شدند. و شامل طراحی, سرامیک, شیشه آلات, فیلم, مجلات و ضبط صدا می باشد. جای تعجب نیست, که پدر هنر مفهومی مارسل دوشان با بیش از 20 اثر به خوبی در این نمایشگاه معرفی شده است. با سه نسخه ی اصلی از Boîte-en-valise – جعبه ای از آثار دوشان – سال 1941 یک قطعه ی بی نظیر که در آن آثار کلیدی او شامل فواره ی ننگین در یک چمدان چرم سوداگرانه کوچک شده اند. یک مینیاتور سه بعدی, شامل همه ی نقطه نظرهای او در این اثر سرهم بندی شده است. این یک قطعه ی پیش آگاهانه است که شاید بتوان گفت, حقیقت قرن 21 را منعکس می کند.
اگر خود هنرمندان نیستند, آثارشان قطعاً آنها را زنده نگاه داشته است. با تکثیر و تقریباً تقلید از خودشان, دوشان همچنین این صحنه را برای هنر قرن 21, نشان می دهد:" که هرگز نباید بیش از حد در مورد یک کار جدی بود." اندی وارهول, جانشین طبیعی دوشان در جهت عمومیت یافتگی هنر معاصر به خوبی در اینجا نشان داده شده است. با قفسه های از جعبه های Brillo آشنای او. در کنار نقاشی هایی از جوزف آلبر.
این نمایش در دومین موسسه ی پارادا "کاکرنر دلا رجاینا" یک بنای عظیم قرن 18 در سال 2011 آغاز شد و در پنجاه و چهارمین دو سالانه ی ونیز افتتاح گردید. با یک نمایشگاه خیره کننده از خود مجموعه ی میوچو پرادا ( موسه بتدریج کاخ را بحال اول خود بر گردانده است که سابقاً در وضعیت خطرناکی بود, در حالی که یک خانه ی دائمی طراحی شده توسط رم کولهاس در شهر پرادا میلان ساخته شد.) در آنجا ویترین پس از ویترین کتاب و اشیا مناسب در سرتاسر معماری کاخ سر هم بندی شده است. در جعبه ی Boîte-en-valise دوشان, چیزی که یافت شد مونالیزای با سبیل بود. یک حاضر- آماده ی تصحیح شده که از یک پرینت بی ارزش تولید شد. عنوان این نقاشی جناس شهوت انگیز است. به نحوی که این تیز چشمی غیر محترمانه چنان به نظر می رسد, که نگاه خود میوچو پرادا را آشکار می کند.