از مرور آثار جووانی
پونتی معروف در موزه
هنرهای دکوراتیو پاریس و
بررسی آثار نائوتو فوکوساوا از جنبش فرهنگ ژاپن در
چشم انداز طراحی 21-21 در توکیو، تا نمایشگاه دوست داشتنی کوچک فریت کِر از تمجید معاصر طراحان و هنرمندان زن در ارتباط با اِرنو گلدفینگر و خانه اواسط قرن بیستمی اورسولا بلک ول گلد فینگر(همسر گلد فینگر) در جاده
بید 2 در همپستد، شوهای طراحی بی نظیری در 2018 برگزار شده است. از میان آنها؛
نمایشگاه نافذ و جذاب و تفکر برانگیز تِیت مدرن از نقش آنی آلبرز در
مدرنیزه کردن طراحی نساجی مورد علاقه ام است که کرییتورهای آن؛ براُونی
فِر، ان کوکسن و ماریا مولر-شارک
با شایستگی در حال برگزاری آنند. این نگاره ها سیر تکاملی آلبرز را نشان می دهند از دختر یک خانواده
یهودی ثروتمند آلمانی که به سال 1922 به باوهاوس آمد با
امید به خواندن نقاشی تنها برای اینکه به کارگاه بافندگی در بخش زنان فرستاده شود تا
زمانیکه تبدیل به یکی از تاثیرگذار ترین طراحان نساجی در قرن بیستم شد . محدودهء نمایشگاه ها از آزمایشات آلبرز با مواد غیر متعارف و نور و حرکت بر
منسوجات، تا بخش هایی از مجموعه گسترده ای از پارچه های پیشا کلمبیایی است که او
در سفر به آمریکای لاتین با همسرش یوسف پس از گریز از آلمان نازی به ایالات متحده
در 1933 جهت فعالیت در کالج بلک مونتین کارولینای شمالی؛ جمع آوری کرده است. اولین نمایشگاه بزرگ در تِیت مدرن به طراح یا سازنده اختصاص یافته و بخشی از تلاش های مداوم موزه در جهت برگزاری
برنامه های متنوع و فراگیرتر است. نمایشگاه آنی آلبرز از لحاظ تعداد بازدید
کنندگان و تحسین منتقدان از انتظارات پیشی گرفته است، امیدوارم این امر تِیت را در جهت بازگشت به طراحی در آینده تشویق نماید.
قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم