فیلم پارازیت (2019) ساخته ی بونگ جون هو، در زمان ساخت توجهات زیادی به خود معطوف داشت، اتووود متاثر از اهمیت فیلم و مفاهیم زیرلایه ای متبلور در ان، و البته توجه همیشگی اش به رابطه معماری و سینما، مجموعه نوشته هایی پیرامون و متمرکز بر فیلم و روابط احتمالی فیلم با شهر و معماری فراهم اورد که از پی می ایند. این مجموعه حاصل صبر و پی گیری چند ماهه و هم چنین لطف دوستانی است که اتووود را خانه ی خود می دانند و همیشه به اتووود اعتماد و لطف داشته اند، همین جا مراتب سپاس عمیق مان از تک تک شان را فروتنانه تقدیم می کنیم.در این میان، سپاس ویژه ای داریم از سروش خانی عزیز که فروتنانه بارِ تولید بخش قابل توجهی از این مجموعه را بر دوش گرفت. در زیرزمینِ سرمایه داری چه می گذرد یا آیا معماران کارگران عاطفی اند؟ نوشته ی آرش بصیرت چگونگی بکارگیری معماری در فیلم "انگل"؛ از طراحی خانه تا نمایش پیام کوبنده اش نوشته ی ویل بدینگفیلد با برگردانی از سروش خانی خانه در فیلم "انگل"؛ رویکرد طراحی خانه به روایت بونگ جون هو و لی هون جون نوشته ی راشل والاس با برگردانی از سروش خانی دیستوپیاهای بونگ جون هو نوشته ی ای.او. اسکات با برگردانی از سروش خانی چگونه جهان عجیب و غریب "انگل" آفریده شد گفت و گوی دیوید سیمز با بونگ جون هو که با برگردانی از سروش خانی در ستون هنر گفت و گوی اتووود منتشر شده است پارازیت؛ توپوگرافیِ خونینِ بو نوشته ی سروش مهاجری پارازیت؛ هندسه تعهد سیاسی نوشته ی محسن نطنج انگلِ قرنطینه و اقتصادِ نور نوشته ی محمد حسن فروزانْ فر پارازیت ساخته بونگْ جونْ هو؛ مخاسلت [مخاصمت + مسالمت] یوتوپیا و زیرزمین هایش نوشته ی آرش بصیرت فیلم پارازیت؛ خطِ صفر و کمی پایینتر!نوشته ی حسین شهرابی پارازیت؛ از توپوس های دیده نشدن تا وانموده ها و توپوگرافی های پنهان شدن نوشته ی سپهر امیدوار آزمونِ “متروپلیسِ” سدهی حاضر بودن؛ طرحی کوتاه درباره انگل نوشته ی نوید پورمحمدرضا